Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf musling » 21. jan 2018, 21:33

Nu har jeg tygget mig igennem alle 14 siders planlægnings-guf. :love: Men hov - hvor er kjolen? Jeg vil seeee :lol2:
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Zonta » 21. jan 2018, 21:43

Filipai skrev:Jeg vil også se kjolen :D

Så du I øvrigt mit grønne angående lyskæder?

Har du også lyskæder til salg? :P I så fald skal jeg bruge dem inden godtnavn :slem: ;)
0
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jan 2018, 21:49

Filipai skrev:Jeg vil også se kjolen :D

Så du I øvrigt mit grønne angående lyskæder?


Lyngenflash, først uden nederdel og så med, den er som sagt for lille den jeg prøver, så den rigtige kommer til at dække mere af brystet :)





Ja, undskyld jeg ikke lige fik svaret. Hvor mange har du? Jeg skal lige finde ud af om vi kan overskue at lave ekstra så vi ender med at have nok, rummet er jo enormt! Og så skal jeg også forbi rummet igen og have taget flere billeder og lægge en plan om hvordan det skal pyntes :)
Senest rettet af godtnavn 21. jan 2018, 22:03, rettet i alt 1 gang.
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jan 2018, 21:50

Har i øvrigt ikke købt blingbling bæltet jeg har på på billedet, det var sygt smukt, men kostede 1000 kr! SÅ håber at finde et billigt lignende inden :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 21. jan 2018, 21:54

Zonta skrev:
Filipai skrev:Jeg vil også se kjolen :D

Så du I øvrigt mit grønne angående lyskæder?

Har du også lyskæder til salg? :P I så fald skal jeg bruge dem inden godtnavn :slem: ;)


Vi har dem ikke til salg, men tilbød at godtnavn gerne måtte låne mod at hun passede godt på dem :D Vi har allerede brugt dem 3 gange siden brylluppet i september, så tror ikke jeg går af med dem før de går i stykker. Det giver nemlig en fantastisk stemning .

Har lige smidt et par billeder af vores i min tråd. Det er nyeste indlæg

viewtopic.php?f=29&t=3914&p=584662#p584662
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 21. jan 2018, 21:56

Hvor er den smuk godtnavn!

Jeg har 6 stk, de er 10 meter hver, men der er kun sat bolde på de ca 7 af meterne.
Jeg droppede i øvrigt også at købe de dyre bælter, og fandt noget blonde som min veninde så syede perler på, og satte på et satinbånd. Men de har super mange smukke på ebay og etsy til en noget bedre pris.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jan 2018, 22:13

Tak, er også så glad for den! Det bliver kun bedre uden tykke sorte strømpebukser og bh-stropper :P

Jeg tror meget gerne vi vil låne dine lyskæder og skal nok passe godt på dem! Men må lige få målt op først, skal der laves for mange ekstra så ved jeg jeg ikke får det gjort. Omvendt, havde kigget forkert i kalenderen, så skulle jeg følge min plan på studiet skulle jeg til eksamen dagen inden brylluppet (ved ikke hvordan jeg før fik det til en uge inden) men har nu valgt et augustfag i stedet da jeg ikke følte for eksamensstress oveni bryllup, så har fri 3 uger op til brylluppet :D
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 21. jan 2018, 22:40

godtnavn skrev:Tak, er også så glad for den! Det bliver kun bedre uden tykke sorte strømpebukser og bh-stropper :P

Jeg tror meget gerne vi vil låne dine lyskæder og skal nok passe godt på dem! Men må lige få målt op først, skal der laves for mange ekstra så ved jeg jeg ikke får det gjort. Omvendt, havde kigget forkert i kalenderen, så skulle jeg følge min plan på studiet skulle jeg til eksamen dagen inden brylluppet (ved ikke hvordan jeg før fik det til en uge inden) men har nu valgt et augustfag i stedet da jeg ikke følte for eksamensstress oveni bryllup, så har fri 3 uger op til brylluppet :D


Hvor lækkert med fri op til. Jeg blev jo syg og endte med at aflevere speciale 3 dage inden brylluppet. Det kan ikke anbefales.
Vi bor lige i nærheden af Dutten i en måned endnu hvis du vil have dem med, efter det bliver det knap så ofte vi er her oppe af. Lige pånær en fredagsbar i ny og næ :D
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jan 2018, 22:49

Filipai skrev:
godtnavn skrev:Tak, er også så glad for den! Det bliver kun bedre uden tykke sorte strømpebukser og bh-stropper :P

Jeg tror meget gerne vi vil låne dine lyskæder og skal nok passe godt på dem! Men må lige få målt op først, skal der laves for mange ekstra så ved jeg jeg ikke får det gjort. Omvendt, havde kigget forkert i kalenderen, så skulle jeg følge min plan på studiet skulle jeg til eksamen dagen inden brylluppet (ved ikke hvordan jeg før fik det til en uge inden) men har nu valgt et augustfag i stedet da jeg ikke følte for eksamensstress oveni bryllup, så har fri 3 uger op til brylluppet :D


Hvor lækkert med fri op til. Jeg blev jo syg og endte med at aflevere speciale 3 dage inden brylluppet. Det kan ikke anbefales.
Vi bor lige i nærheden af Dutten i en måned endnu hvis du vil have dem med, efter det bliver det knap så ofte vi er her oppe af. Lige pånær en fredagsbar i ny og næ :D


Mega smart, bare lidt fjollet at lave sin studieplan om grundet bryllup, men kan virkelig ikke overskue eksamen dagen før, vi får først nøgler til lokalet der, så skulle gerne kunne pynte op og gøre klar... Men altså, i det store billede ændre det ikke noget, laver bare lidt om på rækkefølgen og det er ikke et fag der er vigtigt for at kunne tage et andet, så det kan godt vente til senere :) Jeg må have været meget træt den dag jeg kunne se fire uger i juni før d. 23. :lol:

Jeg vender lige tilbage når jeg har overblik over lokalet og om der vil skulle laves flere ekstra lyskæder end jeg vil kunne overskue :)
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jan 2018, 22:50

Når man finder en kjole til 8.000 kr føles det bare fjollet at give 1000 kr ekstra for et bælte... De penge vil jeg hellere bruge på lækre sko :D
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf flicka » 21. jan 2018, 22:55

godtnavn skrev:Når man finder en kjole til 8.000 kr føles det bare fjollet at give 1000 kr ekstra for et bælte... De penge vil jeg hellere bruge på lækre sko :D


Jeg er helt enig her :-D
Man skal ikke gå ned på skoene. At mine var en gave fra manden er en anden sag. Fik dem i julegave et par år forinden, men dem skulle jeg bare have på til brylluppet.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jan 2018, 23:19

flicka skrev:
godtnavn skrev:Når man finder en kjole til 8.000 kr føles det bare fjollet at give 1000 kr ekstra for et bælte... De penge vil jeg hellere bruge på lækre sko :D


Jeg er helt enig her :-D
Man skal ikke gå ned på skoene. At mine var en gave fra manden er en anden sag. Fik dem i julegave et par år forinden, men dem skulle jeg bare have på til brylluppet.


Især ikke når jeg nu har kort kjole til festen, så kan man virkelig se skoene, så de skal være ekstra fine! De må dog ikke være for høje da kæresten "kun" er 10 cm højere end mig og jeg gerne vil ahve højdeforskel :)
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf flicka » 21. jan 2018, 23:30

godtnavn skrev:
flicka skrev:
godtnavn skrev:Når man finder en kjole til 8.000 kr føles det bare fjollet at give 1000 kr ekstra for et bælte... De penge vil jeg hellere bruge på lækre sko :D


Jeg er helt enig her :-D
Man skal ikke gå ned på skoene. At mine var en gave fra manden er en anden sag. Fik dem i julegave et par år forinden, men dem skulle jeg bare have på til brylluppet.


Især ikke når jeg nu har kort kjole til festen, så kan man virkelig se skoene, så de skal være ekstra fine! De må dog ikke være for høje da kæresten "kun" er 10 cm højere end mig og jeg gerne vil ahve højdeforskel :)


Ah ja, så er der ekstra god grund til at finde de helt rigtige sko :banan:

Mine er 8,5 cm høje og jeg var pænt ligeglad med at jeg så blev lidt højere end manden. Jeg skulle bare have dem på :lun:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 24. jan 2018, 23:47

flicka skrev:
godtnavn skrev:
flicka skrev:
godtnavn skrev:Når man finder en kjole til 8.000 kr føles det bare fjollet at give 1000 kr ekstra for et bælte... De penge vil jeg hellere bruge på lækre sko :D


Jeg er helt enig her :-D
Man skal ikke gå ned på skoene. At mine var en gave fra manden er en anden sag. Fik dem i julegave et par år forinden, men dem skulle jeg bare have på til brylluppet.


Især ikke når jeg nu har kort kjole til festen, så kan man virkelig se skoene, så de skal være ekstra fine! De må dog ikke være for høje da kæresten "kun" er 10 cm højere end mig og jeg gerne vil ahve højdeforskel :)


Ah ja, så er der ekstra god grund til at finde de helt rigtige sko :banan:

Mine er 8,5 cm høje og jeg var pænt ligeglad med at jeg så blev lidt højere end manden. Jeg skulle bare have dem på :lun:


8,5 er mit maks, men vil gerne holde mig på 5-7 cm :) Har ikke haft højhælede på siden før jeg var gravid med min datter (udover kilehæl) så jeg tør ikke satse på alt for høje, hellere lidt lavere og de så er på hele aftenen end at de bliver smidt på halvvejen ;)

Vi har fået endelig bekræftigelse fra hende der skal spille til vielsen, præsten hiver jo ikke lige et kirkeorgel med op på taget, desværre :P Men kærestens brors enke er kirke...spiller (hvad hedder det?) og kommer og spiller til salmerne osv.. Har hørt hende om hun kan spille "Here comes the sun" fordi jeg vildt gerne vil gå ind til den, men hun har ikke svaret, det kunne bare være så fint!



Derudover har vi fået lavet en plantegning af festlokalet og nået frem til der er plads til runde borde, så dem har vi bestilt :banan:

Nu mangler vi bare detaljer som maden og den slags :P Ej jeg håber snart vi får styr på maden, forhåbentlig viser den kok vi snakker med at være den rigtige, men han er lige nede og arbejde i mellemamerika, så vi får først snakket endeligt med ham når han kommer hjem midt i februar :) Er han ikke den rette ser jeg nok sådan her ud :panik:
4
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf musling » 25. jan 2018, 11:21

Ej hvor fornemt med lækker musik til skrivelse af indlæg :D

Dejligt stykke musik du gerne vil gå ind til. Jeg gik også op ad kirkegulvet til en anden melodi - dog en, jeg tidligere har hørt i kirkemæssig sammenhæng og det var intet problem for organisten! Så hvis du er heldig.. det vil da i hvert fald passe fint til stedet.

Og sikke en yndig kjole - nåede lige at se den, inden den forsvandt igen :D
Må jeg være så fri at sige, at jeg faktisk synes det er synd at gemme den med det lange skørt? Jeg synes den er SÅ fin, som den er :love:
0

Tilbage til "Fest og bryllup"