Hvilke bryllups-traditioner synes du ikke om?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Hvilke bryllups-traditioner synes du ikke om?

Indlægaf FrøkenM » 25. jun 2016, 08:04

Jeg kan godt lide traditioner :love: og får sikkert også et traditionelt kirkebryllup når den tid kommer. Dog er der nogle ting, som jeg nok ikke ville bryde mig synderligt meget om.

- Klirren på tallerkner og kyssen under bordet/oppe på stole mv. Traditionen er som sådan hyggelig nok, men den er nok lige upraktisk nok i mit tilfælde. Jeg har dårlig balance og generelt svært ved at komme op og ned. Kan bestemt ikke forestille mig at en potentielt stor kjole gør det ret meget bedre :lol:
- Kysserunder. Jeg vil gerne have at kys på bryllupsdagen er forbeholdt mig og min mand :lun:
- At rive slør. HVIS der skulle rives i sløret, ville det blive et riveslør, der var købt kun med det formål og som ville blive skiftet ud med det "rigtige" slør umiddelbart inden brudevalsen.

Dog har et bryllup temmelig lange udsigter, så... Men det er godt at være forberedt :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Fest og bryllup"