Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 25. maj 2018, 17:51

Jeg tror jeg har fundet en stropløs bh :banan: Jeg mangler dog en forlænger da den åbenbart er mindre i omkreds end andre og den fås ikke i større omkreds. Men jeg var tæt på at give op, det er åbenbart svært at finde stropløs når man har store bryster, men udover omkredsen kan jeg lige snige mig ned i den største wunderbra. Er helt i chok, min bryster er vokset adskillige skålstørrelser efter jeg fik barn, men det lykkeds sgu!
1
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Neenah » 25. maj 2018, 17:56

godtnavn skrev:Jeg tror jeg har fundet en stropløs bh :banan: Jeg mangler dog en forlænger da den åbenbart er mindre i omkreds end andre og den fås ikke i større omkreds. Men jeg var tæt på at give op, det er åbenbart svært at finde stropløs når man har store bryster, men udover omkredsen kan jeg lige snige mig ned i den største wunderbra. Er helt i chok, min bryster er vokset adskillige skålstørrelser efter jeg fik barn, men det lykkeds sgu!

Min var også lidt lille, men det lykkedes faktisk at strække den ved at spænde den om en stol i nogle dage
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 25. maj 2018, 22:00

Neenah skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror jeg har fundet en stropløs bh :banan: Jeg mangler dog en forlænger da den åbenbart er mindre i omkreds end andre og den fås ikke i større omkreds. Men jeg var tæt på at give op, det er åbenbart svært at finde stropløs når man har store bryster, men udover omkredsen kan jeg lige snige mig ned i den største wunderbra. Er helt i chok, min bryster er vokset adskillige skålstørrelser efter jeg fik barn, men det lykkeds sgu!

Min var også lidt lille, men det lykkedes faktisk at strække den ved at spænde den om en stol i nogle dage


Jeg tænker bare at bruge en forlænger dims, skal bare lige have fundet hvor jeg har en, den fås desværre ikke større :( Men jeg skal også lige få prøvet den med forlængeren og se om den sidder godt, jeg synes ikke den sad helt perfekt, men da jeg tog en kjole over så så det rigtigt ud, så tror måske bare det ser lidt sært ud med en stropløs? :gruble:

Om ikke andet er det min eneste mulighed for det er åbenbart den eneste der laver helt op til 85I så vidt jeg kunne google..
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 26. maj 2018, 14:30

Nårh ja, jeg føler åbenbart ikke jeg har projekter nok... Jeg har lige fået den idé selv at lave brudebuketten af perler, det ville jo være en logisk og god idé hvis jeg før havde lavet blomster af perler, men det har jeg ikke. Hvorfor tænker jeg altid "det gør jeg!" selv om ting jeg ikke har prøvet og som umiddelbart ikke er lige til. Nå, jeg må se youtubevideoer og så kaste mig ud i det om et par dage når jeg har fået fikset de sidste lyskæder :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 26. maj 2018, 20:01

Jeg har nu to flyttekasser med lyskæder :lol: Men 1800 bolde er nu på 180 meter lyskæde og sat i kælderen og venter på bryllup. Nørj jeg glæder mig!
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf 1234 » 26. maj 2018, 20:06

godtnavn skrev:Nårh ja, jeg føler åbenbart ikke jeg har projekter nok... Jeg har lige fået den idé selv at lave brudebuketten af perler, det ville jo være en logisk og god idé hvis jeg før havde lavet blomster af perler, men det har jeg ikke. Hvorfor tænker jeg altid "det gør jeg!" selv om ting jeg ikke har prøvet og som umiddelbart ikke er lige til. Nå, jeg må se youtubevideoer og så kaste mig ud i det om et par dage når jeg har fået fikset de sidste lyskæder :)

Jeg kan se du har en helt anden tilgang end os. Vi prøver at have så lidt lave som muligt :lol: den eneste DIY vi har rodet os ud i er billedbordkort.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 26. maj 2018, 20:31

1234 skrev:
godtnavn skrev:Nårh ja, jeg føler åbenbart ikke jeg har projekter nok... Jeg har lige fået den idé selv at lave brudebuketten af perler, det ville jo være en logisk og god idé hvis jeg før havde lavet blomster af perler, men det har jeg ikke. Hvorfor tænker jeg altid "det gør jeg!" selv om ting jeg ikke har prøvet og som umiddelbart ikke er lige til. Nå, jeg må se youtubevideoer og så kaste mig ud i det om et par dage når jeg har fået fikset de sidste lyskæder :)

Jeg kan se du har en helt anden tilgang end os. Vi prøver at have så lidt lave som muligt :lol: den eneste DIY vi har rodet os ud i er billedbordkort.


Det er ikke til brylluppet, det er altid, kaster mig altid ud i "dumme projekter" :genert: F.eks. besluttede jeg at hækle min datters dåbskjole, selvom jeg ikke kunne hækle. Jeg besluttede at male vores cykel med et felandskab, tiltrods for jeg ikke har malet eller tegnet siden jeg var barn. Sådan laver jeg alt for mange ting...

Nu har jeg også ferie fra i morgen og helt frem til brylluppet, så masser af tid til at lave ting. SKal have hæklet et sjal, lavet en brudebuket i perler (måske :lol: ) lavet 140 bordkort (da der skal være to per person) og have sat sten på min nederdel. Måske laver jeg også et par sko, altså ikke fra bunden, helt sindssyg er jeg ikke :lol: men overvejer at lime glimmer på et par lave sko til den udendørs vielse :) Og nårh ja, en topfigur til kagen skal jeg også have lavet :)

Men på selve dagen vil jeg lave absolut ingenting andet end at spise god mad og nyde vores gæster :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 26. maj 2018, 20:33

Hov mangler også at lave salmehæfter, ville ønske det ikke var nødvendigt, men har jo ikke salmebøger da vi har udendørs vielse...
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf 1234 » 27. maj 2018, 05:25

godtnavn skrev:
1234 skrev:
godtnavn skrev:Nårh ja, jeg føler åbenbart ikke jeg har projekter nok... Jeg har lige fået den idé selv at lave brudebuketten af perler, det ville jo være en logisk og god idé hvis jeg før havde lavet blomster af perler, men det har jeg ikke. Hvorfor tænker jeg altid "det gør jeg!" selv om ting jeg ikke har prøvet og som umiddelbart ikke er lige til. Nå, jeg må se youtubevideoer og så kaste mig ud i det om et par dage når jeg har fået fikset de sidste lyskæder :)

Jeg kan se du har en helt anden tilgang end os. Vi prøver at have så lidt lave som muligt :lol: den eneste DIY vi har rodet os ud i er billedbordkort.


Det er ikke til brylluppet, det er altid, kaster mig altid ud i "dumme projekter" :genert: F.eks. besluttede jeg at hækle min datters dåbskjole, selvom jeg ikke kunne hækle. Jeg besluttede at male vores cykel med et felandskab, tiltrods for jeg ikke har malet eller tegnet siden jeg var barn. Sådan laver jeg alt for mange ting...

Nu har jeg også ferie fra i morgen og helt frem til brylluppet, så masser af tid til at lave ting. SKal have hæklet et sjal, lavet en brudebuket i perler (måske :lol: ) lavet 140 bordkort (da der skal være to per person) og have sat sten på min nederdel. Måske laver jeg også et par sko, altså ikke fra bunden, helt sindssyg er jeg ikke :lol: men overvejer at lime glimmer på et par lave sko til den udendørs vielse :) Og nårh ja, en topfigur til kagen skal jeg også have lavet :)

Men på selve dagen vil jeg lave absolut ingenting andet end at spise god mad og nyde vores gæster :)

Buuh jeg får helt stress :panik: Vores to-do liste er virkelig kort. Var faktisk i tvivl om vi havde glemt et eller andet siden der ikke var mere.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 27. maj 2018, 08:51

1234 skrev:Buuh jeg får helt stress :panik: Vores to-do liste er virkelig kort. Var faktisk i tvivl om vi havde glemt et eller andet siden der ikke var mere.


Hvis det var ting der stressede mig ville jeg ikke gøre dem. For mig er det hyggelige nørkleprojekter hvor jeg får ro i hovedet og dermed samler overskud :) Var der ikke bryllup ville jeg alligevel kaste mig ud i den slags projekter, så det er bare rart at de har et hyggelig formål lige nu :)

Det eneste der pt har stresset mig ved bryllup var da kokken sprang fra og vi stod uden mad, og da jeg ike kunne finde en bh, altså ting jeg ikke selv ville kunne lave...
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf 1234 » 27. maj 2018, 09:03

godtnavn skrev:
1234 skrev:Buuh jeg får helt stress :panik: Vores to-do liste er virkelig kort. Var faktisk i tvivl om vi havde glemt et eller andet siden der ikke var mere.


Hvis det var ting der stressede mig ville jeg ikke gøre dem. For mig er det hyggelige nørkleprojekter hvor jeg får ro i hovedet og dermed samler overskud :) Var der ikke bryllup ville jeg alligevel kaste mig ud i den slags projekter, så det er bare rart at de har et hyggelig formål lige nu :)

Det eneste der pt har stresset mig ved bryllup var da kokken sprang fra og vi stod uden mad, og da jeg ike kunne finde en bh, altså ting jeg ikke selv ville kunne lave...

Altså jeg har heller ikke stresset over brylluppet overhovedet højst irriteret over andres forventninger :sarkasme: Men jeg har også gået efter at lave så lidt som muligt. Jeg er så heller ikke kreativ på den der måde overhovedet!
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 27. maj 2018, 09:09

1234 skrev:
godtnavn skrev:
1234 skrev:Buuh jeg får helt stress :panik: Vores to-do liste er virkelig kort. Var faktisk i tvivl om vi havde glemt et eller andet siden der ikke var mere.


Hvis det var ting der stressede mig ville jeg ikke gøre dem. For mig er det hyggelige nørkleprojekter hvor jeg får ro i hovedet og dermed samler overskud :) Var der ikke bryllup ville jeg alligevel kaste mig ud i den slags projekter, så det er bare rart at de har et hyggelig formål lige nu :)

Det eneste der pt har stresset mig ved bryllup var da kokken sprang fra og vi stod uden mad, og da jeg ike kunne finde en bh, altså ting jeg ikke selv ville kunne lave...

Altså jeg har heller ikke stresset over brylluppet overhovedet højst irriteret over andres forventninger :sarkasme: Men jeg har også gået efter at lave så lidt som muligt. Jeg er så heller ikke kreativ på den der måde overhovedet!


Så ville det også være dumt at kaste sig ud i :) Jeg lærer kreative ting når jeg får en tosste idé om jeg har brug for det, så nu lærer jeg forhåbentlig at lave blomster af perler. Det kommer også lidt af at jeg synes brudebuketter er latterlig dyre og ikke vil bruge så mange penge på blomster :genert:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 27. maj 2018, 09:10

Den eneste ting jeg virkelig ikke gider er de der salmehæfter... Jeg tror måske min lyst til at lave den slags forsvinder når det er noget jeg skal og ikke noget jeg gør fordi det kunne være sjovt.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf 1234 » 27. maj 2018, 09:14

godtnavn skrev:
1234 skrev:
godtnavn skrev:
1234 skrev:Buuh jeg får helt stress :panik: Vores to-do liste er virkelig kort. Var faktisk i tvivl om vi havde glemt et eller andet siden der ikke var mere.


Hvis det var ting der stressede mig ville jeg ikke gøre dem. For mig er det hyggelige nørkleprojekter hvor jeg får ro i hovedet og dermed samler overskud :) Var der ikke bryllup ville jeg alligevel kaste mig ud i den slags projekter, så det er bare rart at de har et hyggelig formål lige nu :)

Det eneste der pt har stresset mig ved bryllup var da kokken sprang fra og vi stod uden mad, og da jeg ike kunne finde en bh, altså ting jeg ikke selv ville kunne lave...

Altså jeg har heller ikke stresset over brylluppet overhovedet højst irriteret over andres forventninger :sarkasme: Men jeg har også gået efter at lave så lidt som muligt. Jeg er så heller ikke kreativ på den der måde overhovedet!


Så ville det også være dumt at kaste sig ud i :) Jeg lærer kreative ting når jeg får en tosste idé om jeg har brug for det, så nu lærer jeg forhåbentlig at lave blomster af perler. Det kommer også lidt af at jeg synes brudebuketter er latterlig dyre og ikke vil bruge så mange penge på blomster :genert:


Min timeløn ville hurtigt kunne dække den tid det ville tage at lave en brudebuket af perler :lol: Jeg bliver dog gift i Vestjylland, her er ting også bare billigere.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf 1234 » 27. maj 2018, 09:17

godtnavn skrev:Den eneste ting jeg virkelig ikke gider er de der salmehæfter... Jeg tror måske min lyst til at lave den slags forsvinder når det er noget jeg skal og ikke noget jeg gør fordi det kunne være sjovt.

Det er så en de få ting vi har "lavet", memmin kæreste brugt max 10 min på dem i publisher, så har slet ikke rigtig tænkt på dem som noget vi har lavet :lol:
0

Tilbage til "Fest og bryllup"