Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 1. maj 2017, 18:23

Æhm... :nerve:

Jeg kan mærke en smule panik. Bare en lille smule. Lille bitte. Teeny weeny. Ikke noget at tale om.

:panik:

Og min pisseirriterende soon-to-be-husband løber bare rundt i sin lykkerus og synes alting er fantastisk og sender beskeder om hvor meget han glæder sig og har efterhånden fået alle sine venner og hele sin familie til at undre sig over hvad pokker det er han går og smågriner ad altid.
Har spurgt om han ikke panikker bare lidt. Han svarede, og jeg citerer: "Nej da :forvirret: Altså, jeg skal jo giftes med dig og jeg har aldrig været så sikker på noget i mit liv og jeg har aldrig været så forelsket eller elsket nogen så meget"
Ej, men for pokker da :dåne: :love: :lun: og lige bagefter :nerve: :panik: :ad!:
10
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 4. maj 2017, 19:19

Yes... tre dage til vi rejser. Syv dage til det er alvor.

:nerve:

Jeg tror jeg har alle de normale pre wedding jitters komplet med "jeg ligner en elefant i min kjole", "måske skulle jeg alligevel blive klippet inden :gruble: ", "ville det alligevel være bedre med hvide sko?", "ser min røv altid så stor ud eller er det bare lige præcis i min brudekjole og ÅH DU GODESTE PLEJER JEG AT HAVE DOBBELTHAGE :shock: :badr: " og "make up... less is more? Eller more is more? Eller less is less?"...

Nå, men næste torsdag står jeg forhåbentlig her sammen med en ret speciel mand (forhåbentlig fordi vi kan være uheldige at der er for optaget og vi derfor er nødt til at være et andet sted) :lun: :

City hall.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf flicka » 4. maj 2017, 19:42

Comfortzone skrev:Yes... tre dage til vi rejser. Syv dage til det er alvor.

:nerve:

Jeg tror jeg har alle de normale pre wedding jitters komplet med "jeg ligner en elefant i min kjole", "måske skulle jeg alligevel blive klippet inden :gruble: ", "ville det alligevel være bedre med hvide sko?", "ser min røv altid så stor ud eller er det bare lige præcis i min brudekjole og ÅH DU GODESTE PLEJER JEG AT HAVE DOBBELTHAGE :shock: :badr: " og "make up... less is more? Eller more is more? Eller less is less?"...

Nå, men næste torsdag står jeg forhåbentlig her sammen med en ret speciel mand (forhåbentlig fordi vi kan være uheldige at der er for optaget og vi derfor er nødt til at være et andet sted) :lun: :

City hall.jpg


Hvor er det bare vildt :dåne:
Jeg håber, alt bliver som I har drømt om. Og selvfølgelig ligner du en drøm i det hele.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Tricolette » 5. maj 2017, 10:22

Comfortzone skrev:Yes... tre dage til vi rejser. Syv dage til det er alvor.

:nerve:

Jeg tror jeg har alle de normale pre wedding jitters komplet med "jeg ligner en elefant i min kjole", "måske skulle jeg alligevel blive klippet inden :gruble: ", "ville det alligevel være bedre med hvide sko?", "ser min røv altid så stor ud eller er det bare lige præcis i min brudekjole og ÅH DU GODESTE PLEJER JEG AT HAVE DOBBELTHAGE :shock: :badr: " og "make up... less is more? Eller more is more? Eller less is less?"...

Nå, men næste torsdag står jeg forhåbentlig her sammen med en ret speciel mand (forhåbentlig fordi vi kan være uheldige at der er for optaget og vi derfor er nødt til at være et andet sted) :lun: :

City hall.jpg


Rooolig nu - træk vejret helt ned i maven og pust ud.....
Og så vil jeg lige sige. NEJ! du ligner ikke en elefant i din brudeskjole! Basta!
Har du hvide sko med tilsvarende højde hæl? Så put dem i kufferten, og bestem dig på dagen
Størrelsen på måsen, kan du ikke nå at gøre noget ved nu - men husk lige at den er manden godt tilfreds med :slem: sammen med alt andet ved dig.
4
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 7. maj 2017, 04:58

Vi er i gang med at pakke og om nogle timer når vi har været til fødselsdag kører jeg hjem, pakker det sidste, sætter det hele klar, får ryddet op og gjort rent så huset er rart at komme hjem til, smurt madpakker til ungerne, lagt tøj frem og så skal jeg i seng.
I morgen tidlig skal kravlet afleveres i skole og børnehave og når kæresten har lavet samme øvelse i sin ende af landet, mødes vi i Århus og tager til Sjælland.
Jeg får måske tid til en panikopdatering eller to mere inden det er alvor på torsdag (fem dage. 5 :shock: ), men hvis ikke så håber jeg at kunne sætte et par billeder ind senere :)
1
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 7. maj 2017, 21:51

Og så fik jeg også lige prøvet hele kjolen inden den røg i kufferten.
Den er bare :gogo: og den plade chokolade jeg købte til Tricolette var slet ikke stor nok :love:
5
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14667
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf sigge » 8. maj 2017, 06:22

Rigtigt god tur, jeg håber, I får det mest skønne og romantiske bryllup. Det har været så spændende at følge udviklingen i tråden, hvor det pludselig gik i en helt anden retning, end du først lagde ud med. Og så fint med ExCoastal som vidne.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Tricolette » 8. maj 2017, 07:56

Glæder mig altså bare så meget til at se billeder.

Rigtig god tur til jer - nyd dagene og kom hjem som nygifte :lun:
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 11. maj 2017, 16:32

Så er det snart nu.

Desværre er det hele blevet overskygget noget af bøvl derhjemme, men vi har haft nogle gode dage indtil videre og vi regner stærkt med at de sidste tre dage også bliver gode.

På opsiden har det gjort at der ikke er nogen nævneværdig nervøsitet :lol:
Allways see the silver lining :-)
2
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40530

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Akehurst2 » 11. maj 2017, 16:34

Dejligt at I kan laegge boevlet vaek og bare koncentrere jer om at blive gift.

Hav et dejligt bryllup!
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Tricolette » 11. maj 2017, 19:57

Et stort tillykke med dagen herfra :love:
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf flicka » 11. maj 2017, 20:10

Tillykke! :lun:

Jeg glæder mig til at høre mere om jeres store dag :dåne:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Luffegås » 11. maj 2017, 20:19

Tillykke :D
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 16. maj 2017, 20:17

11052017.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
34
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 16. maj 2017, 20:35

Vi havde en fantastisk dag :) Den er lidt svær at beskrive for der skete jo egentlig ikke så meget. Eller jo, men ud over at vi blev gift og fik taget billeder så var det jo bare en hyggelig og ret turistet dag med ExCoastal som (rigtig god) guide :)
Havde dog en lidt sjov oplevelse med brudebuketten. Den bestilte jeg dagen før ved en blomsterbinder ikke så langt fra rådhuset og hun var virkelig sur lige indtil hun fandt ud af at jeg mente det da jeg sagde at jeg bare gerne ville have fem store røde roser med lidt snor (eller tyl blev det til) omkring. Hun sagde at hun ofte havde brude, der bestilte buketten fem minutter før de skulle bruge den og blev meget kræsne selvom det jo var begrænset hvad hun havde af muligheder når hun ikke havde mere tid.
Så da jeg bestilte de fem roser sagde hun "Ugggh! I wish all brides were like you! This is simple and beatiful and I LOVE that you're not fuzzy!" :-D
10

Tilbage til "Fest og bryllup"