Jeres bedste bryllupsminder!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Jeres bedste bryllupsminder!

Indlægaf Seraphina » 3. feb 2019, 21:23

Min mand og jeg blev gift, da jeg var højgravid - på et års dagen for hvornår vi mødte hinanden første gang. Ja, alt gik lidt stærkt i den periode :lun:
Vi var på rådhuset med den nærmeste familie, spiste frokost på en god restaurant og sagde derefter farvel til familien og tog hjem. Jeg fik en tiltrængt lur (var træt pga. graviditeten), vi gik tur med hunden og spiste burgere til aftensmad.
Alt var hyggeligt og godt, men mit bedste minde er fra om aftenen, hvor vi kvart i midnat dansede bryllupsvals i joggingtøj med vores hund og forventningen om alt det, der skulle ske i vores nærmeste fremtid.

Vores datter er nu lidt over et år, fræk, besværlig og helt perfekt :engel:
6
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Jeres bedste bryllupsminder!

Indlægaf dykkersild » 4. feb 2019, 10:20

Vi blev gift i al hemmelighed dagen før en stor fest vi skulle afholde - for lidt over 10 år siden. Vi ville så afsløre det efterfølgende til festen.

Vi tog på rådhuset, blev viet af borgmesteren osv. og vi havde booket dejlig restaurant til om aftenen. Men hov - hvad skulle vi i mellemtiden. Vi endte med at køre ned til stranden og spise en take-away pizza og være sådan lidt lalleglade teenager-agtigt. Det var noget af det jeg husker som dejligst fra selve dagen. Vores kamera var gået i stykker få dage før og vi havde ikke tlf. med eller noget - så vi har absolut ingen fotos fra selve vielsen. Det syntes de vist var ret underligt på rådhuset - derfor eksisterer dagen kun i vores hoveder og hjerte og det er faktisk en rar tanke - bare os to.
3

Tilbage til "Fest og bryllup"