Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7395

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf bluetof1 » 30. jan 2018, 09:47

LaMariposa skrev:
bluetof1 skrev:Men altså... kjole...?

:genert:


Den er der for længst styr på (eller, den er i hvert fald købt - fandt en meget smuk brugt brudekjole :love:) Vi er bare lige ved at finde ud af, om det er mig, der skal lægges ind eller den, der skal lægges ud, før vi matcher 100 % :slem: Den var nemlig kun i en størrelse, og det skulle bare være den :D

Edit, her er den:


:lol: Den har jeg også kastet laaaange blikke efter :lol:

Den er så fin :love:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf Daine » 30. jan 2018, 10:34

LaMariposa skrev:
bluetof1 skrev:Men altså... kjole...?

:genert:


Den er der for længst styr på (eller, den er i hvert fald købt - fandt en meget smuk brugt brudekjole :love:) Vi er bare lige ved at finde ud af, om det er mig, der skal lægges ind eller den, der skal lægges ud, før vi matcher 100 % :slem: Den var nemlig kun i en størrelse, og det skulle bare være den :D

Edit, her er den:

Wauw! :love: Der er intet andet ord der beskriver bedre, kæft hvor er den flot! Havde jeg sådan en kjole, ville jeg også giftes :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 31. jan 2018, 08:31

bluetof1 skrev:
LaMariposa skrev:
bluetof1 skrev:Men altså... kjole...?

:genert:


Den er der for længst styr på (eller, den er i hvert fald købt - fandt en meget smuk brugt brudekjole :love:) Vi er bare lige ved at finde ud af, om det er mig, der skal lægges ind eller den, der skal lægges ud, før vi matcher 100 % :slem: Den var nemlig kun i en størrelse, og det skulle bare være den :D

Edit, her er den:


:lol: Den har jeg også kastet laaaange blikke efter :lol:

Den er så fin :love:


Hehe, det gjorde jeg også ret læææænge - altså sådan fra et års tid før, at han friede :fløjt: Så jeg købte den faktisk før vi fik sat en dato for dagen.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 31. jan 2018, 08:52

Daine skrev:
LaMariposa skrev:
bluetof1 skrev:Men altså... kjole...?

:genert:


Den er der for længst styr på (eller, den er i hvert fald købt - fandt en meget smuk brugt brudekjole :love:) Vi er bare lige ved at finde ud af, om det er mig, der skal lægges ind eller den, der skal lægges ud, før vi matcher 100 % :slem: Den var nemlig kun i en størrelse, og det skulle bare være den :D

Edit, her er den:

Wauw! :love: Der er intet andet ord der beskriver bedre, kæft hvor er den flot! Havde jeg sådan en kjole, ville jeg også giftes :D


Årh, altså, hvor er du sød. Tak :love:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 2. feb 2018, 15:48

Kunne i øvrigt godt bruge lidt hjælp... Har besluttet, at jeg ikke skal have slør (det føltes bare ikke rigtigt), og har derfor været ude i overvejelser om et sjal eller noget i den retning. Er vild med mintgrøn og turkis, så kunne godt tænke mig noget i den farve.

Nogen forslag? Behøver ikke nødvendigvis være et sjal...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13850

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf RavenClaw » 23. feb 2018, 16:28

LaMariposa skrev:Kunne i øvrigt godt bruge lidt hjælp... Har besluttet, at jeg ikke skal have slør (det føltes bare ikke rigtigt), og har derfor været ude i overvejelser om et sjal eller noget i den retning. Er vild med mintgrøn og turkis, så kunne godt tænke mig noget i den farve.

Nogen forslag? Behøver ikke nødvendigvis være et sjal...


Nu er det godt nok ikke et konkret forslag, men man kan jo også få det specielsyet. Jeg er vild med denne :lun: Den tror jeg også kunne se flot ud i en mintgrøn, netop fordi den er gennemsigtig

https://pin.it/xdnvacgaodkgbs
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1015

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf superboa » 26. feb 2018, 22:55

LaMariposa skrev:Kunne i øvrigt godt bruge lidt hjælp... Har besluttet, at jeg ikke skal have slør (det føltes bare ikke rigtigt), og har derfor været ude i overvejelser om et sjal eller noget i den retning. Er vild med mintgrøn og turkis, så kunne godt tænke mig noget i den farve.

Nogen forslag? Behøver ikke nødvendigvis være et sjal...


Jeg havde heller ikke slør men i stedet et diadem, samt en fake-pelsstola til udendørs (det var koldt - vi har 7. års bryllupsdag i dag, og for 7 år siden var det også frostvejr :D )
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 2. mar 2018, 16:01

RavenClaw skrev:
LaMariposa skrev:Kunne i øvrigt godt bruge lidt hjælp... Har besluttet, at jeg ikke skal have slør (det føltes bare ikke rigtigt), og har derfor været ude i overvejelser om et sjal eller noget i den retning. Er vild med mintgrøn og turkis, så kunne godt tænke mig noget i den farve.

Nogen forslag? Behøver ikke nødvendigvis være et sjal...


Nu er det godt nok ikke et konkret forslag, men man kan jo også få det specielsyet. Jeg er vild med denne :lun: Den tror jeg også kunne se flot ud i en mintgrøn, netop fordi den er gennemsigtig

https://pin.it/xdnvacgaodkgbs


Tak for dit bud... Det er måske ikke nogen helt dum ide. Vil lige se, hvad jeg kan finde i den retning. Har lige booket tid hos skrædderen, der kan være, at hun har nogle ideer.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 2. mar 2018, 16:06

superboa skrev:
LaMariposa skrev:Kunne i øvrigt godt bruge lidt hjælp... Har besluttet, at jeg ikke skal have slør (det føltes bare ikke rigtigt), og har derfor været ude i overvejelser om et sjal eller noget i den retning. Er vild med mintgrøn og turkis, så kunne godt tænke mig noget i den farve.

Nogen forslag? Behøver ikke nødvendigvis være et sjal...


Jeg havde heller ikke slør men i stedet et diadem, samt en fake-pelsstola til udendørs (det var koldt - vi har 7. års bryllupsdag i dag, og for 7 år siden var det også frostvejr :D )


Uh, det lyder koldt :D

Har overvejet fake pels, men tænker at det måske bliver lidt voldsomt i mintgrøn :gruble:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 2. mar 2018, 16:35

Ellers sker der lidt :)

Vi har endelig fundet en fotograf, og han virker til at være rigtig god.

Har også fået styr på frisør, som kommer ud og sætter mit hår og lægger make-up. Frisøren selv havde det smukkeste hår, så det er jeg helt tryg ved. Til gengæld ville hun kun havde 750 Kr. inkl. kørsel.

Har også booket tid hos skrædderen, så hun kan rette min kjole til. Håber hun kan komme med et par gode ideer til, hvad jeg skal gøre i stedet for slør.

Havde egentlig købt sko, men faldt over disse, som bare et helt perfekte i farven og som oven i købet er gode at gå i en hel dag. Så dem har jeg bestilt nu :love: Og så regner jeg med at købe denne her clutch også - den er meget mig.

Og så har vi kigget på ringe og har fået en masse inspiration. Så nu skal vi bare have valgt de rigtige.

Ihhhhhh, jeg glæder mig :lun: :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
:lun: Be brave
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf godtnavn » 2. mar 2018, 17:27

Det var godt nok billigt for frisør! Hvor i landet er du? :genert: Jeg har selv hår-krise da min frisør (til svimlende 250 kr) er kommet til skade med hånden, så venter dommen om hun kan alve mit hår eller ej. Alle jeg har kigget på er 2.000 kr dyre, så det springer lidt budgettet hvis hun ikke kan... Så hvis du nu er fra Københavnsområdet så skriv gerne hvem frisøren er til mig :)
(hende jeg har er en gammel veninde der er uddannet frisør, så får det til vennepris, som i at hun ikke skal have udgifter til det)
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 13. mar 2018, 20:10

Vi har købt ringe i dag :lun: De er virkelig smukke og jeg glæææææder mig til at gå med min. Den passer så fint til min forlovelsesring uden at det bliver for meget. Ih, det kommer tæt på nu :lun: :panik:
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...Nu med kæmpe kjolekrise!

Indlægaf LaMariposa » 22. mar 2018, 15:15

Vi hentede ringe i denne her uge. De er SÅ smukke! :lun:

I dag havde jeg så kjolen med til skrædderen, og det tog noget af en drejning :panik: Det viste sig nemlig, at den kun meget vanskeligt kan tilrettes, fordi der ikke er noget ekstra blondestof overhovedet. Hun kunne godt lave noget, men var ikke sikker på, at det ville blive helt godt.

Da jeg købte den tjekkede sælgeren sømmen og sagde, at der var godt med stof at lægge ud af, så det kunne man sagtens, og jeg skulle bare snakke med en skrædder en måned før. Skrædderen var faktisk ret forarget over kjolesælgerens vurdering og anbefalede, at jeg skulle gå efter at få pengene tilbage.

Skrædderen havde faktisk en kjole til at hænge, og den prøvede jeg. Den er smuk, og den passede, og den ville hun godt rette til. Men den er bare et godt stykke fra min egen.

I panik kørte jeg forbi en brudebutik i nabolaget, og de fandt en kjole, der minder meget om det anden, og som bare skal lægges lidt ind for at passe. Den kunne jeg sagtens se mig selv i, men den er udgået, og de har kun den ene af den kjole i den størrelse, så det kan ikke vente ret længe. Og den koster 10.000 :shock:

Kan godt finde pengene til den nye kjole, men det føles lidt meningsløst at have købt to kjoler, når jeg ikke ved, om jeg kan få pengene for den anden tilbage.

Hvad pokker gør en klog?? :gruble: Og hvordan griber jeg butikken, hvor jeg købte den, an? Det var jo i maj måned sidste år, så det er jo ikke lige for kort tid siden...

Føler mig lidt dum over hele situationen... :genert: Burde have fået den vurderet af en skrædder med det samme. Men jeg stolede jo på sælgers dømmekraft.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 23. mar 2018, 19:43

Nå, er i dialog med butikken, hvor jeg købte den første kjole, men indtil videre er de ikke rigtigt med på at give pengene tilbage. Men jeg har været ved to forskellige skræddere, der begge har dømt den ude...

Så i morgen skal jeg ud at prøve en ny kjole. Ih, det er lidt stressende pludselig at stå uden kjole her et par måneder før :panik: :genert:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 23. mar 2018, 20:25

Og nu har butikken lige nægtet at betale pengene tilbage. Fuck, noget rod, altså... :nerve:
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Fest og bryllup"