Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Kort karma: 435
Likede indlæg: 3657

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2018, 17:59

Aquadorable skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?

Har han brødre eller fætre?

Fætre er ikke inviteret med til brylluppet da vi holder det småt, der har han ellers... 50 tror jeg :genert: Han har en bror, men de er på ingen måde tætte og snakker aldrig sammen heller ikke til familiefesterne, han er også meget ældre end ham, men han er selvfølgelig inviteret til brylluppet. Hans nevø, brorens voksne barn, som han er tæt med og som også skal være bestman er med til polterabend, men måske jeg lige skulle nævne for ham at de måske skal overveje broren?
0
Aquadorable
Kort karma: 131
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 1419

Indlægaf Aquadorable » 10. maj 2018, 18:37

godtnavn skrev:
Aquadorable skrev:
godtnavn skrev:Og så har jeg fået besked om kærestens polterabend, det bliver en fredag, det synes jeg er en sær dag at vælge :genert: Men det var åbenbart den eneste dag de alle kunne, så det må være sådan. Jeg blev spurgt hvem han ville have med, og er kommet i tvivl om jeg gav en for lille liste, gav navnene på alle vennerne der kommer til brylluppet, men tog ikke familie med også, burde jeg have det? :gruble: I hans familie er ingen af mændene tæt på i alder, og han har ikke det vilde tilfælles med dem, ses kun et par gange om året, mændene i min familie ser han oftere, men igen er han ikke tætte med nogen af dem. Så tænker han vil få den bedste aften sammen med dem på listen, omvendt er jeg i tvivl om det er forkert ikke at inviterer de andre?

Fætre er ikke inviteret med til brylluppet da vi holder det småt, der har han ellers... 50 tror jeg :genert: Han har en bror, men de er på ingen måde tætte og snakker aldrig sammen heller ikke til familiefesterne, han er også meget ældre end ham, men han er selvfølgelig inviteret til brylluppet. Hans nevø, brorens voksne barn, som han er tæt med og som også skal være bestman er med til polterabend, men måske jeg lige skulle nævne for ham at de måske skal overveje broren?

Det er jo svært at sige, når man ikke kender familieforholdene, men min mands bror ville i hvert fald være blevet ked af det, hvis han ikke havde fået en invitation :)
1
:love:
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2018, 19:45

Aquadorable skrev:
godtnavn skrev:
Aquadorable skrev:

Det er jo svært at sige, når man ikke kender familieforholdene, men min mands bror ville i hvert fald være blevet ked af det, hvis han ikke havde fået en invitation :)

Jeg har lige opdaget jeg ikke har skrevet min storesøster på listen over dem jeg gerne ser med til min, har givet kæresten en lsite hvis nogen spørger da det er på min computer gæstelisten er, og jeg er sikker på han ville glemme nogen. Spurgte ham om jeg var en dårlig søster og hans svar var ala "nej, hun er så meget ældre, jeg ville heller ikke gide at have min bror med" :genert: Så jeg holder fast i den korte men hyggelige liste jeg har givet til hans nevø :) Ved selvfølgelig ikke om der er andre familiemedlemmer han gerne ville have med, men jeg kan ikke komme på nogen, så tror det ikke.
2
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 182
Likede indlæg: 1764

Indlægaf Zonta » 11. maj 2018, 12:23

Til de polterabender jeg har været til, har det tit været sådan, at de "ældre" er inviteret med til brunch eller sådan noget i starten af polteren og så er de smuttet, når man er taget ud for at lave aktiviteter. Det synes jeg har fungeret ret fint :) Men hvis det er en fredag, er det så en helligdag eller skal folk først mødes efter arbejde? For mig at se handler det lidt om programmet. Der var heller ikke familie inviteret med til min polter, og det gjorde mig sådan set ikke noget :)
1
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 11. maj 2018, 12:55

Zonta skrev:

Til de polterabender jeg har været til, har det tit været sådan, at de "ældre" er inviteret med til brunch eller sådan noget i starten af polteren og så er de smuttet, når man er taget ud for at lave aktiviteter. Det synes jeg har fungeret ret fint :) Men hvis det er en fredag, er det så en helligdag eller skal folk først mødes efter arbejde? For mig at se handler det lidt om programmet. Der var heller ikke familie inviteret med til min polter, og det gjorde mig sådan set ikke noget :)

De skal først mødes efter arbejde :) Så det med at de ældre er med først er ikke en mulighed, sådan var det vidst også til min søsters så vidt jeg husker :gruble: Jeg har 2 familiemedlemmer jeg gerne vil have med, min søster som er 9 år yngre men jeg stadig er rigtig tæt med, og min niece der er jævnaldrene med mig, men ellers gider jeg ikke en masse familie.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 11. maj 2018, 12:58

Har købt gæstebog :D Navnene og dato bliver så lige vores ;) Men ringene kan åbnes så man kan selv sætte sider i, så vi laver fill-in sider i den, og bliver de ikke alle udfyldt kan man nemt åbne og fjerne de tomme :) Jeg håber den er lige så fin som på billedet :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 12. maj 2018, 17:28

6 korsangere har meldt tilbage at de kan den dag, vi satser på at få 10 ud :) Men jeg er virkelig positiv over prisen, vi skal slippe 2.000 kr for det! Var det meget dyrere havde vi så ikke råd, men jeg synes det er vildt at det faktisk er etil at betale og det kommer til at gøre vielsen så emget bedre at sangene kan høres.
3
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 13:15

Jeg bliver jo 30 i næste uge (hjælp!) og i den forbindelse har min mor sagt hun gerne vil give mig mine alt for dyre brudesko :love: Så nu skal jeg bare blive helt sikker på højden da de fås i 2 forskellige højder og så skal de bestilles hjem :D
2
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 16:58

Dilemma:

Min gode veninde der er ret god til make-up og den slags skulle have lavet min brude make-up, dette var jeg helt tryg ved :) Nu har jeg dog fundet en god frisør som jo er professionel og som jeg også kan booke til det også. Jeg er virkelig i tvivl om hvad ejg skal vælge! Så vil I ikke hjælpe med en beslutning?

Det taler for frisøren at hun er proff og er vant til at lave brudemakeup
Det taler for min veninde at jeg stoler på hende, samt at hun er med hele aftenen, så kører min datter en håndfuld mad ud i hovedet på mig (eller gør jeg selv :P ) så vil min veninde være der og have det helt rette make up med til at fikse det.

Jeg går slet ikke med make up til hverdag, så er helt på udebane her :) Hvad havde I valgt?
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 16:59

...og sparer jeg pengene på at få frisøren til at lave make-uppen kan disse penge bruges på en klipning inden brylluppet ;)
0
LaMariposa
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5452

Indlægaf LaMariposa » 14. maj 2018, 17:05

godtnavn skrev:Dilemma:

Min gode veninde der er ret god til make-up og den slags skulle have lavet min brude make-up, dette var jeg helt tryg ved :) Nu har jeg dog fundet en god frisør som jo er professionel og som jeg også kan booke til det også. Jeg er virkelig i tvivl om hvad ejg skal vælge! Så vil I ikke hjælpe med en beslutning?

Det taler for min veninde at jeg stoler på hende, samt at hun er med hele aftenen, så kører min datter en håndfuld mad ud i hovedet på mig (eller gør jeg selv :P ) så vil min veninde være der og have det helt rette make up med til at fikse det.

Jeg går slet ikke med make up til hverdag, så er helt på udebane her :) Hvad havde I valgt?

Jeg ville vælge veninden :)
1
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 40
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 713

Indlægaf Anlewi » 14. maj 2018, 17:28

Hvis du er tryg ved din veninde ville jeg klart vælge det.
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 14. maj 2018, 17:43

Det er også det jeg hælder mest til :) Men har bare også lidt lyst til at prøve at få lagt en professionel :genert: Og det er jo ikke voldsomt dyrt når hun alligevel er booket til håret, som hun jo skal lave uanset. Eller, nu nævner jeg prisen, den er underordnet for min beslutning, det er mere det med at jeg ikke tror jeg vil ofre pengene på det en anden dag end brylluppet ;) Og så er jeg måske lidt nysgerrig på hvad en prof vil kunne.

Jeg tror det er godt jeg har et par uger til at bestemme mig...
0
Aquadorable
Kort karma: 131
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 1419

Indlægaf Aquadorable » 16. maj 2018, 15:30

godtnavn skrev:Dilemma:

Helt klart din veninde! :)

Jeg havde en profesionel til at lægge min make up, og det endte faktisk med, at min søster måtte rette lidt op på det :genert: Jeg tænker, at du og din veninde kan have en god og løbende dialog om, hvordan det skal se ud, og hun er der samtidig til at friske op i løbet af dagen.
0
:love:
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 16. maj 2018, 15:59

Jeg tror ogås jeg hælder mere og mere mod min veninde, godt I kan bekræfte mig i at det ikke er et dumt valg :)

Min kjole er endnu ikke kommet, den burde være kommet starten af maj, nu har skrædderen rykket min tid til d. 29. maj, hvis den ikke er kommet der før jeg seriøst krise. Omvendt er det meget godt, jeg er altid lidt oppustet omkring ægløsning, og det har jeg både d. 29. maj og til brylluppet :)
1

Tilbage til "Fest og bryllup"