Pockets bryllup

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Pockets bryllup

Indlægaf musling » 3. jun 2019, 10:08

Hold nu op, hvor går det stækt herinde, bare fordi man lige er væk et par dage :blush2:

Fedt med ringene! Så er der en ting mindre at forholde sig til :D

Det der med kjolen..

DU skal føle dig tilpas! Og så kan det være lige meget, hvad andre synes. Og jo, man ved det, når den rigtige kjole er der - men hvem ved, om det rent faktisk er den, du har fået hjem, der bare skal tilrettes lidt, for at blive rigtig?
Ud fra det afslappede stil og din figur, synes jeg den sidder pænt på dig - også kavalergangen! Men kavalergang er måske ikke så passende og jeg er helt enig i, at noget af det afklippede blonde fra længden kan isættes her og der på toppen. Dels for at bruge flere blonder og skabe mere samhørighed, dels for at undgå at 'spilde' de fine blonder og så kan blonden jo passende gå ind og dække der, hvor du synes kjolen er utilstrækkelig.
Har du overvejet håret?
Jeg tænker, at hvis der er blonde tilbage, kan du måske få tryllet noget af blonden ind i håropsætningen?

Jeg håber sådan for dig, at du bliver tilfreds og finder den rette løsning. Du skal trods alt (forhåbentlig) kun i bryllupsoutfit en gang :lun: :lun:
1
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Pockets bryllup

Indlægaf heysamaysa » 5. jun 2019, 06:46

har du fundet ud af hvad du gør med kjolen?

har du fået taget på at binde den eller skal den til skrædder?

anyway flot det er den :love2:
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Pockets bryllup

Indlægaf thomassneum » 5. jun 2019, 07:44

Vil bare lige ønske jer lykke til. :)
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Pockets bryllup

Indlægaf Primerose » 5. jun 2019, 09:47

Jeg har også læst med, og jeg synes også at kjolen er eventyrligt smuk på dig. Jeg er også enig i at den på nuværende tidspunkt er for nedringet. Det ville fungere på et fotoshoot, men ikke i flere timer, hvor du skal kunne bevæge dig rundt uden at være bekymret for at flashe alle gæsterne.
Det lyder som en vildt god idé at få en skrædder til at tage den nederste blonde og bruge den i udskæringen.

Det er lidt skægt ift Wizzies indlæg om elverringen, for din kjole ligner også noget en elverprinsesse kunne have på.

Held og lykke med det hele - og jeg glæder mig til at følge den videre planlægning :pompom:
3
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Pockets bryllup

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. jun 2019, 10:43

heysamaysa skrev:har du fundet ud af hvad du gør med kjolen?

har du fået taget på at binde den eller skal den til skrædder?

anyway flot det er den :love2:



Den skal forbi en skrædder uanset, for stropperne er ikke syet fast, når man får den. :) Har skrevet til tre, men de vil ikke komme med et prisoverslag, uden jeg kigger forbi forretningerne.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Pockets bryllup

Indlægaf heysamaysa » 5. jun 2019, 13:45

POCKETKITTEN skrev:
heysamaysa skrev:har du fundet ud af hvad du gør med kjolen?

har du fået taget på at binde den eller skal den til skrædder?

anyway flot det er den :love2:



Den skal forbi en skrædder uanset, for stropperne er ikke syet fast, når man får den. :) Har skrevet til tre, men de vil ikke komme med et prisoverslag, uden jeg kigger forbi forretningerne.



åhhh de er slet ikke syet fast - ja så ville det nok være en god ide at få det gjort :D


jeg håber da i hvert fald de kan gøre det så prisen ikke bliver helt uhyrlig høj!
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Pockets bryllup

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. jun 2019, 20:25

Jeg skal besøge en skrædder på onsdag. Kryds fingre :kys:

I mellemtiden kigger jeg på hår og buketter. Jeg skal have noget, der stritter. Alternativt noget, der ligner markblomster.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Pockets bryllup

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. jun 2019, 20:26

Håret skal være opsat i tilfælde af, det er varmt. Jeg tænker noget løst, bølget, måske flettet. Kan ikke finde ud af, om jeg skal have blomster eller et smykke i.

Har bestilt frisørtid til en frisk bayalage med mørk bund og lyse spidser i begyndelsen af juli.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Pockets bryllup

Indlægaf POCKETKITTEN » 12. jun 2019, 14:46

Nu er kjolen indleveret hos en skrædder. Tilretningerme kommer til at være dyrere end kjolen selv, men jeg tror til gengæld, det bliver flot. Hun lægger den op og putter både sten og blonde op foran, så den bliver dækket ca. 5 cm.

Kjolen var så billig, at det går nok med budgettet. :) Hvis jeg var faldet over den til dobbelt pris, havde jeg nok også betalt det.
29
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Pockets bryllup

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. jun 2019, 20:31

Vi har bestilt en uges bryllupsrejse til Rom. Det skal nok blive dejligt. Jeg gik på kompromis med destinationen, fordi det var en del biligere.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
MissB
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: Pockets bryllup

Indlægaf MissB » 19. jun 2019, 20:54

POCKETKITTEN skrev:Vi har bestilt en uges bryllupsrejse til Rom. Det skal nok blive dejligt. Jeg gik på kompromis med destinationen, fordi det var en del biligere.


Rom er en fantastisk by. Sig til hvis du vil have anbefaling på en hyggelig lille restaurant uden for mange turister :love:
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Pockets bryllup

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. jun 2019, 20:55

MissB skrev:
POCKETKITTEN skrev:Vi har bestilt en uges bryllupsrejse til Rom. Det skal nok blive dejligt. Jeg gik på kompromis med destinationen, fordi det var en del biligere.


Rom er en fantastisk by. Sig til hvis du vil have anbefaling på en hyggelig lille restaurant uden for mange turister :love:


Mega gerne!
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
MissB
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: Pockets bryllup

Indlægaf MissB » 19. jun 2019, 20:57

POCKETKITTEN skrev:
MissB skrev:
POCKETKITTEN skrev:Vi har bestilt en uges bryllupsrejse til Rom. Det skal nok blive dejligt. Jeg gik på kompromis med destinationen, fordi det var en del biligere.


Rom er en fantastisk by. Sig til hvis du vil have anbefaling på en hyggelig lille restaurant uden for mange turister :love:


Mega gerne!


http://www.piccoloarancio.it/

Det er det bedste pasta jeg nogensinde har fået.
2
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Pockets bryllup

Indlægaf Buller » 24. jun 2019, 16:53

Og husk at spise på paninodivino.it

Virkelig lækre og nemme at have med videre på gåturen. Ligger tæt på Vatikanstaten.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1487
Likede indlæg: 22934

Re: Pockets bryllup

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. jun 2019, 15:41

Jeg har været hos skrædderen. :) Hun er ikke færdig, men jeg synes, det ser lovende ud!

Den er ikke lagt op endnu, og båndet på ryggen, der hænger ud, skal gemmes inde i kjolen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
44
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Fest og bryllup"