Den værste fest du har været til?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf godtnavn » 29. jul 2020, 20:29

Har heldigvis ikke oplevet fester som de nævnte i denne tråd, det værste har været en juleaften i mandens familie.

Vi har ikke bil og det blev holdt et par timer med offentlig transport fra os. Derfor skulle vi blive og sove. Et par dage før jul ringer værtsparret og kan ikke overskue overnattende gæster, men de ville selvfølgelig kører os til stationen når vi vil hjem da busserne ikke kørte i byen juleaften. Det må jo være sådan da vi ikke lige kan finde en ny plan for juleaften med så kort varsel, irriterende men det skal nok gå :)

Jeg er vegetar, og spørger derfor om at kunne lave noget mad, svigermor har sågar en lille ovn hun vil tage med til mig da de jo bruger ovnen til stegen. Værten mener dog ikke der er plads til jeg kan bruge køkkenet, (hvilket senere undrede mig da vi sad alene i huset med tomt køkken 1½ time mens de andre var i kirke). Jeg gider ikke lave drama over det og siger der bare skal være nok brunede kartofler, tænker jeg godt kan klarer en enkelt aften på brune kartofler :D

Der laves et mindre bjerg kartofler, stemningen er egentlig fin. Lige før vi skal spise får værten dog kastet lidt med stegen med det resultat der ryger en god gang fedt fra stegen ned over alle kartoflerne, hvilket medfører det eneste jeg kan spise er hvide kartofler. Derudover er der bordplan, jeg er placeret mellem svigerfar der taler færøsk, (som jeg ikke kan) og mandens bror som jeg aldrig har kunne have samtaler med, vi havde ikke noget mod hinanden, bare absolut intet tilfælles.

Gaveoppakningen var bare kasten rundt med gaver og børn der flåede gaver op over det hele, et stort kaos, og intet hyggeligt ved det. Værtene får drukket så meget at de ikke kan kører, derfor er vi nødt til at tage hjem allerede 20.30 hvor svigermor kører hjem.

Aldrig har en jul været en så flad og skuffende oplevelse. Ikke en gang gaverne var gode det år.
10
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Kanga » 29. jul 2020, 20:30

ajnaM skrev:Der er noget med de strippere...

Jeg husker en housewarming for en kollega, der havde købt en lejlighed og inviteret både kollegaerne, den tætte familie, sin HELT nye kæreste og sine venner på besøg. En del af vennerne var hans gamle gymnasieslæng fra Vestegnen, som ikke helt havde fanget konstellationen og havde bestilt en stripper som indflyttergave. Den mest Vestegns-agtige stripper, jeg nogensinde har set, som endda gav den fuld gas med lapdancen ved blandt andet at hælde drinks ned over sig selv og sit underliv, så det dryppede ned i hovedet på min kollega. :shock:

Ej, men det var jo så cringe. :genert: Og stakkels hans nye kæreste, som skulle introduceres for alle den aften. Og hans mor! Hahaha, det var frygteligt.


Jeg var ikke med til festen, da vi endnu ikke havde mødt hinanden, men...
Min kærestes 30 års fødselsdag, der fik kammeraterne den spontane, brillante ide, at hyre en stripper. Og når man hyrer sådan en med en times varsel, så er de tålelige booket til anden side... Åbenbart!
Nå, men der var strip foran venner, familie, svigerfamilie og hele baduljen.
Siden mødte min kæreste og jeg hinanden, og kort efter fyldte han 40. Festkonceptet var det samme; venner, familie, svigerfamilie. Jeg gjorde det klart på forhånd, at det ville være klogt, hvis han opfordrede sine venner til at droppe stripperen. Jeg var i hvert fald smuttet, hvis der var kommet en.

Kanga
0
ajnaM
Indlæg: 9928
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27055

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf ajnaM » 29. jul 2020, 21:04

Kanga skrev:
ajnaM skrev:Der er noget med de strippere...

Jeg husker en housewarming for en kollega, der havde købt en lejlighed og inviteret både kollegaerne, den tætte familie, sin HELT nye kæreste og sine venner på besøg. En del af vennerne var hans gamle gymnasieslæng fra Vestegnen, som ikke helt havde fanget konstellationen og havde bestilt en stripper som indflyttergave. Den mest Vestegns-agtige stripper, jeg nogensinde har set, som endda gav den fuld gas med lapdancen ved blandt andet at hælde drinks ned over sig selv og sit underliv, så det dryppede ned i hovedet på min kollega. :shock:

Ej, men det var jo så cringe. :genert: Og stakkels hans nye kæreste, som skulle introduceres for alle den aften. Og hans mor! Hahaha, det var frygteligt.


Jeg var ikke med til festen, da vi endnu ikke havde mødt hinanden, men...
Min kærestes 30 års fødselsdag, der fik kammeraterne den spontane, brillante ide, at hyre en stripper. Og når man hyrer sådan en med en times varsel, så er de tålelige booket til anden side... Åbenbart!
Nå, men der var strip foran venner, familie, svigerfamilie og hele baduljen.
Siden mødte min kæreste og jeg hinanden, og kort efter fyldte han 40. Festkonceptet var det samme; venner, familie, svigerfamilie. Jeg gjorde det klart på forhånd, at det ville være klogt, hvis han opfordrede sine venner til at droppe stripperen. Jeg var i hvert fald smuttet, hvis der var kommet en.

Kanga


Det kan jeg virkelig godt forstå! :D Hende kæresten fra min fest fortrak vistnok også til køkkenet under det meste af showet.

Og altså... hvorfor GØR man sådan noget? Altså bestille en stripper til en ven? :stoned: Det ligger mig simpelthen så fjernt. Jeg må indrømme, at jeg er typen, der bliver lidt hønserøv selv hvis nogle piger hyrer en mandestripper til en polterabend, jeg er med til. Det er sket et par gange, og jeg har pure nægtet at a) være i rummet, mens det står på og b) betale for det. Og så til en helt almindelig fest, og ikke en polterabend... ej, det går over min forstand.
6
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Kanga » 30. jul 2020, 21:55

ajnaM skrev:
Det kan jeg virkelig godt forstå! :D Hende kæresten fra min fest fortrak vistnok også til køkkenet under det meste af showet.

Og altså... hvorfor GØR man sådan noget? Altså bestille en stripper til en ven? :stoned: Det ligger mig simpelthen så fjernt. Jeg må indrømme, at jeg er typen, der bliver lidt hønserøv selv hvis nogle piger hyrer en mandestripper til en polterabend, jeg er med til. Det er sket et par gange, og jeg har pure nægtet at a) være i rummet, mens det står på og b) betale for det. Og så til en helt almindelig fest, og ikke en polterabend... ej, det går over min forstand.


Jeg fatter det heller ikke. Ligesom dildoshows. Eller en veninde jeg har, som har så mange penisattrapper i form af oplukker, lamper you name it. Jeg fatter det bare ikke... Selskabslege i den retning også...

Kanga *sur gammel heks*
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41299

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf LaMariposa » 31. jul 2020, 03:48

Marott skrev:Det var ikke min værste fest, men min daværende kærestes værste fest i min familie.

Min familie taler tyk dialekt, som han ikke forstod og i løbet af aftenen hiver min kusines mand fat i ham for at fortælle, at han(altså kusinens mand) altid har drømt om at komme i seng med mig. :tie: Faktisk forstår kæresten ikke det han siger, så han smiler bare og siger ja ja, det kan han godt forstå. Min onkel, der står ved siden af de to mænd er noget forvirret, for den reaktion havde han ikke forventet, når nogen siger, at de vil i seng med ens kæreste, så han spørger min kæreste om han overhovedet har forstået hvad, der blev sagt. Det indrømmede han så at han ikke havde. Vi endte med at køre hjem midt nat fra den fest og kusinens mand har aldrig været inviteret med igen til noget, hvilket min kusine har været meget fortørnet over.... :rulle:


Shit, hvor akavet... Er ret paf over, at han siger det, og at han, hvis han endelig vil sige det, siger det i et lokale, hvor der er mange mennesker.

Bliver lidt nysgerrig efter at høre, hvilken dialekt din familie taler?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Honningprut » 6. aug 2020, 13:47

Som tidligere misbruger har jeg været til et hav af virkelig dårlige fester :lol: Set ud fra det perspektiv at det nok egentlig ofte var en dårlig fest, fordi andre ikke drak ligeså meget som jeg selv gjorde, eller fordi jeg selv var for fuld. :wacko:

Det er dog ikke sammenkomster eller fester fra min aktive periode, jeg husker som den dårligste fest, men en "fest" eller børnefødselsdagsfest, jeg deltog i da jeg gik i 6 eller 7 klasse. Jeg hælder mest til 7 klasse, da jeg husker at det på daværende tidspunkt var blevet ret "yt" at afholde børnefødselsdag. Mange havde ikke afholdt den slags i 1-2 år, og pigen der havde inviteret til fest, havde i forvejen nogle ikke særlige vellykkede fødselsdagsfester bag sig. Hun boede på en stor gård, hvor jeg husker at vi hvert år blev "tvunget" til at lege heste. Vi var ikke sådan en "heste-pige-klasse", udover hende her pigen naturligvis, så det var altid lidt anspændt at være til fødselsdag ved denne her pige. Jeg husker at en veninde og jeg i 4 klasse gik fra fødselsdagen, fordi vi var trætte af at stå i hestestalden med lort på skoene. Vi gik hjem til mine bedsteforældre der boede omkring 2 Km derfra. Begge vores forældre var naturligvis ikke så glade og vi fik skæld ud, men senere i mit voksne liv har min mor givet udtryk for, at hun egentlig godt forstod at vi ikke gad stå der i heste lort. :lol2:

Nå men det var ikke "heste-lorts-fødselsdagen" jeg ville skrive om, men festen i 6-7 klasse. Jeg husker at det var aften, og vi sad en 10 - 12 personer i et alt for lille lokale, da forældrene ikke ville have at vi sad i deres køkken eller stue, der blev serveret pitabrød, hvor selve brødene ikke var blevet varmet. Fordi vi var så mange samlet i så lille et lokale, begyndte mange af os at gå udenfor og stå og snakke, hvilket hendes forældre blev sure over, fordi de mente at vi larmede og var til gene for dem. Så vi blev bedt om at gå ind i det lille lokale igen. Forældrene kom så ind og i plenum bad os som at blive derinde, ikke gå ud og spørge pigen der havde fødselsdag, om vi måtte gå på toilet. På et tidspunkt husker jeg at en vågede sig ud på toilettet uden at spørge, hvilket forældrene også blev mega pist over, da vedkommende ikke gik på det toilet der var tilegnet fødselsdagsfesten.

Jeg husker at stemningen var max presset og trykket, og at mange af os nærmest bare talte timer for at kunne komme derfra.
4
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf LadyFox » 6. aug 2020, 13:52

Honningprut skrev:Som tidligere misbruger har jeg været til et hav af virkelig dårlige fester :lol: Set ud fra det perspektiv at det nok egentlig ofte var en dårlig fest, fordi andre ikke drak ligeså meget som jeg selv gjorde, eller fordi jeg selv var for fuld. :wacko:

Det er dog ikke sammenkomster eller fester fra min aktive periode, jeg husker som den dårligste fest, men en "fest" eller børnefødselsdagsfest, jeg deltog i da jeg gik i 6 eller 7 klasse. Jeg hælder mest til 7 klasse, da jeg husker at det på daværende tidspunkt var blevet ret "yt" at afholde børnefødselsdag. Mange havde ikke afholdt den slags i 1-2 år, og pigen der havde inviteret til fest, havde i forvejen nogle ikke særlige vellykkede fødselsdagsfester bag sig. Hun boede på en stor gård, hvor jeg husker at vi hvert år blev "tvunget" til at lege heste. Vi var ikke sådan en "heste-pige-klasse", udover hende her pigen naturligvis, så det var altid lidt anspændt at være til fødselsdag ved denne her pige. Jeg husker at en veninde og jeg i 4 klasse gik fra fødselsdagen, fordi vi var trætte af at stå i hestestalden med lort på skoene. Vi gik hjem til mine bedsteforældre der boede omkring 2 Km derfra. Begge vores forældre var naturligvis ikke så glade og vi fik skæld ud, men senere i mit voksne liv har min mor givet udtryk for, at hun egentlig godt forstod at vi ikke gad stå der i heste lort. :lol2:

Nå men det var ikke "heste-lorts-fødselsdagen" jeg ville skrive om, men festen i 6-7 klasse. Jeg husker at det var aften, og vi sad en 10 - 12 personer i et alt for lille lokale, da forældrene ikke ville have at vi sad i deres køkken eller stue, der blev serveret pitabrød, hvor selve brødene ikke var blevet varmet. Fordi vi var så mange samlet i så lille et lokale, begyndte mange af os at gå udenfor og stå og snakke, hvilket hendes forældre blev sure over, fordi de mente at vi larmede og var til gene for dem. Så vi blev bedt om at gå ind i det lille lokale igen. Forældrene kom så ind og i plenum bad os som at blive derinde, ikke gå ud og spørge pigen der havde fødselsdag, om vi måtte gå på toilet. På et tidspunkt husker jeg at en vågede sig ud på toilettet uden at spørge, hvilket forældrene også blev mega pist over, da vedkommende ikke gik på det toilet der var tilegnet fødselsdagsfesten.

Jeg husker at stemningen var max presset og trykket, og at mange af os nærmest bare talte timer for at kunne komme derfra.


Det lyder skrækkeligt. Og stakkels fødselar at have sådan nogle forældre.
6
...
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Grissebassen » 26. nov 2020, 10:43

Det var ikke fordi det var den værste fest. Bare temmelig akavet.

Et bekendt par skulle giftes. Og de havde blandt andet inviteret en vennegruppe på ca. 10, deriblandt mig. De havde kun inviteret os 10 med til vielsen, fordi der ikke var plads i forsamlingshuset, hvor festen var forbeholdt famile og tættere venner.

Vielsen foregik i en lille landsby langt væk fra hvor nogen af os bor. Så vi var tidligt oppe og var i kirken i god tid, fordi de ikke passede med offentlig transport der kun gik ca hver 4. time eller sådan noget. Weekenden før havde gommen været super fuld sammen med 6 af de andre fra 10-mandsgruppen, og var i sin brandert kommet til at invitere dem til festen, selvom de oprindeligt kun var inviteret til vielsen. Så den hang han på. Efter vielsen splittede vi op og 4 af os gik ned mod bussen, som vi kunne konstatere først kom et par timer senere. Så der stod vi i vores stiveste puds i en lille flække uden noget at tage os til. Vi fandt en lille cafe og satte os udenfor og spiste frokost. Hvad vi ikke vidste var, at forsamlingshuset lå lige over for. Så fra tid til anden kom folk ud for at ryge eller trække luft og spurgte hvorfor vi dog sad der.

Vi 4 hyggede os gevaldigt. Men selve situationen var så akavet, at vi, efter frokosten, valgte at købe lidt at drikke og sætte os på bænken ved busstoppestedet længere nede af vejen og slå tiden ihjel der i stedet for.
4

Tilbage til "Fest og bryllup"