Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 2. maj 2018, 18:47

godtnavn skrev:Den er flot og du ser så godt ud! Kan dog godt se hvad du mener med taljen, det er som om taljebåndet sidder en anelse for lavt? Det ligner i hvert fald du er lidt smallere lige over hvor det sidder. Men synes altså du ligner en million uanset! Jeg gad godt at have en krop som dig!


Tror du har ret i, at taljebåndet sidder lidt lavt. Det dækker over en søm, men måske kan jeg godt rykke det lidt op (det er nemt at pille af). Alternativt kan jeg erstatte det med noget af det blonde, der er pillet af, så sømmen er skjult.

Og tak for de søde ord :love:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf Spjaerten » 2. maj 2018, 19:46

Den/du er så smuk!
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf Daine » 2. maj 2018, 20:03

Du ser virkelig smuk ud :blush2: Har du prøvet din kjole med dine brudesko på? Den ser nemlig lidt lang ud, men det kan være det udligner sig med skoene på. Jeg synes, din talje er fin (aka jeg er misundelig :D ). Hvis du vil hæve den, så synes jeg ikke det skal være mere en en cm eller sådan, men måske det bliver pænere med et blondebånd? Jeg synes det hvide bånd virker lidt “massivt” til din kjoles sarte udtryk :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 2. maj 2018, 20:33

Daine skrev:Du ser virkelig smuk ud :blush2: Har du prøvet din kjole med dine brudesko på? Den ser nemlig lidt lang ud, men det kan være det udligner sig med skoene på. Jeg synes, din talje er fin (aka jeg er misundelig :D ). Hvis du vil hæve den, så synes jeg ikke det skal være mere en en cm eller sådan, men måske det bliver pænere med et blondebånd? Jeg synes det hvide bånd virker lidt “massivt” til din kjoles sarte udtryk :)


Jeg har skoene på på billedet, og det havde jeg også den dag, hun satte nåle i. Men er helt enig i, at båndet ikke skal så meget højere op, men lidt vil forhåbentlig gøre en forskel :)

Og tak for dit engagement :love:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf Daine » 2. maj 2018, 20:57

LaMariposa skrev:
Daine skrev:Du ser virkelig smuk ud :blush2: Har du prøvet din kjole med dine brudesko på? Den ser nemlig lidt lang ud, men det kan være det udligner sig med skoene på. Jeg synes, din talje er fin (aka jeg er misundelig :D ). Hvis du vil hæve den, så synes jeg ikke det skal være mere en en cm eller sådan, men måske det bliver pænere med et blondebånd? Jeg synes det hvide bånd virker lidt “massivt” til din kjoles sarte udtryk :)


Jeg har skoene på på billedet, og det havde jeg også den dag, hun satte nåle i. Men er helt enig i, at båndet ikke skal så meget højere op, men lidt vil forhåbentlig gøre en forskel :)

Og tak for dit engagement :love:

Det har du da også, nu hvor jeg kigger nærmere efter :D Åh det er svært, for bliver kjolen lagt bare en anelse for meget op, får man den der dumme stump-effekt. Kan du gå i den uden problemer (så man kan se dine fine sko)?
Det er en virkelig flot kjole til dig og halsudskæringen er SÅ flatterende! Og de der hofter du snakkede om? De passer til dig og til kjolen, du får en meget fin figur i den, kjolen er ligesom “afstemt” til dig. Jeg er megamisundelig, selvom jeg ikke skal giftes :lol:


(Kan jeg mon lave en bryllupshappening, hvor jeg bliver “gift” med min Eddie Redmayne as Newt Scamander papfigur? :gruble: Bare for at kunne hoppe i en flot brudekjole ... :genert: )
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 3. maj 2018, 04:02

Daine skrev:
LaMariposa skrev:
Daine skrev:Du ser virkelig smuk ud :blush2: Har du prøvet din kjole med dine brudesko på? Den ser nemlig lidt lang ud, men det kan være det udligner sig med skoene på. Jeg synes, din talje er fin (aka jeg er misundelig :D ). Hvis du vil hæve den, så synes jeg ikke det skal være mere en en cm eller sådan, men måske det bliver pænere med et blondebånd? Jeg synes det hvide bånd virker lidt “massivt” til din kjoles sarte udtryk :)


Jeg har skoene på på billedet, og det havde jeg også den dag, hun satte nåle i. Men er helt enig i, at båndet ikke skal så meget højere op, men lidt vil forhåbentlig gøre en forskel :)

Og tak for dit engagement :love:

Det har du da også, nu hvor jeg kigger nærmere efter :D Åh det er svært, for bliver kjolen lagt bare en anelse for meget op, får man den der dumme stump-effekt. Kan du gå i den uden problemer (så man kan se dine fine sko)?
Det er en virkelig flot kjole til dig og halsudskæringen er SÅ flatterende! Og de der hofter du snakkede om? De passer til dig og til kjolen, du får en meget fin figur i den, kjolen er ligesom “afstemt” til dig. Jeg er megamisundelig, selvom jeg ikke skal giftes :lol:


(Kan jeg mon lave en bryllupshappening, hvor jeg bliver “gift” med min Eddie Redmayne as Newt Scamander papfigur? :gruble: Bare for at kunne hoppe i en flot brudekjole ... :genert: )


(Det kan sikkert sagtens arrangeres med en bryllupshappening :D Men altså, måske skulle du lige vente og se, om ikke ham der Tom H du ved nok kommer forbi Midtjylland i stedet :slem: )

Kan godt gå i den uden problemer, så det kan godt være, at det bare er mig :gruble:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf Phlox9 » 3. maj 2018, 10:06

Sikke en smuk kjole, og hvor sidder den flot på dig! Er vild med ærmerne/udskæringen :love2:
Senest rettet af Phlox9 5. maj 2018, 21:36, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 4. maj 2018, 03:53

Spjaerten skrev:Den/du er så smuk!
Phlox9 skrev:Sikke en smuk kjole, og hvor sidder den flot på dig! Er vil med ærmerne/udskæringen :love2:
Æble skrev:Den er virkelig flot og du ser brandgodt ud :gogo:

Synes også den ser lidt lang ud dog. Men det er ikke noget der gør noget for det overordnede look, det er mere om du selv kan holde det ud, at du ikke træder i den.

Men super flot det er du/den!


Tusind tak til jer alle (også til Daine og godtnavn) for jeres søde ord :kys: Dem er jeg virkelig glad for. Har gået og tænkt over det og har fået en meget bedre mavefornemmelse omkring kjolen.

Længden gør jeg ikke mere ved. Jeg tror dog, at jeg vil prøve to ting. At flytte bæltet en lille smule op og prøve med blonden også - bare for lige at se det. Går det ikke, så bliver den bare, som den er :love:

Tak igen. Det er sgu rart at have debatten i baghånden, når man bliver usikker :genert:
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 11. maj 2018, 08:50

Nå, men her sker der lidt igen (det er vist også på tide, eftersom det er om 14 dage :D)

Har bestilt en ordentlig røvfuld bæredygtigt bestik og fade til receptionen og gæsternes picnic. Så et indslag om mikroplast i tv forleden, og så kunne jeg sket ikke bære tanken om at skulle bidrage til det med engangsplastikbestik. Og har også bestilt små pakker med marmelade (de er godt nok i plastic, men det må vi leve med). Efter kirken får gæsterne en pose med sodavand, en hjemmebagt bolle, smør, marmelade etc. og så kan de hygge sig i de grønne områder, mens vi bliver fotograferet. Håber sådan at vejret bliver uden regn den dag. Ellers må de være ved feststedet imens :) Min søde mor har tilbudt at bage alle bollerne, og jeg skyndte mig at sige ja tak. Har en skøn familie :love:

Er også ved at have styr på de kager, der skal bages til receptionen:
Små gammeldags æblekager (svigermors opskrift - hun er ubesejret mester i æblekage)
Amerikanske cookies (dem bager min søster - hurra for overskud!)
Mormors småkager med chokolade og nødder (hun bager selv i en alder af over 80 :lun:)
Muffins med saltkaramel (dem skal jeg selv bage)
Blåbærkage til bryllupsfigurerne
Små stykker vanillekage med blommer fra haven (dem bager jeg også selv)

Ih, det bliver godt :love: Glæder mig mega meget.
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2582
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf Anlewi » 11. maj 2018, 08:59

Det lyder rigtig lækkert
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 11. maj 2018, 11:51

Så er jeg bevæbnet med forskellige slags bånd i varierende bredde til at sy på kjolen i stedet for det oprindelige bånd. Kryds fingre for, at det bliver godt :D
2
:lun: Be brave
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf godtnavn » 11. maj 2018, 20:08

Jeg kommer gerne forbi receptionen og spiser kage, det lyder så lækkert! Krydser fingre for både solskin og at du bliver gladere for kjolen med et andet bånd :)
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 11. maj 2018, 20:10

godtnavn skrev:Jeg kommer gerne forbi receptionen og spiser kage, det lyder så lækkert! Krydser fingre for både solskin og at du bliver gladere for kjolen med et andet bånd :)


Tak :) Har købt et smalt silkebånd, der lige kan dække sømmen. Det er i samme tone som kjolen og ser meget bedre ud, så nu skal jeg bare have det syet fast.
2
:lun: Be brave
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf godtnavn » 11. maj 2018, 20:16

Vi vil gerne se billeder! Eller, jeg vil i hvert fald :lol:
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Mariposas bryllupstråd...får vi mon styr på det hele?

Indlægaf LaMariposa » 11. maj 2018, 20:21

Der skal nok komme billeder - men at få syet det på kræver lige, at jeg får smidt kæresten ud et par timer, så jeg kan få arbejdsro :D Her til aften prøvede jeg at designe et krus (sådan et med billeder man selv uploader) som en del af morgengaven. Det tog evigheder, fordi han vimsede rundt og spurgte "hvad laver du" hvert 10. minut... :stoned:
1
:lun: Be brave

Tilbage til "Fest og bryllup"