Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf JoyNips » 25. feb 2016, 08:28



Min indre feminist skriger altså en lille smule af frustration. Jaja, jeg VEEEEED godt, det "bare er humor", men jeg synes altså ikke det er sjovt med stereotyper. Come on, hysterisk giftelystne kvinder og mænd, der gemmer sig i vaskekælderen - hvor de jo i øvrigt aldrig har været før, fordi det jo er lillemor, der traditionelt står for det huslige? Jeg tror godt, vi kan sætte barren for humor en tand højere end (slet) skjult sexisme...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11307
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23365

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Mani » 25. feb 2016, 08:31

Nå, men han gad ikke holde bryllup igen - bare fest - men troede heller ikke jeg rent faktisk ville fri. Fjols :whip:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf vibbsen » 25. feb 2016, 12:12

Hr.vibbsen"Har du hørt om den der latterlige nye tradition med at kvinder må fri idag. Og hvis manden siger nej, så skal hun have 12 par sokker"
Mig (ser ikke særlig imponeret ud):Ja. Det har jeg. Det er faktisk en ret gammel tradition. Og det er ikke 12 par sokker. Men 12 par handsker"
Hr.vibbsen (Kigger forbløffet på mig):"12 par handsker....Det er lidt grådigt er det ikke.."
Hr.vibbsen "Nå, men det behøver du jo ikke. For vi er allerede hitched. Så heldig er du nemlig"
Mig (en kende sarkastisk) "Ja, jeg må være omtrent den heldigste kvinde på denne jord"
Hr.vibbsen (overhører totalt sarkasmen) "Ja, det synes jeg også"
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Anne Droid » 25. feb 2016, 17:46

Jeg glemte det, så ingen kage eller handsker til mig. Det sidste var jeg lidt træt af i middagspausen, for det var koldt at være gårdvagt.
0
Klimatosse
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Sorenspige » 28. feb 2016, 19:49

Ballademager skrev:Jeg gjorde det ikke, for min kæreste mener, at det er hans job. Men hvis han stadig ikke har nosset sig sammen til at få spurgt på næste skuddag, SÅ sker det. Hvis han ikke vil gøre mig til en ærbar kvinde, så må jeg i det mindste have de 12 par handsker :D


Det sagde jeg faktisk til min kæreste, da det var skuddag i 2008, og vi havde været sammen i 7 år.

Han friede i efteråret 2010, og vi blev gift i starten af sommeren 2011.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"