Personlig gave til rund fødselsdag

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Personlig gave til rund fødselsdag

Indlægaf musling » 4. jan 2019, 18:17

Gavejagt!
Jeg skal have fundet på en perfekt og personlig gave til min skønne veninde, der fylder rund i næste uge. :pompom:

Jeg er inviteret på selve dagen og har ikke spurgt om ønsker, men som tillæg til fest-invitationen har hun skrevet (primært til familie) ønsker hun sig kun penge - til køb af større ting.
Det vil jeg gerne have respekt for, men som gave fra veninde til veninde vil jeg gerne give hende noget lidt mere personligt og meget gerne en fælles oplevelse, som hun kan tænke tilbage på og mindes. :lun:

Jeg overvejer ret kraftigt en spa-dag inkl brunch eller middag og meget gerne inkluderet en behandling (til hende).
Det bliver en dyr gave, da jeg jo også skal betale for mig selv, men bestemt mindeværdig.

Ville du blive glad for sådan en gave? :blomst:
Eller har du forslag til, hvad jeg kan give og som er forholdsvis personligt?
Har ikke overvejet et budget, men 500-1.000 tænker jeg..

Tillægsspørgsmål: Hr M skal også med til begge fødselsdage (på dagen + festen) - vil det være forkert, at vi sammen giver en gave, som hun skal bruge sammen med mig - eller skal vi have en lille ting, der er fra os begge? (og evt hvad).

Kom meget gerne med dine tanker og eventuelle gode ideer :worship: :worship:
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Personlig gave til rund fødselsdag

Indlægaf Pyjamas » 4. jan 2019, 19:06

I kan sagtens begge to være med i spa-gaven, synes jeg. Det vil da være en dejlig gave :) Jeg synes, det vil være skørt, at han kommer med en gave kun fra ham, bare fordi gaven er en oplevelse med dig.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Personlig gave til rund fødselsdag

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. jan 2019, 19:55

jeg synes det lyder som en virkelig fantastisk gave, og nej du behøver ikke en ekstra ting fra din mand!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Personlig gave til rund fødselsdag

Indlægaf Sophies-mor » 4. jan 2019, 22:12

Spa-gaven ville jeg selv blive helt vildt glad for.
Det kan du sagtens.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21227

Re: Personlig gave til rund fødselsdag

Indlægaf Nesnay » 4. jan 2019, 22:18

Hvis hun er typen, der er til spa, lyder det som en dejlig gave. Ingen grund til "ekstra" gave fra manden :)
0

Tilbage til "Fest og bryllup"