Pakkekalender tråden 2016

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Persnikedy » 6. nov 2016, 08:53

oOxXxOo skrev:Ved jeres modtagere af pakkekalender/adventskalender, at de får noget?



Ja, for på grund af pladsmangel har de allerede fået dem :-D

Den ene af dem vidste det også i forvejen (ham der fik pakkekalenderen) fordi jeg ved han har det stramt med jul så jeg ville lige se hans reaktion
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf FrøkenM » 6. nov 2016, 09:06

Min far og jeg har besluttet at lave en adventskalender på vegne af hendes hund. Hun har ikke børn og hun er altid sød til at gøre alt muligt for alle andre, så derfor synes vi, at vi ville give bare lidt tilbage. Jeg glæder mig helt vildt til at lave den til hende og jeg ved hun bliver så glad og overrasket :lun:

Det eneste, der sådan set er 100% styr på, er en årskalender vi har bestilt fra Vistaprint med billeder af hunden. Hun har altid en årskalender og det kan vel lige så godt være hende egen hund, der skal kigges på.

Derudover overvejer vi

- Chokoladekalender med mørk chokolade (Overvejer den fra Frellsen men andre bud er velkomne)
- Julekaffe/Julete fra en lækker te-butik
- Lækker bodyscrub og body wash.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8821

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Skorstenen » 6. nov 2016, 10:14

Jeg er igang med adventspakker til manden. Han får en skrabekalender, batterier der oplades ved USB og et magnetisk armbånd han kan bruge når han er handymand. Har ikke fundet den 4. endnu men søger efter noget lys-agtigt der kan pynte ved hans havedam.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Viskelæder » 6. nov 2016, 10:57

FrøkenM skrev:Min far og jeg har besluttet at lave en adventskalender på vegne af hendes hund. Hun har ikke børn og hun er altid sød til at gøre alt muligt for alle andre, så derfor synes vi, at vi ville give bare lidt tilbage. Jeg glæder mig helt vildt til at lave den til hende og jeg ved hun bliver så glad og overrasket :lun:

Det eneste, der sådan set er 100% styr på, er en årskalender vi har bestilt fra Vistaprint med billeder af hunden. Hun har altid en årskalender og det kan vel lige så godt være hende egen hund, der skal kigges på.

Derudover overvejer vi

- Chokoladekalender med mørk chokolade (Overvejer den fra Frellsen men andre bud er velkomne)
- Julekaffe/Julete fra en lækker te-butik
- Lækker bodyscrub og body wash.


Hende? Hvem? :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Viskelæder » 6. nov 2016, 10:58

Min søster ved, hun får en pakkekalender, for den laver jeg til hende hvert år. Min veninde ved det ikke :)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf FrøkenM » 6. nov 2016, 11:13

Viskelæder skrev:
FrøkenM skrev:Min far og jeg har besluttet at lave en adventskalender på vegne af hendes hund. Hun har ikke børn og hun er altid sød til at gøre alt muligt for alle andre, så derfor synes vi, at vi ville give bare lidt tilbage. Jeg glæder mig helt vildt til at lave den til hende og jeg ved hun bliver så glad og overrasket :lun:

Det eneste, der sådan set er 100% styr på, er en årskalender vi har bestilt fra Vistaprint med billeder af hunden. Hun har altid en årskalender og det kan vel lige så godt være hende egen hund, der skal kigges på.

Derudover overvejer vi

- Chokoladekalender med mørk chokolade (Overvejer den fra Frellsen men andre bud er velkomne)
- Julekaffe/Julete fra en lækker te-butik
- Lækker bodyscrub og body wash.


Hende? Hvem? :)

Det gik lidt stærkt åbenbart men det er til min tante :lol:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Viskelæder » 6. nov 2016, 11:20

FrøkenM skrev:
Viskelæder skrev:
FrøkenM skrev:Min far og jeg har besluttet at lave en adventskalender på vegne af hendes hund. Hun har ikke børn og hun er altid sød til at gøre alt muligt for alle andre, så derfor synes vi, at vi ville give bare lidt tilbage. Jeg glæder mig helt vildt til at lave den til hende og jeg ved hun bliver så glad og overrasket :lun:

Det eneste, der sådan set er 100% styr på, er en årskalender vi har bestilt fra Vistaprint med billeder af hunden. Hun har altid en årskalender og det kan vel lige så godt være hende egen hund, der skal kigges på.

Derudover overvejer vi

- Chokoladekalender med mørk chokolade (Overvejer den fra Frellsen men andre bud er velkomne)
- Julekaffe/Julete fra en lækker te-butik
- Lækker bodyscrub og body wash.


Hende? Hvem? :)

Det gik lidt stærkt åbenbart men det er til min tante :lol:



Haha :D Men lækre ting!
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. nov 2016, 18:50

Årets pakkekalenderpapir er fra Søstrene Grene. Mintgrønt med sporadisk guld. Virkelig fint. :)

Jeg mangler fem gaver til min mor, da jeg er kommet til at spise noget af chokoladen....

Hun får bl.a. en skrabekalender og et par skrabelodder. Måske en god læbepomade fra Biotherm som erstatning.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Persnikedy » 16. nov 2016, 21:14

Hvor er det papir pænt :love:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Novella » 16. nov 2016, 21:30

Øj det skal jeg da også lige have fat i :love:
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf sigge » 17. nov 2016, 12:12

Jeg mangler kun at købe en skrabekalender til min søsters adventsgaver, og så venter jeg på en ting, jeg har bestilt på nettet, som gerne skulle komme med posten snart. Jeg venter med at pakke ind, til det sidste er i hus.
Nu har jeg også lige pakket 4 fødselsdagsgaver ind til hende, så mit akutte behov for at lege med papir, tape og bånd er stillet. :-D
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf POCKETKITTEN » 18. nov 2016, 13:09

Jeg er lige blevet færdig med min mors, som skal afleveres i aften. I næste uge skal jeg i gang med min kærestes.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Corvida
Indlæg: 55
Tilmeldt: 27. apr 2016, 19:35
Kort karma: 5
Likede indlæg: 155

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf Corvida » 18. nov 2016, 15:03

POCKETKITTEN skrev:Jeg er lige blevet færdig med min mors, som skal afleveres i aften. I næste uge skal jeg i gang med min kærestes.


Den er virkelig fin og stilfuld! :love2:
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Pakkekalender tråden 2016

Indlægaf sigge » 21. nov 2016, 08:51

Jeg fik pakket min søsters adventskalender ind i går. Hun får:
1. Skrabekalender og Rittersport-kalender
2. Penguin Selfie chokoladeplade fra Hotel Chocolat og et lille billede med "Know your penguins"
3. Mikrofiberhåndklæde med frottéoverflade og snebolde
4. Cover til mobil med et billede fra vores rejse til New Zealand

Så nu er den klar til at blive afleveret på lørdag, når vi skal til fødselsdag hos hende.

Jeg fik også pakket en gave ind til pakkekalender på mit arbejde. Det blev chokoladeovertrukne pebernødder fra Søstrene Grene og en lille julekop fra Det Gamle Apotek.

Og så skal jeg i løbet af ugen have lavet den hjemmelavede chokoladekalender til min mor. Den består af mørk chokolade, som jeg smelter og rører lakridspulver i efter smag, og derefter støber i en silikoneform med julemotiver. Så bliver hver chokolade pakket ind i alufolie og får et nummer på, og de bliver lagt i en kagedåse, så hun kan tage en hver dag. Min mor elsker kombinationen, men der er endnu ikke nogen producenter, der har fundet ud af at lave det. Det må nemlig ikke være chokolade med lakridsstykker i, det skal være lakridspulver, så lakridssmagen er fordelt ud i al chokoladen.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Fest og bryllup"