Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf LaMariposa » 18. jun 2018, 11:55

Måske er det en god ide at have en backup til foto, hvis det regner? Vi blev gift DEN dag i maj, hvor der regnede, og vi måtte i gang med en plan b den første time til fotografering (det væltede seriøst ned lige efter kirken).

Måske den der fine buegang inde ved Christiansborg? :)
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf sigge » 18. jun 2018, 12:03

godtnavn skrev:Og kjolen var fantastisk :lun: Dog ikke færdig :lol: Ej det er virkelig småting der mangler, der skal syes en hægte i over lynlåsen på ryggen, knap på bh/kjole så de hænger sammen (hun har syet den ind over brystet så ville sætte nåle i dag så det bliver det helt rigtige sted), og bæltet skal syes færdigt (den foldede brede del) men den ville hun helst folde og sætte nåle i når jeg havde den på. Så torsdag skal den hentes :D

Jeg har overvejet det I har skrevet om bæltet, men da det er vigtigt for mig vil jeg ikke skrotte det, men er nået frem til at sy det på nederdeln (som i øvrigt er blevet latterlig flot og bling bling uden at det er for voldsomt efter jeg limede 1000 svarowski krystaller på) så det kun er på til vielsen, der passer det bedre :)


Yay! :banan: Hvor lyder det bare godt, at din kjole er blevet så fin og næsten helt færdig. Virkelig godt gået af den skrædder.
0
You can't spell awesome without me.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 18. jun 2018, 13:13

LaMariposa skrev:Måske er det en god ide at have en backup til foto, hvis det regner? Vi blev gift DEN dag i maj, hvor der regnede, og vi måtte i gang med en plan b den første time til fotografering (det væltede seriøst ned lige efter kirken).

Måske den der fine buegang inde ved Christiansborg? :)


En nødløsning ved regn skal være tættere på, vi er på cykel så tænker vi vel se druknede ud hvis vi skal cykle langt :lol: Vores nødløsning er umiddelbart paraplyer...
0
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf JoyNips » 18. jun 2018, 13:19

Min veninde blev viet i Botanisk have og de havde ingen problemer med at få fotograferet rundt om i haven. Blot vær obs på, at der godt kan være kø til at få taget billeder i buegange og på den lille bro, det er ret oplagte steder at få taget billeder så måske er der flere brudepar, der også skal fotograferes i haven.

Vielsen foregik oppe ved Palmehuset og der kunne ikke tages billeder.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf LaMariposa » 18. jun 2018, 13:39

godtnavn skrev:
LaMariposa skrev:Måske er det en god ide at have en backup til foto, hvis det regner? Vi blev gift DEN dag i maj, hvor der regnede, og vi måtte i gang med en plan b den første time til fotografering (det væltede seriøst ned lige efter kirken).

Måske den der fine buegang inde ved Christiansborg? :)


En nødløsning ved regn skal være tættere på, vi er på cykel så tænker vi vel se druknede ud hvis vi skal cykle langt :lol: Vores nødløsning er umiddelbart paraplyer...


Ah, good point :D
0
:lun: Be brave
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 19. jun 2018, 15:37

Vi var ude og kigge og tage billeder i Botanisk have, så nu er vores nødplan at gå på museum og tage billeder med dinosaur :lol: Eller, jeg fik i hvert fald vildt meget lyst da der var skilte med pile alle vegne, men lad os håbe på godt vejr og udendørs billeder, for fandt en del fine steder. Desværre synes jeg ikke buegangen er særlig fin lige nu, men broen skal vi nok have på, og så et par andre steder er også udvalgt :)

Vi har fået betalt både kok til middagen og dem der skal lave mad til taget, vi har i dag også fundet sko til kæresten, jeg mangler dog stadig et par sko på cirka 5 cm (nederdelen er for kort til mine høje, så skal ahve nogle lave om dagen). Vi skulle have printet gæstebog og salmehæfter i dag, men printeren i vesterkopi lavede gule streger på alle siderne, så det måtte vi opgive at få gjort :( Vi må tage forbi en anden af deres filialer i morgen :)

Kæresten var jo syg nærmest hele sidste uge og det gør at vi er kommet oceaner bagud med alt det vi skal nå, han har kun fri torsdag og fredag, og har desværre et vigtigt møde i morgen ellers havde han kunne tage en ekstra fridag der. Synes alle dagene i denne uge er helt fyldt med ting, i en sådan grad at jeg helt glemmer at det er på lørdag :panik: Jeg håber virkelig vi når det hele! Vi har lige købt 40 sæbebobbeldimser som vi skal have skiftet mærkat på også... Det der med ikke at kaste os ud i flere projekter går ikke så godt :genert:

Vi er begyndt at rykke ting til festlokalet nu, min mor bor lige ved siden af og er min datters dagplejemor også, så vi tager en kasse med og stiller hos hende hver dag :) Det tror jeg er meget godt med de mængder ting vi skal have derover...
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 19. jun 2018, 19:31

Brudebuketten bliver virkelig grim :lol: Mega fjollet og mig, farverig og glad, men bestemt ikke køn :lol: Jeg elsker den faktisk selvom den bliver grim :genert: Må prøve at tage billeder i morgen, den er langt fra færdig men begynder så småt at tage form :)
2
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 20. jun 2018, 08:29

Jeg tror min tale er færdig :banan: Men det er virkelig svært at vurderer om det hele er tydeligt nok, for ved jo selv hvad jeg siger så jeg kan jo nemt høre det hele. Det er jo ikke den bedste kvalitets film, så er bange for noget bliver for uklart... Er nødt til at blive færdig indenfor den næste time da det er sidste tid jeg har alene hjemme inden brylluppet. Og alle mine venner jeg ville kunne bruge til at vurderer det er ikke online :(

Tilgengæld tog jeg lige et billede af min buket, altså, den er langt fra færdig, men så langt her er jeg nu :) Den er ikke smuk, men dog pænere i virkeligheden :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf sigge » 20. jun 2018, 17:23

Jeg synes din buket er superfin, og det er dejligt, at den er så meget dig.
3
You can't spell awesome without me.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Akehurst2 » 20. jun 2018, 17:27

sigge skrev:Jeg synes din buket er superfin, og det er dejligt, at den er så meget dig.


Meget enig! Og jeg er imponeret over det arbejde, du lægger i den :klap:

Også fint, at den kan gemmes.
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf RavenClaw » 20. jun 2018, 17:27

Ej, hvor er den sød din buket. Jeg elsker, at den er så utraditionel. Jeg kan så godt lide, når man kan se brudeparret i elementerne i brylluppet :)
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 20. jun 2018, 17:36

Hvor er I søde :lun: Er nået lidt længere, mangler stadig lige delen der gør det hænger sammen som en buket, og så lidt på bagsiden, kan godt mærke jeg har lidt småtravlt hvis den skal nå at blive færdig...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jun 2018, 06:52

Kærestens frisør har lige brændt ham af, og jeg kan mærke jeg begynder at være småstresset... Vi har fået nøgler til festlokalet men må først sætte ting ind i morgen kl 14, det er meget sært at de så giver os nøglerne nu. Jeg overvejer at se lidt kreativt til tiden og starte lidt før :genert: Om ikke andet kan vi hvis vejret er godt få flyttet alle ting over og stå lige foran døren inden kl 14 :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. jun 2018, 19:18

Vi havde glemt at afleverer prøvelsesattesten til kirken, så den er kæresten nede og afleverer i postkassen nu, det havde været kønt hvis vi ikke blev gift pga det.

Vores bordkort er ikke kommet :( Det ved jeg ikke helt hvad vi skal gøre ved endnu.

Lige nu ligger jeg i sengen og putter med vores datter og laver min buket færdig, hvis man ser bort fra rodet så ender den da meget godt :lun:

tager form.jpg


Jeg har fået hentet kjolen hos skrædderen, købt det sidste engangsservice (til receptionen) og printet vores gæstebog. Vi har rykket alle drikkevarerne og lyskæder til festlokalet, min veninde der hentede min kjole i bil tog lige en tur med drikkevarer, det sparede os for 3-4 ture i kassecyklen, luksus!

Kærestens frisør brændte ham af, så han skal afsted i morgen, og så er der en halv million små projekter der skal færdiggøres. Bl.a. må vi hellere snart få printet og samlet salmehæfterne ;) I dag har vi endelig fået købt papiret til dem (alm bare lidt tykkere papir, intet fancyt).

Og så har jeg fået svar på en eksamen jeg troede jeg havde dumpet, den er sgu bestået! Og da den endelige karakter er et gennemsnit af 3 eksamner og nogle afleveringer så ender jeg sgu på et 10-tal!!! Mit første 10-tal på uni :D Altså fik også 10 i nogle afleveringer, men første 10-tal der bliver skrevet ned et sted :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 22. jun 2018, 21:25

Jeg glæder mig til i morgen :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27

Tilbage til "Fest og bryllup"