Brudekjole til under en milliard?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 10. mar 2019, 14:03

MyGirl skrev:Hej alle kommende brude (og hvad der ellers måtte være af festlige mennesker herinde.)

Jeg er simpelthen ved at give op, inden jeg overhovedet er gået i gang.

Skal giftes til september, og i den forbindelse skal man jo have sig en kjole..... JEG ORKER DET IKKE :genert: Og jeg er ikke ligefrem ovenud lykkelig ved tanken om at skulle give 10.000 + for den, når de nu kunne buges på musik og drinks.

Men efter en del søgning, er det som om, jeg er ved at opgive håbet om at finde en sød og fin kjole til en rimelig pris (som for mig ligger omkring de 5.000, men gerne under).

Jeg har kigget brugt, jeg har kigget leje, men jeg synes simpelthen, det er en jungle!!

Er det bare mig, der sidder med følelsen af, at det er småpinligt at booke tid i en butik med et budget i omegnen af mit, når kjolerne på hjemmesiderne stort set alle ligger omkring det dobbelte?

Hvad har I andre gjort? Lukket øjnene og betalt? Kan godt være, jeg bare skal lægge mit næriggen og punge ud, men nuj, jeg synes det er træls for en kjole, jeg skal have på én gang! (Men på den anden side er zalandos udvalg liiige pauvert nok trods alt.)

Al inspiration og alle kommentarer modtages med kyshånd. Jeg er gået kold i at google det samme igen og igen, uden at finde de svar, jeg gerne vil have :lol:

Hvis nogen har input til gode fysiske butikker er de også velkomne! Er bosat lidt syd for København, men kører gerne et godt stykke, hvis der er noget særlig godt for enden af turen :)

Har du en ide om hvordan kjolen skal se ud? Evt et billede?
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 10. mar 2019, 15:28

Jacobsen81 skrev:
MyGirl skrev:Hej alle kommende brude (og hvad der ellers måtte være af festlige mennesker herinde.)

Jeg er simpelthen ved at give op, inden jeg overhovedet er gået i gang.

Skal giftes til september, og i den forbindelse skal man jo have sig en kjole..... JEG ORKER DET IKKE :genert: Og jeg er ikke ligefrem ovenud lykkelig ved tanken om at skulle give 10.000 + for den, når de nu kunne buges på musik og drinks.

Men efter en del søgning, er det som om, jeg er ved at opgive håbet om at finde en sød og fin kjole til en rimelig pris (som for mig ligger omkring de 5.000, men gerne under).

Jeg har kigget brugt, jeg har kigget leje, men jeg synes simpelthen, det er en jungle!!

Er det bare mig, der sidder med følelsen af, at det er småpinligt at booke tid i en butik med et budget i omegnen af mit, når kjolerne på hjemmesiderne stort set alle ligger omkring det dobbelte?

Hvad har I andre gjort? Lukket øjnene og betalt? Kan godt være, jeg bare skal lægge mit næriggen og punge ud, men nuj, jeg synes det er træls for en kjole, jeg skal have på én gang! (Men på den anden side er zalandos udvalg liiige pauvert nok trods alt.)

Al inspiration og alle kommentarer modtages med kyshånd. Jeg er gået kold i at google det samme igen og igen, uden at finde de svar, jeg gerne vil have :lol:

Hvis nogen har input til gode fysiske butikker er de også velkomne! Er bosat lidt syd for København, men kører gerne et godt stykke, hvis der er noget særlig godt for enden af turen :)

Har du en ide om hvordan kjolen skal se ud? Evt et billede?


Jeg har prøvet at sætte lidt ord og links på i et indlæg på den første side :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 10. mar 2019, 15:29

bluetof1 skrev:Zetterberg kunne også være en mulighed. Det er en svensk designer.


Det vil jeg kaste mig over!
0
Cosi
Indlæg: 1008
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2238

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf Cosi » 17. mar 2019, 19:28

Min blev købt brugt til 3000 kr. Den havde ikke været i brug (formentlig fordi de gik fra hinanden).
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. mar 2019, 03:28

Jesper Høvring har kolelktionssalg i april 30-70% rabat
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 22. mar 2019, 14:24

FormerlyKnownAs skrev:Jesper Høvring har kolelktionssalg i april 30-70% rabat


Tusind tak for tip!
0
DenSkarpeLaks
Indlæg: 364
Tilmeldt: 17. aug 2015, 11:00
Kort karma: 52
Likede indlæg: 959

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf DenSkarpeLaks » 22. mar 2019, 19:44

Jeg kender en der har dette sted: bridesbykaliszan.dk. Det er vist ikke så dyrt.
1

Tilbage til "Fest og bryllup"