Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf 1234 » 10. jun 2018, 21:55

godtnavn skrev:
1234 skrev:Jeg ville nok hellere have drama over en invitation jeg ikke sendte end lave drama over et afbud, men det nok bare hvem man er.


Jeg tror bare ikke jeg vil gide drama om en glad fest en dag i fremtiden, fordi den slags altid gør mig i dårligt humør, og lige nu er jeg i dårlig humør over hende, og så vil jeg hellere få den dårlige stemning overstået på en gang hvis det giver mening? Derudover synes jeg også det ville være mærkeligt at sige "ja der var det der du sagde for 2 år siden, det sagde jeg godt nok var fint, men i virkeligheden gjorde det mig ked af det og derfor bliver du ikke inviteret nu her til noget helt andet". Så hellere tage det i situationen, men det ved jeg omvendt heller ikke om jeg orker, men siger jeg ikke noget nu synes jeg ikke jeg kan sige jeg var sur/ked af det over det på et senere tidspunkt.

Jeg tror heller ikke jeg ville forklare alt det der, men bare sige, hvis nogen spurgte, at vores relation ikke var tæt nok til det gav mening for mig de kom med. Forhåbentlig spørger hun heller ikke selv direkte om, hvorfor hun ikke er inviteret.
Jeg kan så heller ikke forestille mig nogen fremtidig begivenhed, hvor vi har onkler og tanter med.
De er kun med denne gang til receptionen, fordi min kæreste gerne vil have dem med.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Fru Sunshine » 11. jun 2018, 05:56

Jeg tænker, om det måske kan handle om, at hun er skuffet over ikke at være inviteret med til festen, men "kun" til reception?
Ikke at det kan forsvare, at hun finder en undskyldning, som egentlig ikke efterlader nogen tvivl om, at det virkelig er en undskyldning for at blive væk.

(Jeg nåede at se dit kjolebillede. Jeg er sikker på, at den bliver fantastisk :lun: )
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 11. jun 2018, 07:33

Fru Sunshine skrev:Jeg tænker, om det måske kan handle om, at hun er skuffet over ikke at være inviteret med til festen, men "kun" til reception?
Ikke at det kan forsvare, at hun finder en undskyldning, som egentlig ikke efterlader nogen tvivl om, at det virkelig er en undskyldning for at blive væk.

(Jeg nåede at se dit kjolebillede. Jeg er sikker på, at den bliver fantastisk :lun: )


Hun er kærestens kusine og alle andre fætre/kusiner på hans side er kun inviteret til receptionen. Hvis hun var ked af det havde hun vel ikke i første omgang sagt hun kom? Jeg ville være lidt ligeglad hvis hun bare havde sagt tak men nej tak da hun blev inviteret, men at sige at hun kommer og så et par uger før brylluppet melde at det vil hun ikke alligevel.

Og tak! Jeg skal ind og prøve kjole igen i morgen :D Forhåbentlig ser den rigtig god ud der!
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Fru Sunshine » 11. jun 2018, 08:22

godtnavn skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg tænker, om det måske kan handle om, at hun er skuffet over ikke at være inviteret med til festen, men "kun" til reception?
Ikke at det kan forsvare, at hun finder en undskyldning, som egentlig ikke efterlader nogen tvivl om, at det virkelig er en undskyldning for at blive væk.

(Jeg nåede at se dit kjolebillede. Jeg er sikker på, at den bliver fantastisk :lun: )


Hun er kærestens kusine og alle andre fætre/kusiner på hans side er kun inviteret til receptionen. Hvis hun var ked af det havde hun vel ikke i første omgang sagt hun kom? Jeg ville være lidt ligeglad hvis hun bare havde sagt tak men nej tak da hun blev inviteret, men at sige at hun kommer og så et par uger før brylluppet melde at det vil hun ikke alligevel.

Og tak! Jeg skal ind og prøve kjole igen i morgen :D Forhåbentlig ser den rigtig god ud der!

Det er virkelig sært, men det lyder som om, hun har ledt efter en grund til at melde fra.
Og jeg kan godt forstå, at du bliver vred og ked af det. Det er så fesent.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 11. jun 2018, 12:10

Fru Sunshine skrev:
godtnavn skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg tænker, om det måske kan handle om, at hun er skuffet over ikke at være inviteret med til festen, men "kun" til reception?
Ikke at det kan forsvare, at hun finder en undskyldning, som egentlig ikke efterlader nogen tvivl om, at det virkelig er en undskyldning for at blive væk.

(Jeg nåede at se dit kjolebillede. Jeg er sikker på, at den bliver fantastisk :lun: )


Hun er kærestens kusine og alle andre fætre/kusiner på hans side er kun inviteret til receptionen. Hvis hun var ked af det havde hun vel ikke i første omgang sagt hun kom? Jeg ville være lidt ligeglad hvis hun bare havde sagt tak men nej tak da hun blev inviteret, men at sige at hun kommer og så et par uger før brylluppet melde at det vil hun ikke alligevel.

Og tak! Jeg skal ind og prøve kjole igen i morgen :D Forhåbentlig ser den rigtig god ud der!

Det er virkelig sært, men det lyder som om, hun har ledt efter en grund til at melde fra.
Og jeg kan godt forstå, at du bliver vred og ked af det. Det er så fesent.


Jeg synes bare det er så fesent, vi sagde endda da vi inviterede at vi godt forstod hvis det var for langt at kører for et par timer men at vi ville blive rigtig glade hvis de kom. Ydermere sagde vi at vi skulle vide hvor mange de kom da vi havde venner vi ikke har inviteret med grundet vi maks må være 100 på taget, så kunne de ikke ville vi få inviteret vores venner i stedet. De har selvfølgelig andre planer nu :(
0
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 12. jun 2018, 15:25

Kjolen var endnu bedre i dag :banan: Jeg havde dog trekantede bryster men det lovede hun at rette inden mandag. Og så var den lidt for stor i taljen, det er en lidt bedre følelse når de sætter nåle i for at gøre den mindre end når der mangler 15 cm på ryggen for at den kan lukke :P

Og så har vi bestilt massage til to dage før brylluppet, glæder mig! Vi har bestilt tre skraldespande (dropbucket) til taget som er lagt til side ude på DTU som jeg tænker at hente fredag. Så det går langsomt fremaf :)

Vi mangler dog at bestemme den sidste der skal sidde ved vores bord, valget står mellem 3 personer, alle 3 venner og der er for og i mod med dem alle. Den ene er vores fælles ven, en af mine bedste venner, den anden er en af mine bedste veninder og sidst en fælles veninde. Jeg hælder mest mod vores fælles ven eller min veninde, min veninde ville være smart da hun ikke kender mange andre og derfor vil det være rart for hende at sidde hos os, og så er hun også et af de mennesker der betyder mest for mig. Vores fælles ven ville jeg elske at have ved bordet, men omvendt ville han også kunne få en fed fest 20 andre steder. Kæresten er lidt ligeglad så er mig der må tage valget, et er bare svært når jeg ikke ved hvad jeg helst vil have.
5
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Phlox9 » 12. jun 2018, 16:12

Åh, hvor godt, at det var en positiv oplevelse med kjolen i dag :gogo: - jeg tjekkede din tråd i en pause på arbejdet for at se, om du havde skrevet - tænkte på dig og situationen og håbede på det bedste! :)
Senest rettet af Phlox9 12. jun 2018, 16:56, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf FruKuk » 12. jun 2018, 16:15

Dejligt med kjolen. Jeg har også været inde og kigge efter opdatering et par gange :)

Jeg ville vælge veninden
1
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 12. jun 2018, 16:58

Hvor er I søde :kys:

Det er nok smartest at vælge veninden, men føler et eller andet sted det ville være mest "rigtigt" at vælge vennen, vi sidder jo kun 7 ved vores bord, hvor vi selv og vores datter jo tager tæt på halvdelen af pladserne. Så synes det burde være en fælles ven, og han er et af de mennesker der betyder mest for mig. Jeg tror jeg vurderer efter min polterabend, bonder min veninde godt med flere af de andre så bliver det vores ven, gør hun ikke vil hun nok få en dårlig fest "alene" og kommer til at sidde ved vores bord.

Jeg kan næsten gætte at det bliver fredag eller lørdag denne weekend, der er jo ikke rigtig flere dage, men jeg er slet ikke klar til at skulle på polterabend! Må indrømme jeg er lidt bange for det, når jeg ser hvad andre bliver udsat for. Men tror og håber at mine veninder kender mig og ikke overskrider nogen grænser som ikke skal overskrides.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6677

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf 1234 » 12. jun 2018, 17:15

godtnavn skrev:Hvor er I søde :kys:

Det er nok smartest at vælge veninden, men føler et eller andet sted det ville være mest "rigtigt" at vælge vennen, vi sidder jo kun 7 ved vores bord, hvor vi selv og vores datter jo tager tæt på halvdelen af pladserne. Så synes det burde være en fælles ven, og han er et af de mennesker der betyder mest for mig. Jeg tror jeg vurderer efter min polterabend, bonder min veninde godt med flere af de andre så bliver det vores ven, gør hun ikke vil hun nok få en dårlig fest "alene" og kommer til at sidde ved vores bord.

Jeg kan næsten gætte at det bliver fredag eller lørdag denne weekend, der er jo ikke rigtig flere dage, men jeg er slet ikke klar til at skulle på polterabend! Må indrømme jeg er lidt bange for det, når jeg ser hvad andre bliver udsat for. Men tror og håber at mine veninder kender mig og ikke overskrider nogen grænser som ikke skal overskrides.

Jeg tror nok dine venner skal være søde :kys:
Det vildest mine venner gjorde var at give en pilothat på for at symbolisere, at jeg elsker at rejse.
Og så hyggede vi os ellers bare.
1
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 12. jun 2018, 17:23

1234 skrev:
godtnavn skrev:Hvor er I søde :kys:

Det er nok smartest at vælge veninden, men føler et eller andet sted det ville være mest "rigtigt" at vælge vennen, vi sidder jo kun 7 ved vores bord, hvor vi selv og vores datter jo tager tæt på halvdelen af pladserne. Så synes det burde være en fælles ven, og han er et af de mennesker der betyder mest for mig. Jeg tror jeg vurderer efter min polterabend, bonder min veninde godt med flere af de andre så bliver det vores ven, gør hun ikke vil hun nok få en dårlig fest "alene" og kommer til at sidde ved vores bord.

Jeg kan næsten gætte at det bliver fredag eller lørdag denne weekend, der er jo ikke rigtig flere dage, men jeg er slet ikke klar til at skulle på polterabend! Må indrømme jeg er lidt bange for det, når jeg ser hvad andre bliver udsat for. Men tror og håber at mine veninder kender mig og ikke overskrider nogen grænser som ikke skal overskrides.

Jeg tror nok dine venner skal være søde :kys:
Det vildest mine venner gjorde var at give en pilothat på for at symbolisere, at jeg elsker at rejse.
Og så hyggede vi os ellers bare.


En pilothat ville jeg lige kunne klarer :lol: Ej jeg tror også mine venner er søde, ellers ville de jo ikke være mine venner ;) Men bliver alligevel lidt nervøs når jeg ser hvad andre oplever. Jeg har planlagt at slappe af hele fredagen og lave kreaprojekter herhjemme for bliver jeg hentet der vil jeg gerne være frisk :P Fredag ville faktisk være en ret god dag da jeg får en mail om en dumpet eksamen der (er 99% sikker på jeg dumpede den) så kunne være smart med noget der gjorde mig i bedre humør... Derudover har min kusine fødselsdag lørdag og jeg har sagt jeg komemr hvis jeg ikke er på polterabend, og vil jo egentlig godt med til hendes fødselsdag. Har dog en mistanke om at det er lørdag da flere veninder er kommet med undvigende svar når jeg har spurgt om vi skulle lave noget der (en begivenhed vi ofte tager til sammen ligger der).
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jun 2018, 17:33

godtnavn skrev:Hvor er I søde :kys:

Det er nok smartest at vælge veninden, men føler et eller andet sted det ville være mest "rigtigt" at vælge vennen, vi sidder jo kun 7 ved vores bord, hvor vi selv og vores datter jo tager tæt på halvdelen af pladserne. Så synes det burde være en fælles ven, og han er et af de mennesker der betyder mest for mig. Jeg tror jeg vurderer efter min polterabend, bonder min veninde godt med flere af de andre så bliver det vores ven, gør hun ikke vil hun nok få en dårlig fest "alene" og kommer til at sidde ved vores bord.

Jeg kan næsten gætte at det bliver fredag eller lørdag denne weekend, der er jo ikke rigtig flere dage, men jeg er slet ikke klar til at skulle på polterabend! Må indrømme jeg er lidt bange for det, når jeg ser hvad andre bliver udsat for. Men tror og håber at mine veninder kender mig og ikke overskrider nogen grænser som ikke skal overskrides.

Og husk nu, at hvis dine grænser bliver overskredet, må du gerne sige nej.

Det vildeste på min polterabend var det brudeslør, Tricolette havde kreeret til mig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 13. jun 2018, 20:41

Strangas kager var markant større end beregnet :panik: Så nu kan de ikke være på de fade de skal :( Så nu mangler vi en kage til toppen af vores høje kagestativ... Og er nødt til at købe et sæt fade mere :genert: Så nu er spørgsmålet om jeg selv skal kaste mig ud i at lave en lille kage eller om vi kan finde et sted der kan lave en fantastisk hvid kage i den lille størrelse...
0
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 15. jun 2018, 05:50

Der er kommet 4 afbud mere til receptionen i dag... Men det er kærestens fætter og kone der er blevet skilt og derfor naturligvis ikke kommer (de ville have haft et par børn med, jeg er ikke dårlig til at tælle til 4 ;) ). Det er lidt træls med den mængde afbud, selvom de sidste her er helt forståeligt. Nu er vi nede på der kun kommer 4 til vielsen, så nu synes jeg det virker lidt fesent at sende 4 mennesker hjem før festen, der skulle være kommet 15...
0
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 15. jun 2018, 09:18

Jeg er næsten færdig med min nederdel :banan:

Brudebuketten er en anden snak, skulle have været ude og købe perler til blade her i dag før jeg hentede min datter, men nu skal hun til lægen i eftermiddag så det kan jeg ikke :(
0

Tilbage til "Fest og bryllup"