Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Wizzze » 16. jan 2017, 15:58

ExCoastal skrev:Palace of Fine Arts...der må og skal vi vel hen... Man kan vel nærmest ikke blive gift i SF uden at tage billeder der.


Den japanske the-have, ved De Young Museet er også pænt, og meget brugt har jeg set, og det kan nemt kombineres med et besøg på Baker Beach, så man får Golden Gate i baggrunden (hvis altså tågen ikke kommer rullende ;) )

Men udover Palace of fine art, så er der vel ingen nygifte i SF, der ikke har været en tur forbi Cupid´s Span nede ved Embarcadero og Ferry Building?

Billede

Billede
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf ExCoastal » 16. jan 2017, 19:39

Wizzze skrev:
ExCoastal skrev:Palace of Fine Arts...der må og skal vi vel hen... Man kan vel nærmest ikke blive gift i SF uden at tage billeder der.


Den japanske the-have, ved De Young Museet er også pænt, og meget brugt har jeg set, og det kan nemt kombineres med et besøg på Baker Beach, så man får Golden Gate i baggrunden (hvis altså tågen ikke kommer rullende ;) )

Men udover Palace of fine art, så er der vel ingen nygifte i SF, der ikke har været en tur forbi Cupid´s Span nede ved Embarcadero og Ferry Building?

Eller søen i Golden Gate Park? Altså, i SF kan man jo blive ved med at finde steder.

Med det her lynbryllup, så tror jeg at rådhuset og Palace of Fine Arts er en perfekt kombination. Så er man da virkeligt blevet gift i San Francisco!


0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf MissHindenburg » 16. jan 2017, 20:14

Man bliver altså lidt glad i låget af at læse den her tråd! :lun:

Jeg håber at du finder en kjole! Det er måske ikke en dårlig idé at tage til bryllupsmessen, bare for at få lidt inspiration til en mulig kjole. Du kan jo evt gøre brug af hende veninden som ved dét og hive hende med!
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 16. jan 2017, 20:19

MissHindenburg skrev:Man bliver altså lidt glad i låget af at læse den her tråd! :lun:

Jeg håber at du finder en kjole! Det er måske ikke en dårlig idé at tage til bryllupsmessen, bare for at få lidt inspiration til en mulig kjole. Du kan jo evt gøre brug af hende veninden som ved dét og hive hende med!


Dejligt at du bliver glad af at læse med :) Jeg bliver også glad af at skrive herinde for det er sgu da vildt at han er min mand lige om lidt :dåne:

Jeg tænker jeg slæber ham med på bryllupsmesse. Vi har brudt alle andre traditioner så hvorfor ikke også den om at han ikke må se kjolen :lol:
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 16. jan 2017, 20:24

Asos har i øvrigt provided mig med en kjole i dag, men det er en dark horse så jeg holder fast i min aftale ved en kjolebutik på torsdag og tager på bryllupsmesse om 14 dage også.
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 18. jan 2017, 08:56

Der skulle gerne komme en pakke til mig i dag :banan:

Det kunne være så fint hvis den nederdel og top fra Asos bare er spot on. Sættet har nemlig en noget mere appetitlig pris på små 1200 kr. fremfor den kjole jeg har i kikkerten, der står til 10.500.....
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 20. jan 2017, 14:55

Nå, jeg var ude for at prøve kjole i går. Den jeg havde haft i hovedet det sidste stykke tid, fik mig til at ligne en lille, tyk fireårig i mors tøj, så den blev ret hurtigt afskrevet :lol:
Så prøvede jeg en havfruemodel i noget blondehalløj og den sad bare :gogo: Den gav bare ikke det helt rigtige og virkede på en måde også lidt forkert til et så afslappet bryllup som vi jo har i tankerne.
Der var et par andre forskellige i mellem. Den, min kæreste kaldte Tylhelvedet (en rigtig prinsessekjole!) og den han kaldte Toiletrullen. Ingen dem var selvsagt rigtig på tale.
Så var der endelig en nude organzasag.... den var lige i øjet. Virkelig smuk, gav en fantastisk figur, behagelig, let... den var skøn. Den manglede bare "DET". Det der udefinerbare noget, der gør at det lige er den rigtige.
Så jeg er tilbage ved start. Har stadig nederdelen og toppen fra Asos at falde tilbage på. Kvaliteten i nederdelen overraskede mig virkelig positivt.
Men jaaah.... jeg ved sgu ikke helt....
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 21. jan 2017, 09:23

Ballademager skrev:
Comfortzone skrev:Nå, jeg var ude for at prøve kjole i går. Den jeg havde haft i hovedet det sidste stykke tid, fik mig til at ligne en lille, tyk fireårig i mors tøj, så den blev ret hurtigt afskrevet :lol:
Så prøvede jeg en havfruemodel i noget blondehalløj og den sad bare :gogo: Den gav bare ikke det helt rigtige og virkede på en måde også lidt forkert til et så afslappet bryllup som vi jo har i tankerne.
Der var et par andre forskellige i mellem. Den, min kæreste kaldte Tylhelvedet (en rigtig prinsessekjole!) og den han kaldte Toiletrullen. Ingen dem var selvsagt rigtig på tale.
Så var der endelig en nude organzasag.... den var lige i øjet. Virkelig smuk, gav en fantastisk figur, behagelig, let... den var skøn. Den manglede bare "DET". Det der udefinerbare noget, der gør at det lige er den rigtige.
Så jeg er tilbage ved start. Har stadig nederdelen og toppen fra Asos at falde tilbage på. Kvaliteten i nederdelen overraskede mig virkelig positivt.
Men jaaah.... jeg ved sgu ikke helt....


Flasher du det fra Asos?


Det er gået retur. Jeg ved ikke om jeg måske tager nederdelen hjem igen og ser om jeg kan finde en top, der passer mig.
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 21. jan 2017, 12:57

Ballademager skrev:
Comfortzone skrev:
Ballademager skrev:
Comfortzone skrev:Nå, jeg var ude for at prøve kjole i går. Den jeg havde haft i hovedet det sidste stykke tid, fik mig til at ligne en lille, tyk fireårig i mors tøj, så den blev ret hurtigt afskrevet :lol:
Så prøvede jeg en havfruemodel i noget blondehalløj og den sad bare :gogo: Den gav bare ikke det helt rigtige og virkede på en måde også lidt forkert til et så afslappet bryllup som vi jo har i tankerne.
Der var et par andre forskellige i mellem. Den, min kæreste kaldte Tylhelvedet (en rigtig prinsessekjole!) og den han kaldte Toiletrullen. Ingen dem var selvsagt rigtig på tale.
Så var der endelig en nude organzasag.... den var lige i øjet. Virkelig smuk, gav en fantastisk figur, behagelig, let... den var skøn. Den manglede bare "DET". Det der udefinerbare noget, der gør at det lige er den rigtige.
Så jeg er tilbage ved start. Har stadig nederdelen og toppen fra Asos at falde tilbage på. Kvaliteten i nederdelen overraskede mig virkelig positivt.
Men jaaah.... jeg ved sgu ikke helt....



Flasher du det fra Asos?


Det er gået retur. Jeg ved ikke om jeg måske tager nederdelen hjem igen og ser om jeg kan finde en top, der passer mig.


Ah, ok :) Håber du snart finder det helt rigtige :kys:



På arbejde har jeg sorte bukser, skjorte og stiletter på. Derhjemme joggingbukser og hoodie. Til fest jeans og bluse eller trøje.
Jeg har tre kjoler. To af dem har jeg aldrig haft på og den sidste har jeg haft på to gange på seks år.
Jeg aner ikke hvad der er pænt til mig og hvad jeg kan lide :lol:

:gruble: bum bum bum.... jeg tror sgu jeg tager nederdelen fra Asos hjem igen og finder en fin top. Det kunne sagtens være det, der var det helt rigtige. Den er nemlig rigtig pæn, den nederdel.
Men hvilken top, så...? Åh, altså :lol: Jeg troede tøjet var det nemme :panik:
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 24. jan 2017, 09:20



Tak for indsatsen :kys:

Jeg har taget nederdelen fra Asos hjem igen. Når den blev ved med at spøge så er det nok fordi det er den rigtige. Den er så lang til mig at jeg kan få lavet et lille slæb og det vil jeg gerne. Så mangler jeg bare den rigtige top. Skoene er en lys lavendelfarve så måske det kunne være fint at finde en top i samme farve. Det bliver dog nok svært. Jeg er i hvert fald åben overfor (alle) andre ideer. Både hvidt og farvet eller mønstret.

I en helt anden boldgade: har fået lavet ESTAansøgning til os begge og hvis der er nogen herinde, der måske skal en tur til USA så vil jeg da lige sige at hvis ESTAen koster mere end 14 dollars, som er ansøgningsgebyret, så har du fat i en fuphjemmeside. Det kan meget vel være at de sender ansøgningen videre, men de tager altså op til 60 dollars for at "læse den igennem" og det behøver man ikke. Der er en dansk udgave på hjemmesiden og det er alt rigeligt. Det er ikke komplicerede spørgsmål.
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 31. jan 2017, 09:07

Så fik jeg sørme også købt en kjole :lun:
2
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Akehurst2 » 31. jan 2017, 09:08

Comfortzone skrev:Så fik jeg sørme også købt en kjole :lun:


Årh :lun:

Må man se? Eller bare høre, hvilken slags, du endte med?
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 31. jan 2017, 09:22

Jeg kan vist linke til nederdelen, men toppen er udsolgt. Jeg prøver om jeg kan finde et billede :)
1
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 31. jan 2017, 09:28

http://www.asos.com/asos/asos-bridal-ma ... idcolumn=3

Og så har de fanme sat den ned siden jeg købte den i sidste uge :sur: røvhatte! Det er lige før jeg sender den tilbage og køber den igen-igen bare for at spare 300 kr.


http://www.asos.com/asos/asos-deep-plun ... =246345966

Her er toppen. Den er udsolgt nu og jeg nåede selvfølgelig at betale fuld pris for den :rulle: Den var ellers nede i 135 kr.
Nå, mindre end 1000 kr. for hele min brudekjole er også okay. Især fordi alternativet kostede det tidobbelte :lol:
Senest rettet af Comfortzone 31. jan 2017, 09:39, rettet i alt 1 gang.
1
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 31. jan 2017, 09:35

Som sagt, så gjort. Jeg vil da gerne spare de 300 kr. De kan bruges på undertøj :slem:
0

Tilbage til "Fest og bryllup"