Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Frandsen » 13. jun 2016, 09:20

Manden og jeg har talt om at holde en fest til sommer. Altså næste år.

Jeg har jo brystkræft, som jeg er i behandling for lige nu. Som det ser ud, er jeg færdig med behandling og operation(er) sidst på året. Og det skal fandme fejres!

Samtidig 'skylder' vi nogle fester i og med, at vi aldrig har holdt noget i forbindelse med bryllup, runde fødselsdage, flytning(er) osv. :fløjt:

Der er jo laaaang tid til, men jeg tænker, at jeg vil bruge denne tråd til at planlægge lidt hen ad vejen. Det er sgu så hyggeligt :lun:

Det jeg indtil videre forestiller mig, er noget med et telt i haven, (luksus)grill, kulørte lamper, solskin ...

Kom gerne med input :-p
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Krølle » 13. jun 2016, 09:48

Jeg har ikke så meget at bidrage med, udover at jeg synes, det lyder tophyggeligt!

...og så er jeg en smule glad for, at vi ikke er de eneste, der let og elegant er sprunget over et nærmest ikke-eksisterende gærde ift fester. Vi "skylder" for to housewarmings, et bryllup og en rund fødselsdag (for fem år siden...) :lol:

Endelig: alt det andet er fint at fejre, men at bitch-slappe cancer og overstå kemo, er så meget vildere. Det skal selvfølgelig fejres med et brag! :banan:
5
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Krølle » 13. jun 2016, 09:52

Jeg skal gerne bidrage mere konkret senere, hvis jeg kan. Vi har lovet hinanden, at vi næste sommer holder en lignende "alt-i-et"-fest i haven, og de hidtil meget løse planer lyder meget som jeres :-D

Drinks, god grill/tapas, lanterner og kulørte lamper i stride strømme :love:
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Krølle » 13. jun 2016, 10:07

Må vi se haven, det skal holdes i?
1
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3905

Re: Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Anlewi » 13. jun 2016, 10:11

Jeg skal holde 401/2 års fødselsdag næste sommer.

Konceptet er på plads:

Alle gæster (ca.75) inviteres fra 14:00 til "store legedag" på den store plæne. Der vil være
- kongespil
- kroket
- ringspil
- kæmpe mikado
- Stikbold

Der vil blive serveret øl, vin, sodavand og snacks.
- butterdejssnegle med pesto
- mikro pølsehorn
- andre små hapsere
- frugt
- Chips
- Pitit Four

Når klokken nærmer sig 18:30 bliver der tændt op i de store grille og så kan man selv grille det kød man vil have (jeg indkøber kød, pølser m.m) og tage for sig på buffet.

Simpelt, sjovt og hyggeligt
2
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Frandsen » 13. jun 2016, 20:11

Krølle skrev:Må vi se haven, det skal holdes i?


Det må du gerne ... Hvis jeg altså vidste, hvilken have det blev :lol:

Det kan ikke blive i vores nuværende have på 200 kvm., så vi låner nok en have et sted.

Ej, hvor lyder det løst og useriøst lige pt. :lol:

Det eneste, der er sikkert, er, at der kommer til at finde en fejring sted :D Om det så bliver på den ene, anden eller tredje måde, vil vise sig. Men jeg er dog ret sikker på, at have, drinks og godt vejr kommer til at indgå.
1
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Frandsen » 13. jun 2016, 20:13

Krølle skrev:Jeg skal gerne bidrage mere konkret senere, hvis jeg kan. Vi har lovet hinanden, at vi næste sommer holder en lignende "alt-i-et"-fest i haven, og de hidtil meget løse planer lyder meget som jeres :-D

Drinks, god grill/tapas, lanterner og kulørte lamper i stride strømme :love:


Glæder mig til at læse mere om dine planer :slem: Hvis du altså skriver om det et eller andet sted :P
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Helbreds-/bare fordi-/forsinket bryllups-/meget forsinket 30 års-/mega forsinket indflytter-fest

Indlægaf Krølle » 13. jun 2016, 20:19

De der små solcelle-lyskæder ser rigtig fine ud. De er noteret til eget brug :-D *indsæt langfingret smiley, der spæner*
2

Tilbage til "Fest og bryllup"