Hvad har du fået i julegave 2018?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Pawnee_Waffle » 28. dec 2018, 18:50

- Skagen ur af min mand :lun:
- Rocketbook smart notesbog
- Dyekjær Design blomsterkopper :love:
- Sarah Andersen 2019 kalender
- Lemus DAB+ radio
- En termokop (ikke billede)
- Hudplejeprodukter fra The Body Shop (ikke billede)
- Te og chokolade (heller ikke billede)
- Børnetegninger og malerier :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Fru Sunshine » 28. dec 2018, 19:38

Kattefjæs skrev:
Fru Sunshine skrev:Ej! Den er så grim, at den er sjov. Den måtte godt bo her.
(med mindre vi spørger min mand. Han ville hade den :lol:)


Det kan være at jeg skal stalke dig og finde din adresse så jeg kan sende den til dig og du kan bilde din mand ind at det jo var en gave, så den kan du virkelig ikke skille dig af med :lol:

Det er jeg med på :lol:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf RavenClaw » 28. dec 2018, 19:41

Den måtte også gerne blive min nye roomie :D
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Sof » 28. dec 2018, 19:56

Jeg har seriøst fået de aller bedste julegaver i år, er stadig helt høj på dem, er bare så mega glad og overvældet!

Koncertbilletter til Benal, Backstreet Boys og Spice Girls
"Gavekort" på ring fra min yndlingsguldsmed i New York når min kæreste skal derover om en måneds tid
1 kurv med højt ønskede opdateringer af bageudstyr og køkkensager bl.a 3 nye springforme, bagepensel, nye spateler, en rugbrødsform og et termometer
Cover og panzer til min nye iphone
Øreringe fra Lea Høyer
Lammeskindssutsko
3 forskellige skåle/fade fra RC Stjerne Riflet, plus årets juleplatte

Fælles med kæreste:
3 x Gavekort til Marienlyst Strandhotel & spa
2 x Gavekort til Louisiana
Gavekort til Bloomon blomsterbuket-abonnement
Penge til aktiekøb
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Kattefjæs » 28. dec 2018, 21:24

Kattefjæs skrev:Nå ja, og min søster har lavet en stor stak underbukser til mig af det fedeste stof. :lol: Det lyder måske lidt mærkeligt, men hun syr selv alle sine drenges bukser og derfor er der altid en del bomuldsjersey-rester som ikke rigtig kan bruges til noget. For et par år tilbage fandt hun så på at sy sig selv nogle underbukser af resterne. Jeg blev meget jaloux og så lavede hun også et par til mig. :D Siden da har jeg KUN ønsket mig underbukser til jul og fødselsdag af min søster. :lol: :lol: Jeg er måske lidt nem at tilfredsstille og ret kedelig hvad angår gaveønsker, men det er simpelthen verdens bedste underbukser, så jeg vil ikke have andet. :banan: :dance:


I skal ikke snydes for billeder af verdens bedste underbukser. :lol: Der var også et blomstret par men dem havde jeg altså på da jeg tog billedet. :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Pandesteg » 28. dec 2018, 21:28

Kattefjæs skrev:
Kattefjæs skrev:Nå ja, og min søster har lavet en stor stak underbukser til mig af det fedeste stof. :lol: Det lyder måske lidt mærkeligt, men hun syr selv alle sine drenges bukser og derfor er der altid en del bomuldsjersey-rester som ikke rigtig kan bruges til noget. For et par år tilbage fandt hun så på at sy sig selv nogle underbukser af resterne. Jeg blev meget jaloux og så lavede hun også et par til mig. :D Siden da har jeg KUN ønsket mig underbukser til jul og fødselsdag af min søster. :lol: :lol: Jeg er måske lidt nem at tilfredsstille og ret kedelig hvad angår gaveønsker, men det er simpelthen verdens bedste underbukser, så jeg vil ikke have andet. :banan: :dance:


I skal ikke snydes for billeder af verdens bedste underbukser. :lol: Der var også et blomstret par men dem havde jeg altså på da jeg tog billedet. :genert:


Hvor er det bare nogle fede gaver du har fået. Elsker virkelig at det er hjemmelavede ting med omtanke bag. Jeg ville gerne være i familie med jer (gider dog ikke have den hæslige ugle :lol:)
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Kattefjæs » 28. dec 2018, 21:41

Pandesteg skrev:Hvor er det bare nogle fede gaver du har fået. Elsker virkelig at det er hjemmelavede ting med omtanke bag. Jeg ville gerne være i familie med jer (gider dog ikke have den hæslige ugle :lol:)


Hvor er du sød. :)

Sjovt nok oplever jeg ofte at folk synes at man sgu da ikke kan give elpiskere eller underbukser i gave, og da SLET ikke noget hjemmelavet, uanset hvad det så end måtte være... og at hvis ikke ens mand giver én dyre cremer eller smykker, så har man nok lidt et lorteforhold. Men det synes jeg altså lidt er noget pjat....!

Men i år er jeg nu alligevel ret overvældet og føler mig ikke helt værdig! De har virkelig gjort meget ud af det, især min mor som i forvejen er presset for tiden. Mest af mig som er i gang med et lidt kaotisk salg af en lejlighed i KBH som koster mig en formue - hun har ikke nogen penge men hun har prøvet at hjælpe alligevel, så jeg havde sagt at jeg ikke skulle have nogen gave overhovedet. Men det ville hun ikke høre tale om. Og så har hun lavet noget SÅ fint. Det havde jeg ikke lige regnet med. :whine:

Men ja, der er rigtig meget omtanke i de gaver vi giver, og det er derfor vi stadig gør det - ellers havde vi nok droppet gaver mellem voksne på nuværende tidspunkt, men vi bruger nærmest hele året på at producere de helt rigtige ting, så det er jo ikke noget man bare lige kan stoppe med.

Eneste undtagelse er min anden søster som jeg så ikke har fået nogen gave af endnu... Men hun siger at hun vil sende den. Hun plejer at finde et eller andet billigt i Kvickly eller Føtex, det er sådan set ligemeget hvad det er, tror jeg - hun har fx engang givet min mand lysestager (?!), og sidste år fik jeg ikke noget, så det er ikke hele familien som er lige betænksom, men skidt pyt nu med det. Jeg har foreslået at vi bare dropper gaverne, men det vil hun så alligevel ikke være med til. :rulle: Nok fordi jeg stadig giver hende gode, betænksomme gaver, og dem vil hun vel stadig gerne modtage.
1
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1154
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Lone » 29. dec 2018, 00:31

Fælles med kæresten: 6000 kr., hjemmestrikkede grydelapper og karklud

Georg Jensen Damask viskestykker
Øreringe og halskæde fra Pilgrim
Øreringe fra Enamel
Japansk køkkenkniv
Bøger: Hvor der er fugle (Maren Uthaug), Tilgivelse (Yrsa Sigurdardottir), Vi kunne alt (Merete Pryds Helle)
Tørklæde
0
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf superboa » 30. dec 2018, 23:38

superboa skrev:Bøger :love:
"At forstå dyr" af Lars Fr. H. Svendsen
"Månesøsteren" af Lucinda Riley
"Alene i Paris" af Jojo Moyes
"Honeymoon i Paris" af Jojo Moyes
"En plus en" af Jojo Moyes
"Mit knap så perfekte liv" af Sophie Kinsella
"Urmagerens datter" af Kate Morton, når den udkommer i marts.
"Fri for allergi" af Mette Bender og Søren Lange

Desuden:
En masse rosendahl opbevaringsglas i forskellige størrelser
Tykke hjemmestrikkede grydelapper

Virkeligt dejlige gaver :dåne:


Der faldt mere i min retning :love:

2 par hjemmestrikkede hjemmesko
Super fine billeder af nevøer + niece, taget ved en prof. fotograf
En lille legetøjskat, til minde om min kat jeg mistede for 1 måned siden :blush2:
Og et par gengangere af bøgerne, så dem bytter jeg til nogle andre :)
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvad har du fået i julegave 2018?

Indlægaf Aquadorable » 31. dec 2018, 08:35

Jeg fik:

Øreringe fra Enamel
Øreringe fra giverens rejse til Jerusalem
Parfume fra Dior
Toilettaske fra Konges Sløjd
Steamery i pink
Bagebogen “Skønne kager og søde sager - med mindre sukker” af Liv Martine og Simone Thorup
Et kagedekoreringsfad i plast på drejefod
Biotherm-sæt med body soap, scrub og bodylotion
Tre hvide håndklæder
En plakat med stjernehimlen fra det tidspunkt, min datter blev født

Min mand og jeg gav ikke hinanden julegaver i år :)
0
K - 12.06.18 :love:

Tilbage til "Fest og bryllup"