Ring - Typer

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.

Hvilken type forlovelsesring?

Helt glat rund ring uden sten eller udsmykning
13
20%
Glat rund ring med en stor sten
17
26%
Glat rund ring med mange små sten
7
11%
Ring med 3 eller 5 lige store sten
3
5%
Ring med en stor og flere små sten omkring
13
20%
Ring med farvede sten
2
3%
Ring med anden udsmykning end sten
1
2%
Ikke rund ring / "skæv", "åben" eller alternativ type ring
2
3%
Andet - forklar
8
12%
 
Afgivne stemmer: 66
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Ring - Typer

Indlægaf Sorenspige » 23. nov 2018, 11:21

Jeg fik ingen forlovelsesring, men min vielsesring er i hvidguld med ni små sten i. Jeg går ikke med andre ringe, og jeg er ikke til store sten.

Min ring er ridset efter 7 års ægteskab, me det gør ingenting. Jeg synes stadig, den er smuk.
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Ring - Typer

Indlægaf JoyNips » 23. nov 2018, 12:05

0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Ring - Typer

Indlægaf godtnavn » 23. nov 2018, 12:46

Apropos det der emd at hænge fast, min vielsesring er denne med en 2 karat rådiamant, jeg frygtede lidt den ville hænge fast i ting og være i vejen, nu har jeg godt nok kun gået med den et halvt års tid, men min bekymring er blevet gjort til skamme. Den har aldrig været i vejen, hængt fast i ting eller andet :)

R+J-430.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Brugeravatar
Halldora
Indlæg: 372
Tilmeldt: 25. jan 2016, 11:40
Kort karma: 25
Geografisk sted: 5000
Likede indlæg: 593

Re: Ring - Typer

Indlægaf Halldora » 23. nov 2018, 15:06

Iiiiih, hvor dejligt med sådan en tråd - fra lige netop dig. Yaaay <3

Wizze, hvad er din kæreste mest til smykkemæssigt (hvad er hendes nuværende ringe og halskæder lavet af, og hvilke smykker går hun mest med)? Match det - og så kan vi andres foretrukne sten og materialer være ganske ligegyldige, selvom empiri kan være nok så betryggende og vejledende, men hvis det ikke matcher Frk. Wizzes nuværende stil, er det ikke til megen hjælp. Dan dig evt. et køligt overblik - hvis muligt - over hendes garderobe samt skosamling - er det vildt, er det overordnet set stilrent og tidsløst, eller noget tredje, osv. You get the point.
1
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Ring - Typer

Indlægaf 1234 » 23. nov 2018, 15:56

Wizzze skrev:Husk erfaringerne med ringene, ligger den f.eks. mere i smykkeskrinet fordi den er så besværlig i hverdagen, eller er den umulig at holde ren, fordi skidt og møg nemt sætter sig fast i krummelurer mm. ?


Jeg kender ingen der lægger deres forlovelsesring i smykkeskrinet og selv hvis min mand havde købt verdens grimmest ring havde jeg brugt den.
Og jeg har ellers aldrig nogensinde købt eller gået med ring før jeg blev forlovet.
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Ring - Typer

Indlægaf englishchannel » 23. nov 2018, 16:39

Min forlovelsesring er en 0,4 carat solitaire på et hvidgulds diamantpavébånd, Jeg har aldrig oplevet at min ring sad fast i noget, fordi diamanten ligger i en slags hvidguldsskål i stedet for at have prongs (tænger?). Det er mit indtryk, at det er prongs, der sidder fast i tøj og ikke diamanten i sig selv. Jeg synes selv, at den er ret praktisk, samtidig med at den har noget bling (hvilket jeg elsker :love: ).

Vi har ikke bestilt vielsesringe endnu, men jeg hælder kraftigt til en hvidguldsring med fem 0,15 carats diamanter.

Ud fra Frk. W's køb i modetrådene, slår hun mig som typen, der godt kan lide luksus med et klassisk twist. Så hvis jeg var dig (og budgettet er til det), ville jeg kigge på en diamant solitaire i en pæn størrelse på enten rødguld- eller hvidguldsbånd. Det er utrolig klassisk, men stadig med en underspillet luksus. Det kan du næsten ikke gå galt i byen med :blomst:
2
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Ring - Typer

Indlægaf godtnavn » 24. nov 2018, 15:12

Min forlovelsesring ligger faktisk bare i smykkeskrinet pt, men det er fordi jeg ikke kunne finde en vielsesring der passede sammen med på samme finger, men planen er at lave den mindre og så have den på lillefingeren :) Havde jeg kunne have vielsesringen på den anden hånd ville jeg stadig gå med begge hver dag, men en operation i højre ringfinger gør at jeg har vielsesringen på venstre hånd hvor forlovelsesringen sad før :)
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Ring - Typer

Indlægaf POCKETKITTEN » 24. nov 2018, 15:15

godtnavn skrev:Apropos det der emd at hænge fast, min vielsesring er denne med en 2 karat rådiamant, jeg frygtede lidt den ville hænge fast i ting og være i vejen, nu har jeg godt nok kun gået med den et halvt års tid, men min bekymring er blevet gjort til skamme. Den har aldrig været i vejen, hængt fast i ting eller andet :)

R+J-430.jpg


Wauw, hvor er den fra?
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Fest og bryllup"