Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 29. mar 2017, 10:35

Og nu ved vi også hvor vi skal spise frokost. Noget, der hedder Sam's Diner. Så spiser vi et fancy sted om aftenen.
Til frokost skal vi bare have noget mad for jeg tror ikke vi får en hel masse morgenmad :lol:
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf ExCoastal » 1. apr 2017, 23:08

Comfortzone skrev:Så er alting vist på plads.
Der er bestilt overnatning på Island, jeg har arrangeret min kærestes morgengave, ExCoastal er kørt i stilling som vidne/fotograf/guide/moralsk opbakning (måske/måske ikke sammen med sin kone), Alcatraz-billetter er købt og efter min kærestes ønske er der indlagt besøg på Mikkeller Bar :lol:

Mein Gott im Himmel, hvor kommer det dog tæt på nu! Jeg er skiftevis kold og klam af panik og totalt head over heels in love i min kæreste og bare sådan verden i al almindelighed :lun:


Jeg er helt klar :) Jeg er sikker på, at det bliver en uforglemmelig oplevelse!
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 2. apr 2017, 17:07

ExCoastal skrev:
Comfortzone skrev:Så er alting vist på plads.
Der er bestilt overnatning på Island, jeg har arrangeret min kærestes morgengave, ExCoastal er kørt i stilling som vidne/fotograf/guide/moralsk opbakning (måske/måske ikke sammen med sin kone), Alcatraz-billetter er købt og efter min kærestes ønske er der indlagt besøg på Mikkeller Bar :lol:

Mein Gott im Himmel, hvor kommer det dog tæt på nu! Jeg er skiftevis kold og klam af panik og totalt head over heels in love i min kæreste og bare sådan verden i al almindelighed :lun:


Jeg er helt klar :) Jeg er sikker på, at det bliver en uforglemmelig oplevelse!


Vi glæder os SÅ meget og jeg skulle hilse fra min kæreste og sige mange tak for at du gider stille op :)

Jeg tænkte på om du kan anbefale et sted at spise om aftenen? Vi er ude i noget steaknoget, tror jeg. Jeg regner med at du/I joiner os enten til frokost eller aften eller begge dele? Hvis I har lyst, selvfølgelig :)
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Wizzze » 2. apr 2017, 17:33

Comfortzone skrev:
ExCoastal skrev:
Comfortzone skrev:Så er alting vist på plads.
Der er bestilt overnatning på Island, jeg har arrangeret min kærestes morgengave, ExCoastal er kørt i stilling som vidne/fotograf/guide/moralsk opbakning (måske/måske ikke sammen med sin kone), Alcatraz-billetter er købt og efter min kærestes ønske er der indlagt besøg på Mikkeller Bar :lol:

Mein Gott im Himmel, hvor kommer det dog tæt på nu! Jeg er skiftevis kold og klam af panik og totalt head over heels in love i min kæreste og bare sådan verden i al almindelighed :lun:


Jeg er helt klar :) Jeg er sikker på, at det bliver en uforglemmelig oplevelse!


Vi glæder os SÅ meget og jeg skulle hilse fra min kæreste og sige mange tak for at du gider stille op :)

Jeg tænkte på om du kan anbefale et sted at spise om aftenen? Vi er ude i noget steaknoget, tror jeg. Jeg regner med at du/I joiner os enten til frokost eller aften eller begge dele? Hvis I har lyst, selvfølgelig :)


Lidt at vælge i mellem ;)

http://www.harrisrestaurant.com/
http://www.ruthschris.com/restaurant-lo ... -francisco
http://www.houseofprimerib.net/
http://www.johnsgrill.com/
http://www.alexanderssteakhouse.com/sanfrancisco/

Mest berømt er nok Johns Grill og Harris. Er man til meget store skiver højreb så House of Prime Rib. Personligt er jeg dog mest til Ruth Chris og Alexanders pga. kvalitet og smag.
1
Do as I say! :whip:
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 4. apr 2017, 08:50

MAJOR set back!

Jeg har alligevel ikke styr på kjolen. Nederdelen kunne ikke laves som jeg gerne ville have den uden at komme til at sidde helt åndssvagt (noget med at den er lavet til en, der er meget højere end mig).
Der er 5 uger til vi rejser, budgettet er begrænset og nu har jeg kun toppen tilbage af min kjole :whine:
Har fundet en i USA, der kan sy en nederdel, som ser ud til at være det jeg gerne vil have, men jeg kan jo ikke være sikker på at den når frem og hvad hvis den ikke gør ogogogog :ad!: :panik:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Tricolette » 4. apr 2017, 10:21

Kan ikke helt forstå det ikke kan laves om, hvis det er det skørt, du har linket til på Asos.

Hvordan vil du gerne have det lavet?
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 4. apr 2017, 13:26

Tricolette skrev:Kan ikke helt forstå det ikke kan laves om, hvis det er det skørt, du har linket til på Asos.

Hvordan vil du gerne have det lavet?


Jeg ved heller ikke hvorfor, men det kom til at trække i stoffet på en underlig måde så den kom til at hænge bagpå og ryge op foran.

Så jeg er lidt på bar bund nu. Normalt ville jeg spørge min mor om hun ville sy en nederdel til mig, men af forskellige årsager er det ikke en mulighed.
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf ExCoastal » 5. apr 2017, 21:43

Wizzze skrev:
Lidt at vælge i mellem ;)

http://www.harrisrestaurant.com/
http://www.ruthschris.com/restaurant-lo ... -francisco
http://www.houseofprimerib.net/
http://www.johnsgrill.com/
http://www.alexanderssteakhouse.com/sanfrancisco/

Mest berømt er nok Johns Grill og Harris. Er man til meget store skiver højreb så House of Prime Rib. Personligt er jeg dog mest til Ruth Chris og Alexanders pga. kvalitet og smag.


Helt enig. Jeg er selv også stor fan af Ruth Chris og Mortons, som er af samme høje kvalitet. Jeg går dog ikke af vejen for en gang prime rib på House of Prime Rib, det er lidt af en institution i SF.

http://www.mortons.com/sanfrancisco/
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 7. apr 2017, 17:39

Jeg kiggede halvvejs i panik på Luccas hjemmeside og fandt en kjole fra en gammel kollektion, der var til at komme i nærheden af i pris.
Den er noget helt andet end jeg havde troet jeg skulle have og den giver mig ikke den der følelse af "rigtig", men den sidder knaldgodt og det er en rigtig pæn kjole. Den bliver dog nok solgt efter brylluppet for jeg føler ikke noget for den.
Problemet er at jeg har set en kjole fra Zetterberg Couture, som jeg er faldet totalt for, men den er ganske enkelt for dyr så jeg har ikke engang prøvet den. Alt andet falder bare lidt igennem (også min første løsning med nederdel/top) ved siden af, desværre.
Hubby-to-be har sagt at hvis vi holder bryllup herhjemme i forbindelse med hans 40 års fødselsdag, så skal jeg have den, men at han mener den stå tidligt op hvis den skal være bedre end den jeg har købt i dag.

Tricolette: tusind, tusind tak for dit tilbud :worship: Du var virkelig en redning der og du havde haft mig i røret i aften hvis jeg ikke havde fundet den kjole i dag :kys:
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Tricolette » 9. apr 2017, 12:11

Hvor er det godt, du fandt en løsning. :gogo:
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 10. apr 2017, 16:38

Fire uger :panik: :lun:
1
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 11. apr 2017, 23:26

House of Prime Rib it is :-D

Har lige bestilt bord og det var en god ide, for der var kun tre ledige tidspunkter tilbage og der er altså en måned til endnu :shock:
4
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 25. apr 2017, 08:43

Panikken var til at tage og føle på i går da jeg pludselig opdagede at jeg ikke kunne finde mit pas. Jeg troede det lå sammen med vores rejsepapirer, men det viste sig at være mit gamle pas. To hektiske timer og en SERIØS gang oprydning i flyttekasser og gamle papirer senere dukkede passet heldigvis op.
Sørme godt at jeg valgte at tjekke at der var styr på det hele 14 dage før vi skulle afsted i stedet for dagen før :shock:

Kjolen er der også endelig kommet styr ved hjælp af debatten :-D Tricolette tilbød at sy en nederdel nøjagtig efter mine ønsker og mål og det sagde jeg ja tak. Det er en fornøjelig omgang og endnu en gang må jeg bare konstatere at debatten er et dejligt sted :lun:
Faktisk er det sådan at uden debatten så ville vi have skullet støve vidner op på dagen (og ikke have nogen fotograf :-D ) og jeg ville være blevet gift i jeans og en trøje (i kampens hede blev der faktisk truet med det :fløjt: ).
Vi mangler bare wizzze og frk. Cykelstyrt, så ville det være et RIGTIGT debatbryllup :lol: Du kan nå det endnu, wizzze :slem:

Åh ja: med hjælp fra wizzze og ExCoastal har vi også fundet et sted at spise bryllupsmiddag.

Åh altså, Debat :love: Du kan nu noget.
13
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 1. maj 2017, 09:56

Kjolen blev færdig i går aftes og der er styr på alle de praktiske ting. Jeg mangler en tynd trøje eller cardigan til at have på hvis vejret ikke er med os, men jeg har kig på en, som jeg kan få i San Francisco.
Så nu er der bare tilbage at vente på at vi skal afsted. Om en uge. Om ti dage fra nu er jeg nygift.

:nerve:
10
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Akehurst2 » 1. maj 2017, 14:08

Comfortzone skrev:Kjolen blev færdig i går aftes og der er styr på alle de praktiske ting. Jeg mangler en tynd trøje eller cardigan til at have på hvis vejret ikke er med os, men jeg har kig på en, som jeg kan få i San Francisco.
Så nu er der bare tilbage at vente på at vi skal afsted. Om en uge. Om ti dage fra nu er jeg nygift.

:nerve:


Altså, hvor er det dog fantastisk! Elsker den her tråd :love:

Og glæd dig - det er fantastisk at være gift.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"