Fætter/kusinefest. Har I holdt noget?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
ajnaM
Indlæg: 10094
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27647

Re: Fætter/kusinefest. Har I holdt noget?

Indlægaf ajnaM » 15. mar 2024, 09:53

Min kærestes familie har hvert år en sommerfest med sine brødre og sine fætre/kusiner på deres mors side. De er vist 8 fætre og kusiner + partnere og børn.

Vi har de sidste to år været i vores sommerhus, og det er sådan noget, hvor alle har en ret med, og så spiser vi frokost og hænger ud nogle timer. Meget hyggeligt. De fleste af dem ser vi kun den ene gang om året - min kærestes brødre og deres familier ser vi selvfølgelig oftere end det.

Deres forældre er ikke med og har ikke været det, siden de flyttede hjemmefra og begyndte at mødes. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
HerErJeg
Indlæg: 4266
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5078

Re: Fætter/kusinefest. Har I holdt noget?

Indlægaf HerErJeg » 15. mar 2024, 20:00

Jeg har prøvet at tage kontakt til næsten alle.
Ikke den store succes desværre.
Beskeden set af 13, men kun 4 tilkendegivelser tilbage.
Jeg tror ikke flere melder tilbage nu, jeg tror det allerede er på vej i glemmebogen.
Men så blev det da forsøgt.
1
Brugeravatar
LittleLemon
Indlæg: 635
Tilmeldt: 17. maj 2023, 20:55
Kort karma: 32
Likede indlæg: 1275

Re: Fætter/kusinefest. Har I holdt noget?

Indlægaf LittleLemon » 16. mar 2024, 07:50

Super ærgerligt at de ikke viser større interesse. Men så har du prøvet og skal ikke tænke mere over skal/skal ikk.
0
HerErJeg
Indlæg: 4266
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5078

Re: Fætter/kusinefest. Har I holdt noget?

Indlægaf HerErJeg » 18. mar 2024, 05:31

LittleLemon skrev:Super ærgerligt at de ikke viser større interesse. Men så har du prøvet og skal ikke tænke mere over skal/skal ikk.

Der er gået nogle dage siden sidst, og der har ikke været yderligere aktivitet.
Så arrangementet bliver sandsynligvis aldrig til noget.
0
godtnavn
Indlæg: 11200
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13054

Re: Fætter/kusinefest. Har I holdt noget?

Indlægaf godtnavn » 20. mar 2024, 20:45

HerErJeg skrev:Jeg har prøvet at tage kontakt til næsten alle.
Ikke den store succes desværre.
Beskeden set af 13, men kun 4 tilkendegivelser tilbage.
Jeg tror ikke flere melder tilbage nu, jeg tror det allerede er på vej i glemmebogen.
Men så blev det da forsøgt.


Min oplevelse med den slags er at det oftest bliver en succes hvis man bare inviterer og siger "kom den dato og lav det her" end at stikke en føler ud for om folk er interesserede. Ved selvfølgelig ikke hvilken af delene du har gjort, men en konkret invitation er nemmere at svare ja til end "skal vi finde ud af noget".
0

Tilbage til "Fest og bryllup"