Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 28. maj 2018, 20:03

godtnavn skrev:
Pladderromantisk :lun: Mit er alt andet end pladderromantisk, handler mest om matematik og carbonbindinger :lol: Jeg synes også det er svært at få de sidste ting helt på plads, men er næsten i mål :D

Jeg tror bare lidt nogen af gæsterne får et chok.
Jeg er kendt som hende den hyper-rationelle internationale djøfer med alle statistikerne og så står jeg pludselig og stortuder, mens jeg lyder som en dårlig kliche fra en romantisk film :lol:

Jeg synes nu også matematik og carbonbindinger lyder meget fedt :D
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 2. jun 2018, 05:19

Jeg var til kjole prøvning i går. Ej hvor var jeg flot :love: Nu jeg selv skulle sige det. Ej skrædderne var også ret vilde med den. Jeg har sjældent fået så meget ros, men det var også lidt sjovt, fordi hende den anden der prøvede ikke rigtig fik nogen komplimenter fra skrædderne og Hun var nu også flot :)

Resten af dagen er i bryllupstegn vi skal snak med feststedet og campingpladsen folk skal sove på plus Vi skal se på fotolocation. Og min kæreste skal vidst bestille buket.
1
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 2. jun 2018, 16:16

1234 skrev:Jeg var til kjole prøvning i går. Ej hvor var jeg flot :love: Nu jeg selv skulle sige det. Ej skrædderne var også ret vilde med den. Jeg har sjældent fået så meget ros, men det var også lidt sjovt, fordi hende den anden der prøvede ikke rigtig fik nogen komplimenter fra skrædderne og Hun var nu også flot :)

Resten af dagen er i bryllupstegn vi skal snak med feststedet og campingpladsen folk skal sove på plus Vi skal se på fotolocation. Og min kæreste skal vidst bestille buket.


Når man skriver sådan skal man da flashe billede! Jeg nasser lidt på andres kjoleglæde for tiden fordi jeg er i tvivl om jeg ender med en kjole jeg overhovedet bliver glad for :(

Hvornår er det nu I skal giftes?
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 2. jun 2018, 16:31

godtnavn skrev:
1234 skrev:Jeg var til kjole prøvning i går. Ej hvor var jeg flot :love: Nu jeg selv skulle sige det. Ej skrædderne var også ret vilde med den. Jeg har sjældent fået så meget ros, men det var også lidt sjovt, fordi hende den anden der prøvede ikke rigtig fik nogen komplimenter fra skrædderne og Hun var nu også flot :)

Resten af dagen er i bryllupstegn vi skal snak med feststedet og campingpladsen folk skal sove på plus Vi skal se på fotolocation. Og min kæreste skal vidst bestille buket.


Når man skriver sådan skal man da flashe billede! Jeg nasser lidt på andres kjoleglæde for tiden fordi jeg er i tvivl om jeg ender med en kjole jeg overhovedet bliver glad for :(

Hvornår er det nu I skal giftes?


Jeg forsøger holde min kjole hemmelige for så mange som muligt. Så det også kun 3 gæsterne der ved, hvordan den ser ud :)

Jeg er sikker på du nok skal få en fantastisk resultat. Din bliver så skræddersyet til dig!

Om et par uger, så synes godt nok det kommer tæt på.
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 2. jun 2018, 16:50

1234 skrev:
godtnavn skrev:
1234 skrev:Jeg var til kjole prøvning i går. Ej hvor var jeg flot :love: Nu jeg selv skulle sige det. Ej skrædderne var også ret vilde med den. Jeg har sjældent fået så meget ros, men det var også lidt sjovt, fordi hende den anden der prøvede ikke rigtig fik nogen komplimenter fra skrædderne og Hun var nu også flot :)

Resten af dagen er i bryllupstegn vi skal snak med feststedet og campingpladsen folk skal sove på plus Vi skal se på fotolocation. Og min kæreste skal vidst bestille buket.


Når man skriver sådan skal man da flashe billede! Jeg nasser lidt på andres kjoleglæde for tiden fordi jeg er i tvivl om jeg ender med en kjole jeg overhovedet bliver glad for :(

Hvornår er det nu I skal giftes?


Jeg forsøger holde min kjole hemmelige for så mange som muligt. Så det også kun 3 gæsterne der ved, hvordan den ser ud :)

Jeg er sikker på du nok skal få en fantastisk resultat. Din bliver så skræddersyet til dig!

Om et par uger, så synes godt nok det kommer tæt på.


Det føles nu mere som de prøver at sige en 10 numre for lille kjole om så det passer... Jeg føler overhovedet ikke det bliver godt, men i overmorgen skal jeg derind igen og er forhåbentlig mere positiv efter det :)

Hvad dato? jeg har også kun et par uger igen, og slet slet ikke klar til at det er nu!
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf LaMariposa » 3. jun 2018, 08:14

Joe skrev:
LaMariposa skrev:
Joe skrev:
1234 skrev:Hvad gør I andre i forhold til tale/sang/indslag?
Jeg er alene de næste 2 dage, så skal have skrevet min tale.
Jeg har valgt en helt almindelig tale, fordi jeg overhovedet ikke kan synge og er en ret god taler.
Jeg er dog rimelig bange for jeg begynder at græde, når jeg holder den så ingen forstår et ord af hvad jeg siger :lol:


Rygtet siger folk sad og græd under begge taler. Jeg gjorde ikke. Jeg græder åbenbart ikke, når jeg er i centrum, lærte jeg den dag.



Jeg græd heller ikke, men det var der mange andre, der gjorde. Det var ikke fordi, at jeg ikke var rørt og glad, jeg græder vist mest bare, når jeg er ked af det.


Skal vi ikke høre lidt om din dag?


Jo, søde Joe, det skal I da :kys:

Den var på alle måder fantastisk :lun: Havde jo en idé om, at det ville blive en vild dag, men havde ikke kunnet forestille mig, HVOR fantastisk, det var. Der er så mange detaljer, så nøjes lige med de vigtigste.

Der skete SÅ mange ting, men det vildeste var nok at gå op ad kirkegulvet med min far og se alle venner og familie samlet et sted. Og min mand ( :lun: :lun: ), der stod og ventede, selvfølgelig. Det var så stort...

Efter kirken blev vi fotograferet (delvist i regn), og det var så hyggeligt. Vores fotograf var virkelig sød og dygtig og kreativ, så glæder mig rigtig meget til at se billeder om et par uger.

Herefter mødtes vi med gæsterne igen og var ude at sejle en time. Vejret var blevet godt igen, søen var så smuk, og folk hyggede sig og snakkede helt vildt meget, mens fotografen tog de sidste billeder.

Under middagen blev der holdt nogle smukke taler, og min mand overgik virkelig sig selv med sin tale :love: Vidste gode, at han er dygtig til det, men den her slog alle rekorder :dåne:

Efter middagen dansede vi brudevals og så gik vi i baren :D Festen sluttede kl tre, hvor vi måtte sende vores forældre i seng som nogen af de sidste :lol:

Vi var omgivet af SÅ meget kærlighed både dagen før, på dagen og i dagene efter, hvor gæsterne begyndte at sende takkehilsner og billeder fra efter kirken og under festen.

Kunne ikke have ønsket mig noget anderledes :lun: :love:
13
:lun: Be brave
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 3. jun 2018, 18:19

godtnavn skrev:
1234 skrev:
godtnavn skrev:
1234 skrev:Jeg var til kjole prøvning i går. Ej hvor var jeg flot :love: Nu jeg selv skulle sige det. Ej skrædderne var også ret vilde med den. Jeg har sjældent fået så meget ros, men det var også lidt sjovt, fordi hende den anden der prøvede ikke rigtig fik nogen komplimenter fra skrædderne og Hun var nu også flot :)

Resten af dagen er i bryllupstegn vi skal snak med feststedet og campingpladsen folk skal sove på plus Vi skal se på fotolocation. Og min kæreste skal vidst bestille buket.


Når man skriver sådan skal man da flashe billede! Jeg nasser lidt på andres kjoleglæde for tiden fordi jeg er i tvivl om jeg ender med en kjole jeg overhovedet bliver glad for :(

Hvornår er det nu I skal giftes?


Jeg forsøger holde min kjole hemmelige for så mange som muligt. Så det også kun 3 gæsterne der ved, hvordan den ser ud :)

Jeg er sikker på du nok skal få en fantastisk resultat. Din bliver så skræddersyet til dig!

Om et par uger, så synes godt nok det kommer tæt på.


Det føles nu mere som de prøver at sige en 10 numre for lille kjole om så det passer... Jeg føler overhovedet ikke det bliver godt, men i overmorgen skal jeg derind igen og er forhåbentlig mere positiv efter det :)

Hvad dato? jeg har også kun et par uger igen, og slet slet ikke klar til at det er nu!

Hvis det er en dygtig skrædder er jeg sikker på hen får dig til at ligne en drøm! Selvom jeg godt kan forestille mig at det må være mareridt at prøve en lille kjole.

Vi skal giftes ugen før jer, så det lige rundt om hjørnet.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 3. jun 2018, 20:14

Hvilken type gæstebog bruger i andre?
Jeg er ikke til den traditionelle så vi overvejer lidt nogle andre muligheder.
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 3. jun 2018, 20:19

1234 skrev:Hvilken type gæstebog bruger i andre?
Jeg er ikke til den traditionelle så vi overvejer lidt nogle andre muligheder.


Vi laver en fill-in gæstebog, og har købt en træbog fra etsy hvor man selv kan sætte sider ind, så det bliver en rigtig bog med vores sider i :)
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 3. jun 2018, 20:24

godtnavn skrev:
1234 skrev:Hvilken type gæstebog bruger i andre?
Jeg er ikke til den traditionelle så vi overvejer lidt nogle andre muligheder.


Vi laver en fill-in gæstebog, og har købt en træbog fra etsy hvor man selv kan sætte sider ind, så det bliver en rigtig bog med vores sider i :)

Hm jeg er bare ikke rigtig til den traditionelle bog. Jeg hader nemlig selv at skulle skrive beskeder i dem :lol:
Min idé lige nu er, at alle gæsterne skal tage en selfie med os i løbet af aften, fordi vores bordkort er billeder af personen med os.

Men fedt det ikke er den traditionelle læderindbundne bog.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf LaMariposa » 3. jun 2018, 20:51

1234 skrev:Hvilken type gæstebog bruger i andre?
Jeg er ikke til den traditionelle så vi overvejer lidt nogle andre muligheder.


Vi købte bare en helt almindelig bog. Vi havde ikke tænkt på det før to dage før :genert: Jeg er heller ikke til alt det hejs, men vi ville gerne have nogle hilsner, og vi fik rigtig mange fine ord med på vejen.
0
:lun: Be brave
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 4. jun 2018, 03:47

LaMariposa skrev:
1234 skrev:Hvilken type gæstebog bruger i andre?
Jeg er ikke til den traditionelle så vi overvejer lidt nogle andre muligheder.


Vi købte bare en helt almindelig bog. Vi havde ikke tænkt på det før to dage før :genert: Jeg er heller ikke til alt det hejs, men vi ville gerne have nogle hilsner, og vi fik rigtig mange fine ord med på vejen.

Jeg vil hellere alt muligt hejs end at skrive i de der bøger. For mig er de altid sådan noget jeg gør 2 min før jeg smutter og som regel skriver jeg bare tak for en god dag eller lignende fordi jeg bare gerne vil videre.

Edit: sorry hvis det lød lidt hårdt. Har nok bare en lidt større aversion mod gæstebøger end jeg lige troede. Det er også fordi der altid er en eller anden idiot, der skal kommenterer på min håndskrift. Så jeg har faktisk tit ikke skrevet i den for at slippe.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Joe » 4. jun 2018, 15:04

Vores gæstebog var en indbundent A4 notesbog, jeg købte to dage før. Min familie havde så sørget for polaroidkamera, m.m., så mange af siderne mest er billeder og så hilsner. Den er jeg glad for!
0
Pilen
Indlæg: 116
Tilmeldt: 2. jun 2016, 20:05
Kort karma: 24
Likede indlæg: 222

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Pilen » 9. jun 2018, 16:40

Jeg kan simpelthen ikke hen ikke finde ud af, om jeg skal helgardere med en hvid bolero til over skuldrene senere på aftenen.. Det er i start august og håber selvfølgelig på fantastisk vejr og generelt er jeg ikke en frossenpind, tværtimod. Især henset til at jeg vil også slæbe rundt på en 25. ugers mave til den tid.

Vi skal være 50 personer i et lille lokale, som jeg regner med, bliver varmt nok i sig selv, medmindre det giver sig til at fryse udenfor.. Der er ikke som sådan planlagt noget uden for, men der er en overdækket terrasse, som jeg regner med og håber på, vi kommer til at opholde os på om aftenen.

Jeg gider bare ikke gå og evt. fryse heller. Hmm..
Men kan ikke finde ud af, om jeg skal smide penge efter en hvid bolero eller om jeg bare skal finde en pæn cardigan/sjal i skabet og have med for en sikkerheds skyld. For det bliver forhåbentligt først sent på aftenen/natten, at det kunne blive køligt nok til det.

Er der nogen af jer, som havde behovet/tænker at I får behov for at dække skuldrende til i løbet af aftenen?
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 9. jun 2018, 16:57

Jeg regner ikke med at have andet på en end kjole, men jeg synes så oftest den slags løsninger er mindre pæne. Samtidig med at min kjole er ret varm med mange lag.
1

Tilbage til "Fest og bryllup"