Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 5. maj 2018, 15:49

LaMariposa skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg i dag fået lavet huller i ørene så jeg kan have øreringe i til brylluppet :banan: Dem jeg havde kunne jeg normalt gå år uden at bruge uden de voksede sammen, men de er vokset sammen det sidste år, jeg tænker måske det er noget hormonværk i forbindelse med jeg har født der har gjort de er vokset sammen? I hvert fald voksede de sammen på ingen tid efter fødslen hvor jeg ikke havde øreringe i.

Forslag til smykke sølv øreringen modtages gerne! Jeg bliver 30 om et par uger og tænker at ønske mig smykker til brylluppet der :) Mangler pæne sølv øreringe så de vil blive brugt en del efter brylluppet også kan bare ikke finde de helt rette.


Skal du have halskæde på, og hvordan ser den ud, hvis du skal? Og skal øreringene hænge eller skal det være stikker?


Jeg skal have halskæde på tænker jeg, men her er jeg også på bar bund, så et sæt med øreringe og halskæde ville løse alle mine kriser :P

Jeg tænker umiddelbart de skal hænge, måske med en perle (de må i øvrigt gerne være i hvidguld, det vigtige er de er sølvfarvede), men jeg vil ikke udelukke sticks, især fordi jeg vil få brugt dem oftere efterfølgende. Men jeg tror de skal hænge...
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf LaMariposa » 5. maj 2018, 17:13

godtnavn skrev:
LaMariposa skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg i dag fået lavet huller i ørene så jeg kan have øreringe i til brylluppet :banan: Dem jeg havde kunne jeg normalt gå år uden at bruge uden de voksede sammen, men de er vokset sammen det sidste år, jeg tænker måske det er noget hormonværk i forbindelse med jeg har født der har gjort de er vokset sammen? I hvert fald voksede de sammen på ingen tid efter fødslen hvor jeg ikke havde øreringe i.

Forslag til smykke sølv øreringen modtages gerne! Jeg bliver 30 om et par uger og tænker at ønske mig smykker til brylluppet der :) Mangler pæne sølv øreringe så de vil blive brugt en del efter brylluppet også kan bare ikke finde de helt rette.


Skal du have halskæde på, og hvordan ser den ud, hvis du skal? Og skal øreringene hænge eller skal det være stikker?


Jeg skal have halskæde på tænker jeg, men her er jeg også på bar bund, så et sæt med øreringe og halskæde ville løse alle mine kriser :P

Jeg tænker umiddelbart de skal hænge, måske med en perle (de må i øvrigt gerne være i hvidguld, det vigtige er de er sølvfarvede), men jeg vil ikke udelukke sticks, især fordi jeg vil få brugt dem oftere efterfølgende. Men jeg tror de skal hænge...


Ok :)

Altså jeg er ret glad for Pandora, og her kan du også finde øreringe og halskæder, der passer sammen.

Halskæder:
https://dk.pandora.net/da/halskæder/all ... =top&sz=60

Øreringe:
https://dk.pandora.net/da/øreringe/alle ... =top&sz=36
1
:lun: Be brave
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 7. maj 2018, 17:20

Kunne ikke finde de rette på Pandora. Men kiggede på Julie sandlau, og disse hvis de var i sølv :love: Prisen er dog ikke samme kærlighed :lol:

https://juliesandlau.com/da/vare/willow ... e/ST43GDCZ

Har fundet nogen på etsy der også kunne være et bud (sendes fra England) men ved ikke om de er helt rigtige...
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 8. maj 2018, 19:23

Modtog bæltet i dag og det er så smukt :love: Om 2 uger skal jeg prøve det på kjolen hos skrædderen, jeg er så spændt!

Og hvor er det svært ikke at vise det til kæresten. Jeg tog et billede og sendte til min søster, men det er slet ikke nær så flot på billeder som i virkeligheden, havde bare brug for at vise det frem :lol:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2018, 17:32

Der begynder at være styr på det hele efterhånden! Vi har folk til at serverer både på taget og til festen om aftenen, og så har vi (måske får svar i morgen) et kor der kommer og synger under vielsen, erkendte at folk næppe kunne synge salmerne så man kunne høre det selvom der er små 100 mennesker, men min familie synger ikke, og slet ikke salmer, vores venner tænker jeg heller ikke er de store salmesangere så det bliver meget godt med et kor på 10 der kan gøre sangene kan høres :)

Jeg overvejer lidt at kontakte dem ang. at få dem til at synge en sang til min kæreste under vielsen, vi har jo kun 3 salmer så der vil være plads til en sang mere, og når vi allerede har booket dem koster det jo ikke meget ekstra. Men er meget i tvivl, så det går jeg lige og tygger på. Nu må vi også se om de overhovedet kan.

VI har mad til festen, men mangler stadig at bestille mad til receptionen. Kagerne har vi endnu ikke bestilt, der er en enkelt fra La Glace som jeg vil smage før vi bestemmer os endeligt, for jeg tror det kan være en der for mig vil fuldende det hele, men den sælges først i starten af juni, men det er også først der vi skal bestille de andre kager :) Og så må vi se om vi kan blive enige :lol:

Vi skal have lavet en playliste til under maden, og vi skal have skaffet en microfon.

Om halvanden uge skal jeg prøve min kjole, og er så nervøs! Jeg skal nok til skrædderen alene, ville ønske jeg kunne have nogen med, men har så ondt i maven over det. Er bange for at blive ked af det, har jo ikke kunne finde en bh, og hvad nu hvis skrædderen siger hun ikke kan lave indbygget bh når hun ser kjolen og min bryststørrelse? Hun sagde det intet problem var men er alligevel nervøs. Er faktisk så nervøs at jeg har siddet og gogglet billeder af stropper på kjoler for at se om man kunne lave det flot på en måde :genert: Jeg regner med at tage ud og lede efter bh igen på torsdag :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2018, 17:35

Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Aquadorable » 10. maj 2018, 17:37

godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?


Har han brødre eller fætre?
0
K - 12.06.18 :love:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2018, 17:59

Aquadorable skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?


Har han brødre eller fætre?


Fætre er ikke inviteret med til brylluppet da vi holder det småt, der har han ellers... 50 tror jeg :genert: Han har en bror, men de er på ingen måde tætte og snakker aldrig sammen heller ikke til familiefesterne, han er også meget ældre end ham, men han er selvfølgelig inviteret til brylluppet. Hans nevø, brorens voksne barn, som han er tæt med og som også skal være bestman er med til polterabend, men måske jeg lige skulle nævne for ham at de måske skal overveje broren?
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Aquadorable » 10. maj 2018, 18:37

godtnavn skrev:
Aquadorable skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?


Har han brødre eller fætre?


Fætre er ikke inviteret med til brylluppet da vi holder det småt, der har han ellers... 50 tror jeg :genert: Han har en bror, men de er på ingen måde tætte og snakker aldrig sammen heller ikke til familiefesterne, han er også meget ældre end ham, men han er selvfølgelig inviteret til brylluppet. Hans nevø, brorens voksne barn, som han er tæt med og som også skal være bestman er med til polterabend, men måske jeg lige skulle nævne for ham at de måske skal overveje broren?


Det er jo svært at sige, når man ikke kender familieforholdene, men min mands bror ville i hvert fald være blevet ked af det, hvis han ikke havde fået en invitation :)
1
K - 12.06.18 :love:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2018, 19:45

Aquadorable skrev:
godtnavn skrev:
Aquadorable skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?


Har han brødre eller fætre?


Fætre er ikke inviteret med til brylluppet da vi holder det småt, der har han ellers... 50 tror jeg :genert: Han har en bror, men de er på ingen måde tætte og snakker aldrig sammen heller ikke til familiefesterne, han er også meget ældre end ham, men han er selvfølgelig inviteret til brylluppet. Hans nevø, brorens voksne barn, som han er tæt med og som også skal være bestman er med til polterabend, men måske jeg lige skulle nævne for ham at de måske skal overveje broren?


Det er jo svært at sige, når man ikke kender familieforholdene, men min mands bror ville i hvert fald være blevet ked af det, hvis han ikke havde fået en invitation :)


Jeg har lige opdaget jeg ikke har skrevet min storesøster på listen over dem jeg gerne ser med til min, har givet kæresten en lsite hvis nogen spørger da det er på min computer gæstelisten er, og jeg er sikker på han ville glemme nogen. Spurgte ham om jeg var en dårlig søster og hans svar var ala "nej, hun er så meget ældre, jeg ville heller ikke gide at have min bror med" :genert: Så jeg holder fast i den korte men hyggelige liste jeg har givet til hans nevø :) Ved selvfølgelig ikke om der er andre familiemedlemmer han gerne ville have med, men jeg kan ikke komme på nogen, så tror det ikke.
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Zonta » 11. maj 2018, 12:23

godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?

Til de polterabender jeg har været til, har det tit været sådan, at de "ældre" er inviteret med til brunch eller sådan noget i starten af polteren og så er de smuttet, når man er taget ud for at lave aktiviteter. Det synes jeg har fungeret ret fint :) Men hvis det er en fredag, er det så en helligdag eller skal folk først mødes efter arbejde? For mig at se handler det lidt om programmet. Der var heller ikke familie inviteret med til min polter, og det gjorde mig sådan set ikke noget :)
1
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 11. maj 2018, 12:55

Zonta skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?

Til de polterabender jeg har været til, har det tit været sådan, at de "ældre" er inviteret med til brunch eller sådan noget i starten af polteren og så er de smuttet, når man er taget ud for at lave aktiviteter. Det synes jeg har fungeret ret fint :) Men hvis det er en fredag, er det så en helligdag eller skal folk først mødes efter arbejde? For mig at se handler det lidt om programmet. Der var heller ikke familie inviteret med til min polter, og det gjorde mig sådan set ikke noget :)


De skal først mødes efter arbejde :) Så det med at de ældre er med først er ikke en mulighed, sådan var det vidst også til min søsters så vidt jeg husker :gruble: Jeg har 2 familiemedlemmer jeg gerne vil have med, min søster som er 9 år yngre men jeg stadig er rigtig tæt med, og min niece der er jævnaldrene med mig, men ellers gider jeg ikke en masse familie.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 11. maj 2018, 12:58

Har købt gæstebog :D Navnene og dato bliver så lige vores ;) Men ringene kan åbnes så man kan selv sætte sider i, så vi laver fill-in sider i den, og bliver de ikke alle udfyldt kan man nemt åbne og fjerne de tomme :) Jeg håber den er lige så fin som på billedet :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 12. maj 2018, 17:28

6 korsangere har meldt tilbage at de kan den dag, vi satser på at få 10 ud :) Men jeg er virkelig positiv over prisen, vi skal slippe 2.000 kr for det! Var det meget dyrere havde vi så ikke råd, men jeg synes det er vildt at det faktisk er etil at betale og det kommer til at gøre vielsen så emget bedre at sangene kan høres.
3
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 13:15

Jeg bliver jo 30 i næste uge (hjælp!) og i den forbindelse har min mor sagt hun gerne vil give mig mine alt for dyre brudesko :love: Så nu skal jeg bare blive helt sikker på højden da de fås i 2 forskellige højder og så skal de bestilles hjem :D
2

Tilbage til "Fest og bryllup"