Hvad er vigtigst for jer, Vielsen eller festen?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Raenil
Kort karma: 25
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 1020

Re: Hvad er vigtigst for jer, Vielsen eller festen?

Indlægaf Raenil » 3. mar 2017, 15:49

Vielsen helt klart.
Det at vise for Gud og mennesker, at nu hører vi to sammen.
Festen var fin, men ikke det vigtigste.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1169
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 11035

Indlægaf Fru Sunshine » 3. mar 2017, 16:44

Begge dele.

Og det der med unikt og specielt kom helt af sig selv, fordi det var VORES bryllup.

Vores præst holdt en fantastisk og meget personlig tale til os, min mands gode venner spillede, da jeg blev fulgt op af min søn.

Ingen andre kan få noget magen til, for det var jo os og vores familie og venner, der gjorde det til verdens dejligste dag.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 523
Likede indlæg: 4064

Indlægaf Filipai » 3. mar 2017, 16:49

Jeg vil altså have det hele.
Jeg elskede det skønne frieri min forlovede havde planlagt.
Jeg glæder mig SÅ meget til at gå op ad gulvet, og se alle dem jeg holder af, og at de skal overvære at vi bliver til mand og kone i guds hus.
Jeg glæder mig til vores uformelle reception, hvor vi håber at se en helt masse fantastiske mennesker til masser af kage og ostebord.
Og så glæder jeg mig edderrøvme til et brag af en fest, med skønne taler, indslag og dans til solen står op.

Jeg ville ikke undvære noget af det.
2
godtnavn
Kort karma: 369
Likede indlæg: 2896

Indlægaf godtnavn » 4. mar 2017, 10:17

Jeg skal ikke giftes i kirke og har derfor en del mere indflydelse på vielsen. Når jeg skal giftes er den del vigtig, det er jo der man siger ja til hinanden :lun: Glæder mig nu også til festen, måske mindre fordi jeg endnu slet ikke ved hvordan den bliver, hvor vielsen har vi allerede nu styr i grove træk selvom vi endu ikke er forlovede.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 622
Likede indlæg: 5480
Kontakt:

Indlægaf Annione » 4. mar 2017, 13:05

Åh, det er vanskeligt.
Jeg vidste, nærmest siden jeg mødte min mand, at jeg ville vies et smukt sted, udenfor. Min veninde kendte én, der gerne viede os, der hvor vi holdt festen. I den fineste, grønne have :lun: Hun holdt den smukkeste tale, på 10 minutter, som bare helt igennem fantastisk.
Jeg tror næsten, at hvis jeg død og pine skulle vælge en af delene fra, så ville det være festen - selvom festen var den fedeste fest, jeg har været til.

Det var en smuk og mindeværdig vielse - det var bare ham og mig, i hele verden, selvom der stod 46 mennesker bag os :love2:
1

Tilbage til "Fest og bryllup"