Juletråden 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 1. dec 2017, 15:08

Min bedste ven kommer forbi i aften også skal vi se Die Hard. Det er jo den første december og dermed julefilms sæson (altså sådan for real, jeg ser dem året rundt men nu gider han også)
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Spjaerten » 1. dec 2017, 15:12

Skal spise risengrød og se julefilm med en flok veninder :lun:
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Skralde » 1. dec 2017, 15:23

Her blev jeg vækket ti min. før vækkeuret skulle ringe af en meget begejstret 7årig, der kom ind til mig i sengen med pakker og kalender. Hun havde allerede ligget og spillet ipad i sengen noget tid, men NU kunne hun altså ikke vente længere med at åbne dem og jeg skulle jo kigge på imens :lun:
Hun fik en julekop af nissen, som hun som et andet julemirakel er begyndt at tro på igen! Derudover havde jeg proppet 24 små slikgaver ind under hendes bord-juletræ i løbet af natten, som udgør hendes slikkalender fra mig. Og som bonus, har hun så også fået en m&ms cho9koladekalender af min far. Så alt er godt i mit barns liv :D

I skolen har der så været juleklip for børn og forældre de første tre timer, så vi fik klippet stjerner til den helt store guldmedalje. Det har været en dejlig start på julemåneden!
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Juletråden 2017

Indlægaf FrøkenM » 1. dec 2017, 15:33

Skralde skrev:Her blev jeg vækket ti min. før vækkeuret skulle ringe af en meget begejstret 7årig, der kom ind til mig i sengen med pakker og kalender. Hun havde allerede ligget og spillet ipad i sengen noget tid, men NU kunne hun altså ikke vente længere med at åbne dem og jeg skulle jo kigge på imens :lun:
Hun fik en julekop af nissen, som hun som et andet julemirakel er begyndt at tro på igen! Derudover havde jeg proppet 24 små slikgaver ind under hendes bord-juletræ i løbet af natten, som udgør hendes slikkalender fra mig. Og som bonus, har hun så også fået en m&ms cho9koladekalender af min far. Så alt er godt i mit barns liv :D

I skolen har der så været juleklip for børn og forældre de første tre timer, så vi fik klippet stjerner til den helt store guldmedalje. Det har været en dejlig start på julemåneden!

Børns begejstring for julen er simpelthen det allerbedste :lun:

Jeg bliver også som et barn igen når kalenderen siger december. Det er min ultimative yndlingsmåned :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5421
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13986

Re: Juletråden 2017

Indlægaf RavenClaw » 1. dec 2017, 15:34

Så er jeg også klar til på søndag :santa2:

Resten af pynten ligger hos mine forældre, så det må jeg lige hjem og hente senere.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Juletråden 2017

Indlægaf FrøkenM » 1. dec 2017, 15:44

RavenClaw skrev:Så er jeg også klar til på søndag :santa2:

Resten af pynten ligger hos mine forældre, så det må jeg lige hjem og hente senere.

Det er et fint adventslys :lun:

Min adventsstage er ikke blevet sendt i dag :( Men jeg har da heldigvis 2 så helt skidt er det ikke :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5421
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13986

Re: Juletråden 2017

Indlægaf RavenClaw » 1. dec 2017, 15:55

FrøkenM skrev:
RavenClaw skrev:Så er jeg også klar til på søndag :santa2:

Resten af pynten ligger hos mine forældre, så det må jeg lige hjem og hente senere.

Det er et fint adventslys :lun:

Min adventsstage er ikke blevet sendt i dag :( Men jeg har da heldigvis 2 så helt skidt er det ikke :lol:


Det synes jeg også. Skulle blive enig med mig selv, om jeg ville have advents- eller kalenderlys, men så så jeg det her i føtex og måtte bare eje det :love2:

Man skal aldrig gå ned på julestager :D
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Skralde » 1. dec 2017, 15:57

Vores kalenderlysestage er forsvundet fra jordens overflade, så jeg måtte "desværre" ud og købe en ny i dag.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Juletråden 2017

Indlægaf FrøkenM » 1. dec 2017, 15:58

RavenClaw skrev:
FrøkenM skrev:
RavenClaw skrev:Så er jeg også klar til på søndag :santa2:

Resten af pynten ligger hos mine forældre, så det må jeg lige hjem og hente senere.

Det er et fint adventslys :lun:

Min adventsstage er ikke blevet sendt i dag :( Men jeg har da heldigvis 2 så helt skidt er det ikke :lol:


Det synes jeg også. Skulle blive enig med mig selv, om jeg ville have advents- eller kalenderlys, men så så jeg det her i føtex og måtte bare eje det :love2:

Man skal aldrig gå ned på julestager :D

Man kan aldrig få for meget lys i december :D
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Juletråden 2017

Indlægaf FrøkenM » 1. dec 2017, 15:59

Skralde skrev:Vores kalenderlysestage er forsvundet fra jordens overflade, så jeg måtte "desværre" ud og købe en ny i dag.

Den har jeg også. Den er så fin :lun:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Skralde » 1. dec 2017, 16:17

FrøkenM skrev:
Skralde skrev:Vores kalenderlysestage er forsvundet fra jordens overflade, så jeg måtte "desværre" ud og købe en ny i dag.

Den har jeg også. Den er så fin :lun:


Ja den er virkelig kær! :lun: Jeg havde ellers vurderet at jeg ikke lige kunne tillade mig det økonomisk i år, men da den anden så var blevet væk tog jeg det som et tegn om at jeg skulle købe den alligevel :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Daine » 1. dec 2017, 16:28

Jeg skal have samlet juletræ nu (har købt et kunstigt) og jeg drikker nisseøl og hører juleradio.
Jeg trænger til en omgang JUL, jeg endte med at gå tudende hjem fra banegården fordi et ligtog (hvor er det dog et grimt ord!) kørte langsomt forbi. Kisten var fint oplyst i rustvognen (endnu et grimt ord) og med biler i langsom kortege bagefter, og det ramte bare lige en nerve :trist:

Så nu tænder jeg al hyggebelysning jeg ejer og giver mig selv en ekstra dosis julekstrakt. Jeg trænger mere end nogen sinde til julestemning.
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Juletråden 2017

Indlægaf computermus » 1. dec 2017, 17:03

I dag har jeg taget en fridag fra arbejde.Så jeg har sammen med min mor fået købt julegaver til min moster, kusine og kusines mand samt deres 3 børn, så nu mangler jeg bare at købe julegaver til min mor samt min venindes yngste dreng, da der er sørget for gave til hendes næstyngste dreng og de 2 store får en kagedåse eller 2 , fyldt med hjemmebag.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Daine » 1. dec 2017, 17:11

Jeg har fået samlet juletræet og hængt lyskæde på. Øj det er flot! :lun: Hvis nogen overvejer kunstigt juletræ, så kan luksusudgave fra Jem & Fix godt anbefales. Det tager lidt tid at 'puffe op', men det er virkelig virkelig fint. Det er lige før jeg slet ikke har lyst til at hænge pynt på, det er meget stemningsfyldt bare med en lang lyskæde på.

Julestemningen er genfundet :)
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Viskelæder » 1. dec 2017, 17:43

FrøkenM skrev:
Viskelæder skrev:
FrøkenM skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har lavet ris a la mande i dag og spist verdens største portion. Nu er jeg nødt til at tage en lur.

Kommer du forbi mig med en portion? :D
Jeg elsker ris a la mande men er ikke god til at lave det :genert:


Det er lige før, jeg nok skulle, hvis ikke jeg sad oppe i Blokhus. Jeg har nemlig lavet for meget, og jeg ender med bare at æde det hele selv :D

Man kan aldrig få for meget ris a la mande! Og det bliver faktisk kun bedre af at stå til i morgen hvis du virkelig ikke lan spise mere :D



Jeg kommer til at leve af det de næste 3 dage :D
0

Tilbage til "Fest og bryllup"