Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 16:58

Dilemma:

Min gode veninde der er ret god til make-up og den slags skulle have lavet min brude make-up, dette var jeg helt tryg ved :) Nu har jeg dog fundet en god frisør som jo er professionel og som jeg også kan booke til det også. Jeg er virkelig i tvivl om hvad ejg skal vælge! Så vil I ikke hjælpe med en beslutning?

Det taler for frisøren at hun er proff og er vant til at lave brudemakeup
Det taler for min veninde at jeg stoler på hende, samt at hun er med hele aftenen, så kører min datter en håndfuld mad ud i hovedet på mig (eller gør jeg selv :P ) så vil min veninde være der og have det helt rette make up med til at fikse det.

Jeg går slet ikke med make up til hverdag, så er helt på udebane her :) Hvad havde I valgt?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 16:59

...og sparer jeg pengene på at få frisøren til at lave make-uppen kan disse penge bruges på en klipning inden brylluppet ;)
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf LaMariposa » 14. maj 2018, 17:05

godtnavn skrev:Dilemma:

Min gode veninde der er ret god til make-up og den slags skulle have lavet min brude make-up, dette var jeg helt tryg ved :) Nu har jeg dog fundet en god frisør som jo er professionel og som jeg også kan booke til det også. Jeg er virkelig i tvivl om hvad ejg skal vælge! Så vil I ikke hjælpe med en beslutning?

Det taler for frisøren at hun er proff og er vant til at lave brudemakeup
Det taler for min veninde at jeg stoler på hende, samt at hun er med hele aftenen, så kører min datter en håndfuld mad ud i hovedet på mig (eller gør jeg selv :P ) så vil min veninde være der og have det helt rette make up med til at fikse det.

Jeg går slet ikke med make up til hverdag, så er helt på udebane her :) Hvad havde I valgt?


Jeg ville vælge veninden :)
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2593
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Anlewi » 14. maj 2018, 17:28

Hvis du er tryg ved din veninde ville jeg klart vælge det.
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 17:43

Det er også det jeg hælder mest til :) Men har bare også lidt lyst til at prøve at få lagt en professionel :genert: Og det er jo ikke voldsomt dyrt når hun alligevel er booket til håret, som hun jo skal lave uanset. Eller, nu nævner jeg prisen, den er underordnet for min beslutning, det er mere det med at jeg ikke tror jeg vil ofre pengene på det en anden dag end brylluppet ;) Og så er jeg måske lidt nysgerrig på hvad en prof vil kunne.

Jeg tror det er godt jeg har et par uger til at bestemme mig...
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Aquadorable » 16. maj 2018, 15:30

godtnavn skrev:Dilemma:

Min gode veninde der er ret god til make-up og den slags skulle have lavet min brude make-up, dette var jeg helt tryg ved :) Nu har jeg dog fundet en god frisør som jo er professionel og som jeg også kan booke til det også. Jeg er virkelig i tvivl om hvad ejg skal vælge! Så vil I ikke hjælpe med en beslutning?

Det taler for frisøren at hun er proff og er vant til at lave brudemakeup
Det taler for min veninde at jeg stoler på hende, samt at hun er med hele aftenen, så kører min datter en håndfuld mad ud i hovedet på mig (eller gør jeg selv :P ) så vil min veninde være der og have det helt rette make up med til at fikse det.

Jeg går slet ikke med make up til hverdag, så er helt på udebane her :) Hvad havde I valgt?


Helt klart din veninde! :)

Jeg havde en profesionel til at lægge min make up, og det endte faktisk med, at min søster måtte rette lidt op på det :genert: Jeg tænker, at du og din veninde kan have en god og løbende dialog om, hvordan det skal se ud, og hun er der samtidig til at friske op i løbet af dagen.
0
K - 12.06.18 :love:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 16. maj 2018, 15:59

Jeg tror ogås jeg hælder mere og mere mod min veninde, godt I kan bekræfte mig i at det ikke er et dumt valg :)

Min kjole er endnu ikke kommet, den burde være kommet starten af maj, nu har skrædderen rykket min tid til d. 29. maj, hvis den ikke er kommet der før jeg seriøst krise. Omvendt er det meget godt, jeg er altid lidt oppustet omkring ægløsning, og det har jeg både d. 29. maj og til brylluppet :)
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 19. maj 2018, 19:34

Vi har købt skumfiduser :banan: Stor ting :lol: Men de er jo vigtige når der er chokoladefontæner, og det var ikke så lige til med flere vegetarer i selskabet, men nu er de bestilt fra usa, dem vi kunne finde i dk faldt ikke i vores smag. Men vi har kun kunne købe 3 poser da vi jo skulle holde os under 80 kr (de kostede lige over 20 kr stykket, mener de endte på 61-ish), så er det store spørgsmål om det er nok :gruble: Umiddelbar tænker jeg det mest er børnene der tager dem, og løber vi tør for dem kommer der jo til at være så meget andet, så mon ikke det går?

Vi er lidt i tvivl om hvad vi gør med frugt, om vi skal købe det hele dagen før, lave en aftale med et sted da vi jo skal have en del, omvendt vil vi jo gerne selv udvælge f.eks. jordbærbakkerne. Eller om vi skal få en i familien til at tage på frugtshopping for os dagen før, men vi skal jo ogås have frugten op på taget flere timer før vielsen, og det synes jeg ikke helt vi kan bede en i familien om (selvom de fleste bor i gåafstand).
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Æble » 19. maj 2018, 20:44

Hvad med at bestille en eller flere frugtbuketter?

Og så måske supplere med jordbær is elv kæber dagen før.

https://fruitandthecity.dk
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 20. maj 2018, 07:42

Æble skrev:Hvad med at bestille en eller flere frugtbuketter?

Og så måske supplere med jordbær is elv kæber dagen før.

https://fruitandthecity.dk


Jeg har godt set på dem :) Men der er mange problemer med dem, bl.a. er det frugten der stikker ud og man "tager i" det gør jo ikke noget hvis man bare skal spise dem, for så rør man jo kun ved dem man selv spiser, men her skal de jo dyppes i chokolade og så bliver det lettere uhygiejnisk. Derudover er der prisen, vi ville skulle bruge i hvert fald 4500 kr for at få nok derfra, det synes jeg er en lidt voldsom pris (altså det er virkelig flot det de laver, så forstår godt det ikke er billigt, men jeg er jo glad bare frugten ligge på et fad med pinde i ;) ), og sidst men ikke mindst så er vi økofreaks så derfor er de slet ikke aktuelle at bestille frugt fra :)

Men de laver virkelig fine buketter :love:
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15157

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Zonta » 20. maj 2018, 07:52

Jeg synes sagtens I kan spørge nogle af gæsterne om de vil sørge for at ordne noget frugt for jer. Hvis I deler det lidt ud, så nogen sørger for jordbær, nogen for melon, nogen for ananas osv., så er det heller ikke så omfattende for dem. Det ville jeg da i hvert fald gerne gøre for et vennepar/noget familie :) De kunne også klargøre det hele, så det bare skal på fade?
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Æble » 20. maj 2018, 21:21

godtnavn skrev:
Æble skrev:Hvad med at bestille en eller flere frugtbuketter?

Og så måske supplere med jordbær is elv kæber dagen før.

https://fruitandthecity.dk


Jeg har godt set på dem :) Men der er mange problemer med dem, bl.a. er det frugten der stikker ud og man "tager i" det gør jo ikke noget hvis man bare skal spise dem, for så rør man jo kun ved dem man selv spiser, men her skal de jo dyppes i chokolade og så bliver det lettere uhygiejnisk. Derudover er der prisen, vi ville skulle bruge i hvert fald 4500 kr for at få nok derfra, det synes jeg er en lidt voldsom pris (altså det er virkelig flot det de laver, så forstår godt det ikke er billigt, men jeg er jo glad bare frugten ligge på et fad med pinde i ;) ), og sidst men ikke mindst så er vi økofreaks så derfor er de slet ikke aktuelle at bestille frugt fra :)

Men de laver virkelig fine buketter :love:


Det sidder på spyd og man tager et spyd nede fra bunden så rører ikke ved frugten og man kan nemt dyppe det i chokolade.

Resten er fair nok, evt kan i lave nogen selv hvis i har tid eller kan få hjælp til det.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 20. maj 2018, 22:40

Æble skrev:
godtnavn skrev:
Æble skrev:Hvad med at bestille en eller flere frugtbuketter?

Og så måske supplere med jordbær is elv kæber dagen før.

https://fruitandthecity.dk


Jeg har godt set på dem :) Men der er mange problemer med dem, bl.a. er det frugten der stikker ud og man "tager i" det gør jo ikke noget hvis man bare skal spise dem, for så rør man jo kun ved dem man selv spiser, men her skal de jo dyppes i chokolade og så bliver det lettere uhygiejnisk. Derudover er der prisen, vi ville skulle bruge i hvert fald 4500 kr for at få nok derfra, det synes jeg er en lidt voldsom pris (altså det er virkelig flot det de laver, så forstår godt det ikke er billigt, men jeg er jo glad bare frugten ligge på et fad med pinde i ;) ), og sidst men ikke mindst så er vi økofreaks så derfor er de slet ikke aktuelle at bestille frugt fra :)

Men de laver virkelig fine buketter :love:


Det sidder på spyd og man tager et spyd nede fra bunden så rører ikke ved frugten og man kan nemt dyppe det i chokolade.

Resten er fair nok, evt kan i lave nogen selv hvis i har tid eller kan få hjælp til det.


Så er jeg nok forvirret, jeg synes det ligner spyddene sidder ned i noget helt tæt og man altså ikke kan tage dem nedefra, tror ikke helt jeg kan se hvordan man tager dem, men det giver bedre mening, for det andet ville jo være fjolelt :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. maj 2018, 18:25

Der er nogen der skær det ud, komme det på fade og sætter pinde i, så det er bare det med at købe det vi mangler at have styr på :) Må lige tænke lidt mere om hvordan og hvorledes jeg tænker det bliver bedst :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 23. maj 2018, 12:39

Jeg bliver 30 i dag, og der er præcis 1 måned til brylluppet! Det er jo lige om lidt! Føler slet ikke vi har styr på tingene!
1

Tilbage til "Fest og bryllup"