Lækker mad ud af huset til konfirmation

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
natsvaermer
Indlæg: 567
Tilmeldt: 21. okt 2016, 08:05
Kort karma: 84
Likede indlæg: 717

Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf natsvaermer » 5. feb 2022, 15:24

Min søn skal snart holde stor fest og vi leder efter en anbefaling af mad ud af huset, der leverer i storkøbenhavn.

Vores ønsker er:
- max 200kr per kuvert
- alsidig buffet der også inkluderer de mindste (eks. kyllingelår, oksedeller, nuggets)
- mad der kan stilles direkte på buffetbordet uden lige at skulle røres op eller lunes

Er der mon nogle gode anbefalinger :)
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3441
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Alphilia » 7. feb 2022, 07:30

Vi fik mad fra Smageriet ifbm barnedåb for nylig hvor vi selv sammensatte en menu af små retter.
Man kan vælge mellem mange forskellige ting - det koster et grundbeløb for 5 retter mener jeg og så ekstra for hver ekstra ting derudover. Der er en del kolde retter og nogle der skal lunes lidt.
Jeg kan dog ikke huske, hvor børnevenligt udvalget var.
Det var ganske glimrende mad og fine mængder.
1
natsvaermer
Indlæg: 567
Tilmeldt: 21. okt 2016, 08:05
Kort karma: 84
Likede indlæg: 717

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf natsvaermer » 7. feb 2022, 09:26

Alphilia skrev:Vi fik mad fra Smageriet ifbm barnedåb for nylig hvor vi selv sammensatte en menu af små retter.
Man kan vælge mellem mange forskellige ting - det koster et grundbeløb for 5 retter mener jeg og så ekstra for hver ekstra ting derudover. Der er en del kolde retter og nogle der skal lunes lidt.
Jeg kan dog ikke huske, hvor børnevenligt udvalget var.
Det var ganske glimrende mad og fine mængder.

Mange tak for anbefaling!
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3441
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Alphilia » 7. feb 2022, 09:52

natsvaermer skrev:
Alphilia skrev:Vi fik mad fra Smageriet ifbm barnedåb for nylig hvor vi selv sammensatte en menu af små retter.
Man kan vælge mellem mange forskellige ting - det koster et grundbeløb for 5 retter mener jeg og så ekstra for hver ekstra ting derudover. Der er en del kolde retter og nogle der skal lunes lidt.
Jeg kan dog ikke huske, hvor børnevenligt udvalget var.
Det var ganske glimrende mad og fine mængder.

Mange tak for anbefaling!

Det eneste lidt trælse var, at tidspunkterne for levering og aflevering og service var ret låste
0
Apostrof
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:48
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1085

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Apostrof » 19. apr 2022, 09:26

Vi har fået buffet fra Vores Kok (https://vores-kok.dk/) til en fest. Det var virkelig godt og fik også rigtig meget positiv feedback fra gæsterne. De kom og afleverede på minuttet, vi havde aftalt og kød, kartofler osv. var varme, så det var kun brødet, som vi selv lunede.

Looket af hjemmeside og det store udvalg gjorde at jeg var en anelse skeptisk, men jeg havde fået dem anbefalet og mad og service var der ikke noget at sætte en finger på.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Hunkat » 19. apr 2022, 11:28

Vi har ofte brugt Copenhagen Catering (ved Allan Bo) i erhvervssammenhæng og vores teori er at Allan Bo har en fortid i hæren for der er bare millimeter præcision og timing i hans firma :lol: Og god mad selvfølgelig.

Han kan varmt anbefales.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf englishchannel » 24. apr 2022, 11:07

Alphilia skrev:Vi fik mad fra Smageriet ifbm barnedåb for nylig hvor vi selv sammensatte en menu af små retter.
Man kan vælge mellem mange forskellige ting - det koster et grundbeløb for 5 retter mener jeg og så ekstra for hver ekstra ting derudover. Der er en del kolde retter og nogle der skal lunes lidt.
Jeg kan dog ikke huske, hvor børnevenligt udvalget var.
Det var ganske glimrende mad og fine mængder.


Vi planlægger at bestille brunch derfra til vores søns fødselsdag. Bestilte I ekstra kuverter ift. antallet af gæster?
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3441
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Alphilia » 24. apr 2022, 12:00

Ja og nej…
Vi bestilte en menu med “hapseting”/små retter og valgte et par ekstra ift det anbefalede.
Der var rigeligt! Men nogle af gæsterne er måske lidt kræsne…

Hvis jeg skulle bestille brunch ville jeg umiddelbart kke bestille ekstra tror jeg
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. apr 2022, 12:22

Prøv at hør jeres lokale slagter.
Mange slagter butikker tilbyder den for for buffer catering, og det er typisk rigelige mængder til rimelige penge.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Wizzze » 24. apr 2022, 12:36

Kan anbefale Brammers Menuer, dem har vi brugt flere gange, og det har altid været godt og rigeligt

https://festmad.dk/
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Rapfisk » 24. apr 2022, 12:48

Hvis I vil prøve noget alternativt, så Send flere krydderier på Nørrebro. Det er virkelig lækker mad fra alle verdenshjørner.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Anne Droid » 24. apr 2022, 14:58

englishchannel skrev:
Alphilia skrev:Vi fik mad fra Smageriet ifbm barnedåb for nylig hvor vi selv sammensatte en menu af små retter.
Man kan vælge mellem mange forskellige ting - det koster et grundbeløb for 5 retter mener jeg og så ekstra for hver ekstra ting derudover. Der er en del kolde retter og nogle der skal lunes lidt.
Jeg kan dog ikke huske, hvor børnevenligt udvalget var.
Det var ganske glimrende mad og fine mængder.


Vi planlægger at bestille brunch derfra til vores søns fødselsdag. Bestilte I ekstra kuverter ift. antallet af gæster?


Vi har fået brunch derfra og der var rigeligt. Jeg tvang dog min kæreste til at købe mere kage :genert:
2
Klimatosse
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Lækker mad ud af huset til konfirmation

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 4. jun 2022, 10:25

Jeg kan også anbefale smageriets buffet! God mad til prisen og passende mængde + lidt ekstra.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"