Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 31. aug 2017, 21:18

Hun fik simpelthen lavet det så fint, kom helt fra at få taget billeder, men hun har lavet den fineste sweetheart neckline, syet kjolen en del ind, og lagt den op, og så syede hun mit bælte fast.
Edit: Nu hvor jeg ser på billederne igen, og ser lidt på mit ansigt (frem for kjolen :fløjt: ), så kan man virkeligt se at mine tatoverede bryn er godt givet ud :genert:
Screen Shot 2017-08-31 at 23.12.02.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Filipai 1. sep 2017, 05:13, rettet i alt 1 gang.
21
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7374

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Neenah » 1. sep 2017, 00:14

Wow, det gør meget med den nye neckline!
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Rapfisk » 1. sep 2017, 01:38

Hold nu op, en forskel :dåne:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 1. sep 2017, 05:11

Er også godt tilfreds. Det hjalp selvfølgelig også meget på siluouetten at der blev fjernet 5 cm i hver side af tajlen, så den rigtige kan stå frem. Min veninde fik syet det smukkeste perlebesatte bælte, som jeg står med i hånden. Det klarede skrædderen også lige i et snuptag.
Er simpelthen så tilfreds, og endte for alle tilretningerne kun med 1850 kr. Noget helt andet end hvad den skrædder Lilly anbefalede ville have. De sagde omkring 3500 for udskæringen alene.
Så jeg er generelt meget tilfreds.. Nu skal det bare blive onsdag, så det speciale er ude af verdenen, og så er der ca 1000 ting der skal nås :D Og jeg glæææder mig :D
3
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf godtnavn » 1. sep 2017, 05:12

Det ligner slet ikke samme kjole, men hold nu kæft hvor er den smuk!
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf vibbsen » 1. sep 2017, 06:24

Det er helt vildt hvad ændringen af udskæringen har gjort for den kjole. Seriøst....Den lige udskæring gjorde altså ikke noget godt for dig - den fik dig til at se mærkelig "overskåret ud" (beklager det lidt harske ordvalg)...Men den hjerteformede derimod *piiiiiffffttt* er du gal den er flot til dig :love: Din mand kommer da til at død af stolthed når han ser dig...."kæft en steg jeg gifter mig med" kommer han da til at tænke.....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 1. sep 2017, 06:28

vibbsen skrev:Det er helt vildt hvad ændringen af udskæringen har gjort for den kjole. Seriøst....Den lige udskæring gjorde altså ikke noget godt for dig - den fik dig til at se mærkelig "overskåret ud" (beklager det lidt harske ordvalg)...Men den hjerteformede derimod *piiiiiffffttt* er du gal den er flot til dig :love: Din mand kommer da til at død af stolthed når han ser dig...."kæft en steg jeg gifter mig med" kommer han da til at tænke.....


Er helt enig, jeg købte kjolen mod lovning på at den kunne returneres hvis skrædderen sagde at det ikke kunne fikses.
Har forholdvis stor barm, og i den lige overskæringen blev jeg utroligt boxy, så vidste fra start at den skulle laves den udskæring.
Alle tvivl omkring kjolen er væk efter den er blevet rettet til

Og tak, håber virkeligt han elsker den. Det er skide svært ikke at må vise den frem. :lun:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 6. sep 2017, 22:26

Puha en dag. Sidder i skrivende stund på vej hjem fra min far og stedmor. Specialet er afleveret. Og lokalet er vel overtaget. Vi fik sat alle de grimme stole sådan nogetlunde skjult væk, sat bordene som de skulle stå. Båret en stor del af drikkevarene derhen og fik lige lagt en slagsplan for i morgen.

Jeg måtte desværre bruge en del af dagen på specialet, planen var at have afleveret igår, men det skred, som altid, for mig :( Men min stedsøster og stedmor har knoklet på for mig, og klippeklistret og gøret ved. Jeg glemmer totalt at tage billeder under, men ser om jeg ikke kan huske lidt i morgen. Tråden er sgu lidt sjovere med billeder :D
Men vi har virkeligt fået lavet fine ting. Laserskåret for- og bagside til vores gæstebog. Laserskåret wedding-cake topper+navn til hjertegæstebogs ting. Vi har fået forberedt slå-søm i stub, så den ikke lige sådan rykker sig. Og så har jeg fået bestilt en helt enooorm parably. 180, mindre kan ikke gøre det :P
8
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Aquadorable » 7. sep 2017, 05:19

Filipai skrev:Puha en dag. Sidder i skrivende stund på vej hjem fra min far og stedmor. Specialet er afleveret. Og lokalet er vel overtaget. Vi fik sat alle de grimme stole sådan nogetlunde skjult væk, sat bordene som de skulle stå. Båret en stor del af drikkevarene derhen og fik lige lagt en slagsplan for i morgen.

Jeg måtte desværre bruge en del af dagen på specialet, planen var at have afleveret igår, men det skred, som altid, for mig :( Men min stedsøster og stedmor har knoklet på for mig, og klippeklistret og gøret ved. Jeg glemmer totalt at tage billeder under, men ser om jeg ikke kan huske lidt i morgen. Tråden er sgu lidt sjovere med billeder :D
Men vi har virkeligt fået lavet fine ting. Laserskåret for- og bagside til vores gæstebog. Laserskåret wedding-cake topper+navn til hjertegæstebogs ting. Vi har fået forberedt slå-søm i stub, så den ikke lige sådan rykker sig. Og så har jeg fået bestilt en helt enooorm parably. 180, mindre kan ikke gøre det :P


Det er da altid rart, at I er i god tid med lokalet :)

Er du ellers ved at være klar?
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 8. sep 2017, 08:52

Aquadorable skrev:
Filipai skrev:Puha en dag. Sidder i skrivende stund på vej hjem fra min far og stedmor. Specialet er afleveret. Og lokalet er vel overtaget. Vi fik sat alle de grimme stole sådan nogetlunde skjult væk, sat bordene som de skulle stå. Båret en stor del af drikkevarene derhen og fik lige lagt en slagsplan for i morgen.

Jeg måtte desværre bruge en del af dagen på specialet, planen var at have afleveret igår, men det skred, som altid, for mig :( Men min stedsøster og stedmor har knoklet på for mig, og klippeklistret og gøret ved. Jeg glemmer totalt at tage billeder under, men ser om jeg ikke kan huske lidt i morgen. Tråden er sgu lidt sjovere med billeder :D
Men vi har virkeligt fået lavet fine ting. Laserskåret for- og bagside til vores gæstebog. Laserskåret wedding-cake topper+navn til hjertegæstebogs ting. Vi har fået forberedt slå-søm i stub, så den ikke lige sådan rykker sig. Og så har jeg fået bestilt en helt enooorm parably. 180, mindre kan ikke gøre det :P


Det er da altid rart, at I er i god tid med lokalet :)

Er du ellers ved at være klar?

På ingen måde. Sidder og venter at komme til, for at få ordnet vipper og negle, de havde fejlbooket, så måtte til en anden butik i deres kæde, så nu sidder jeg her og venter . Skulle have været til klokken 10 ellers. Er virkeligt træt af det :/ så lige nu er stress niveauet tårnhøjt. Har i forvejen tusinde ting der ikke er klar
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Aquadorable » 8. sep 2017, 09:08

Filipai skrev:
Aquadorable skrev:
Filipai skrev:Puha en dag. Sidder i skrivende stund på vej hjem fra min far og stedmor. Specialet er afleveret. Og lokalet er vel overtaget. Vi fik sat alle de grimme stole sådan nogetlunde skjult væk, sat bordene som de skulle stå. Båret en stor del af drikkevarene derhen og fik lige lagt en slagsplan for i morgen.

Jeg måtte desværre bruge en del af dagen på specialet, planen var at have afleveret igår, men det skred, som altid, for mig :( Men min stedsøster og stedmor har knoklet på for mig, og klippeklistret og gøret ved. Jeg glemmer totalt at tage billeder under, men ser om jeg ikke kan huske lidt i morgen. Tråden er sgu lidt sjovere med billeder :D
Men vi har virkeligt fået lavet fine ting. Laserskåret for- og bagside til vores gæstebog. Laserskåret wedding-cake topper+navn til hjertegæstebogs ting. Vi har fået forberedt slå-søm i stub, så den ikke lige sådan rykker sig. Og så har jeg fået bestilt en helt enooorm parably. 180, mindre kan ikke gøre det :P


Det er da altid rart, at I er i god tid med lokalet :)

Er du ellers ved at være klar?

På ingen måde. Sidder og venter at komme til, for at få ordnet vipper og negle, de havde fejlbooket, så måtte til en anden butik i deres kæde, så nu sidder jeg her og venter . Skulle have været til klokken 10 ellers. Er virkeligt træt af det :/ så lige nu er stress niveauet tårnhøjt. Har i forvejen tusinde ting der ikke er klar


Ej, det er da virkelig også utjekket af dem! Jeg kan godt forstå, det stresser dig :kram:

Til gengæld er jeg overbevist om, at det bliver en fantastisk dag i morgen! Vi glæder os i hvert fald til at komme og fejre jer :lun:
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7374

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Neenah » 8. sep 2017, 09:25

Jeg håber du kan slappe lidt af med forberedelserne og alt er ved at være på plads, på trods af negleproblemer - det samme skete for mig.

Nyyyd det! Det er verdens bedste dag :love:
0
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Craver » 9. sep 2017, 05:52

Kæmpe stort tillykke med brylluppet i dag! :love: Håber, I får en uforglemmelig dag! :lun:
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Daine » 9. sep 2017, 06:01

Stort tillykke med i dag! Jeg håber I får den mest uforglemmelige dag nogensinde og at alt går præcis som I ønsker det :blomst:
Jeg krydser fingre for, at regnen ikke komme til at ramme jer, så I kan komme tørskoet rundt :kryds:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 9. sep 2017, 06:26

Regnen kommer så meget til at ramme; men sådan er det. Alt skal nok blive godt alligevel :D
1

Tilbage til "Fest og bryllup"