uld-gave - 7 års bryllupsdag

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

uld-gave - 7 års bryllupsdag

Indlægaf musling » 30. maj 2017, 20:27

Vi har 7 års bryllupsdag lige om lidt.
Uld er årets navn.
Uld-gave skal findes.
Er totalt blank. :gruble:

Det skal ikke være tøj, hjemmesko, varme underhylere :lol2: eller den slags - og en plaid tror jeg ærlig talt ikke manden sætter pris på.

Jeg har overvejet et kugletæppe - de er jo lavet af filt = uld og det har han kigget lidt på, når vi har været ude og shoppe.
Synes måske bare det ligger lidt i den dyre ende prismæssigt.
Og nej - bordskåner af samme materiale skal han ikke have.

Hvad kan jeg give manden i bryllupsdagsgave med uld-tema?
Alternativt skal jeg ud i at skævvride temaet lidt og give ham noget fluffy - men candyfloss er nok ikke lige ham :lol2:
Noget med '7' kan muligvis også bruges, men jeg vil helst noget uldent.

Hjæææææælp :gammel:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: uld-gave - 7 års bryllupsdag

Indlægaf kidkomb » 30. maj 2017, 20:41

Giv ham et får.
Et helt får.
Det kan man kun blive glad af.
Specielt hvis det er et lam.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: uld-gave - 7 års bryllupsdag

Indlægaf Rapfisk » 30. maj 2017, 20:58

Jeg ville ellers have foreslået hjemmesko. Illums Bolighus har nogle, der vil ændre din mands liv :love: :love: :love: :dåne:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: uld-gave - 7 års bryllupsdag

Indlægaf musling » 31. maj 2017, 20:26

kidkomb skrev:Giv ham et får.
Et helt får.
Det kan man kun blive glad af.
Specielt hvis det er et lam.


Jeg har truet ham i et helt år med, at han vil få et får :lol2: Men aner ikke, hvad vi skulle bruge den til - men den må da gerne spise vores græs, så vi slipper for at slå det :lol2:

Vi spiser hverken får eller lam herhjemme, så den ide dur ikke helt ;)
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: uld-gave - 7 års bryllupsdag

Indlægaf musling » 31. maj 2017, 20:26

Rapfisk skrev:Jeg ville ellers have foreslået hjemmesko. Illums Bolighus har nogle, der vil ændre din mands liv :love: :love: :love: :dåne:


Jeg har haft tanken, men han har allerede 2-3 par forholdsvis nye hjemmesko, så synes det ville falde lidt ved siden af..
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: uld-gave - 7 års bryllupsdag

Indlægaf musling » 31. maj 2017, 20:33

:lol2: Min mand fortalte stolt forleden, at han havde købt noget til mig og inden for uld-temaet.

I dag ringer pakkeposten på døren. Jeg er alene hjemme, så selvom jeg godt ved, at det er 'min mands pakke', åbner jeg. Det skulle jeg nok ikke ha gjort :lol2: for den var ikke pakket ind i andet end plastik. :lol2:
Skyndte mig at lægge den ind under hans dyne uden at kigge nærmere på den - og forsøgte at glemme alt om, hvad jeg havde set. Lagde ikke mærke til størrelsen og ænsede kun kort farverne. Så skal nok lyde overrasket når jeg får pakken :lol2:

Min mand blev sur, da jeg fortalte det. Han havde udtrykkeligt bedt dem om at pakke den ind, da det var til gave. :lol2:

Men nu ved jeg, at jeg bliver glad på min bryllupsdag. Og det er vist godt, at jeg ikke selv har købt det til ham, fordi jeg syntes det ville blive for dyrt. (Se første indlæg i den her tråd - så gætter du måske noget der er kuglerundt..) :fløjt:

Nu har jeg besluttet mig for - afledt af i går, hvor han sad i sofaen med store huller i strømperne og jeg sagde, at han altså gerne måtte få nogle nye :lol2: - at jeg køber et par lækre uldsokker til ham. Bum. Så er den ged barberet.

Og når han så er færdig med at glo ondt på dem og tænke, om det bare var det, så vil jeg hive en ordentlig gave frem.

Ordentlig som i noget jeg ved han gerne vil have. Noget der ikke er uld-agtigt, men noget der gør ham glad.
Nu er jeg så bare ret meget lost over, hvad det skal være!
Synes måske ikke lige at et topnøglesæt er særlig bryllupsdagsagtigt... Suk!
2
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: uld-gave - 7 års bryllupsdag

Indlægaf Anne Droid » 1. jun 2017, 08:02

musling skrev::lol2: Min mand fortalte stolt forleden, at han havde købt noget til mig og inden for uld-temaet.

I dag ringer pakkeposten på døren. Jeg er alene hjemme, så selvom jeg godt ved, at det er 'min mands pakke', åbner jeg. Det skulle jeg nok ikke ha gjort :lol2: for den var ikke pakket ind i andet end plastik. :lol2:
Skyndte mig at lægge den ind under hans dyne uden at kigge nærmere på den - og forsøgte at glemme alt om, hvad jeg havde set. Lagde ikke mærke til størrelsen og ænsede kun kort farverne. Så skal nok lyde overrasket når jeg får pakken :lol2:

Min mand blev sur, da jeg fortalte det. Han havde udtrykkeligt bedt dem om at pakke den ind, da det var til gave. :lol2:

Men nu ved jeg, at jeg bliver glad på min bryllupsdag. Og det er vist godt, at jeg ikke selv har købt det til ham, fordi jeg syntes det ville blive for dyrt. (Se første indlæg i den her tråd - så gætter du måske noget der er kuglerundt..) :fløjt:

Nu har jeg besluttet mig for - afledt af i går, hvor han sad i sofaen med store huller i strømperne og jeg sagde, at han altså gerne måtte få nogle nye :lol2: - at jeg køber et par lækre uldsokker til ham. Bum. Så er den ged barberet.

Og når han så er færdig med at glo ondt på dem og tænke, om det bare var det, så vil jeg hive en ordentlig gave frem.

Ordentlig som i noget jeg ved han gerne vil have. Noget der ikke er uld-agtigt, men noget der gør ham glad.
Nu er jeg så bare ret meget lost over, hvad det skal være!
Synes måske ikke lige at et topnøglesæt er særlig bryllupsdagsagtigt... Suk!


Jeg fik sådan et par her sidste år og de er rigtig gode. Næsten lige så gode som hjemmestrikket :-D
http://www.dethalvekongerige.dk/det-hal ... rn-voksne/
1
Klimatosse

Tilbage til "Fest og bryllup"