Julegaveroulette 2021

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Julegaveroulette 2021

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. sep 2021, 10:01

Lad os se om der er tilslutning igen i år :D

Min umiddelbare idé er at det ikke skal være julegaver givet ud fra en standard ønskeliste, men ud fra stikord ligesom i adventstråden. Således er der plads til kreativitet, sjove/gode indkøb, hjemmelavede ting osv.

Jeg tænker prisen kan ligge på omkring 150kr.

Hvad siger i andre?

Modtager og giver er ikke ens. A sender til B og B sender til C og C sender til A.

Der er åben for tilmelding nu og indtil mandag den 1. November kl 12.

Pakken skal selvsagt være hos modtager til juleaften, så vær opmærksom på at den når frem i tide.

Alle som ønsker at være med sender mig en pb med navn, adresse, mail og tlf. Nogle firmaer bruger mail og tlf. så det kan være nødvendigt, samt nærmeste pakkeshop.

Alle tilmeldte kan sende stikord om sig selv:

Alder

Køn

Interesser- beskrives som f.eks. ved bøger- hvilken genre, kan lide at være i køkkenet hvilken mad- bage, grille, pynte, dyrker havearbejde- blomster, køkkenhave osv osv

Yndlingsfarve/hade farve

Er hjemmelavet ok?

Fødevarer- kaffe, te, lakrids, chokolade - eventuelle allergier

I løbet af mandag 2. november får alle deltagere info om deres modtager. Man får IKKE debatnavn at vide som hverken modtager eller giver.

Giver vælger selv budbringer, men sendes der til et pakkeshop, så skal modtager have mulighed for at vælge hvilken. Vi skal helst ikke ud i 20 km cykeltur i sne og slud. Selvom gaverne er gode.

Det er op til modtager om denne vil lægge billeder op i tråden.

Budget er 150 kr. inkl forsendelse. Hjemmelavede gaver har måske en mindre kostpris, men så er der lagt tid og forhåbentligt kærlighed i gaven istedet.
Senest rettet af FormerlyKnownAs 30. jul 2020, 12:54, rettet i alt 3 gange.
1

Tilbage til "Fest og bryllup"