Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Joe » 6. jul 2021, 21:15

lillebjoern skrev:Jeg hiver altså denne her op igen, for jeg er en totalt bryllupsnoob :D

Er det fint nok at få ens overhovedet ikke professionelle veninde til at lægge makeup eller tror I det vil være meget tydeligt på billederne? Når jeg læser om det, er det noget med at man til bryllupper plejer at lægge et bestemt lag foundation/pudder/etc for at undgå for meget makeup-look på billeder - men jeg har meget svært ved at bruge 1000,- på makeup for en dag, særligt når jeg meget sjældent går med makeup og ikke vil have det for voldsomt. Højst lidt mascara, pudder og lidt let øjenskygge.


Min søster lagde min makeup, det så pissegodt ud. Der er så meget man efterhånden “bør” til et bryllup, der er spild af penge, hvis man egentlig ikke selv går op i det.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf lillebjoern » 7. jul 2021, 07:07

Dejligt at høre - tak! Så går jeg altså med det. Hun har også tilbudt at komme og lægge det ad flere omgange, både for at øve sig, og så jeg kan se hvordan det kommer til at se ud. :)
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Fruity
Indlæg: 4015
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7265

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Fruity » 7. jul 2021, 11:19

lillebjoern skrev:Jeg hiver altså denne her op igen, for jeg er en totalt bryllupsnoob :D

Er det fint nok at få ens overhovedet ikke professionelle veninde til at lægge makeup eller tror I det vil være meget tydeligt på billederne? Når jeg læser om det, er det noget med at man til bryllupper plejer at lægge et bestemt lag foundation/pudder/etc for at undgå for meget makeup-look på billeder - men jeg har meget svært ved at bruge 1000,- på makeup for en dag, særligt når jeg meget sjældent går med makeup og ikke vil have det for voldsomt. Højst lidt mascara, pudder og lidt let øjenskygge.


Jeg lagde selv min make up, så jeg lignede mig selv.

Jeg har en gang fået lagt professionelt make up - der gik jeg ud og fjernede det og lagde min egen bagefter.
1
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Pussikat82 » 7. jul 2021, 17:49

lillebjoern skrev:Jeg hiver altså denne her op igen, for jeg er en totalt bryllupsnoob :D

Er det fint nok at få ens overhovedet ikke professionelle veninde til at lægge makeup eller tror I det vil være meget tydeligt på billederne? Når jeg læser om det, er det noget med at man til bryllupper plejer at lægge et bestemt lag foundation/pudder/etc for at undgå for meget makeup-look på billeder - men jeg har meget svært ved at bruge 1000,- på makeup for en dag, særligt når jeg meget sjældent går med makeup og ikke vil have det for voldsomt. Højst lidt mascara, pudder og lidt let øjenskygge.


Jeg lagde selv min makeup og det holdt rigtig fint og var flot, synes jeg selv. Jeg ville gerne ligne mig selv, hvis du forstår, og jeg kender mit eget ansigt bedst. Jeg testede noget makeup i tiden op til for at få en mascara, der ikke løb med tårerne, og fik fundet noget mineral foundation i passede farve, hvilket gav et flot ensartet udtryk på makeuppen. Jeg var simpelthen så nervøs for at faile makeuppen, nu jeg skulle selv, men det havde jeg ikke behøvet. Det blev flot og jeg kunne genkende mig selv på billederne.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Fest og bryllup"