Gå i byen i København - hvor?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Fie1234
Indlæg: 42
Tilmeldt: 12. jan 2017, 13:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 13

Gå i byen i København - hvor?

Indlægaf Fie1234 » 12. sep 2017, 20:23

Jeg overvejer at tage i byen med en veninde her i weekenden, det skal være i København omkring strøget. Jeg er 22, hun er 21 :)

Jeg har ikke været i byen særlig meget, jeg har egentlig aldrig været et sted, hvor jeg bare tænkte, at det var super fedt. Kunne godt tænke mig et stort sted, hvor man ikke er så "klemt". Vi skal kunne sidde ned, og der skal være en god stemning, hvor "alle er velkomne", da jeg ikke ligefrem er en lille nips i stram kjole og høje stiletter. Billige shots og drinks/sjusser, da det primært er det, vi drikker. Og gerne et sted, hvor folk er 20+. Det er ikke vigtigt, om der er stort dansegulv, men generelt bare et sted med god stemning, hvor der er plads til alle. Og musikken på gerne være enten 90er eller bare alle de gode hits, som vi kender både fra i dag, men også alle klassikerne. Findes der sådan et sted? :gruble:
0
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Gå i byen i København - hvor?

Indlægaf Hewlett » 13. sep 2017, 02:19

Jeg har kun haft gode oplevelser på Søhesten inde i Sølvgade :)

Det er et uformelt sted, der er forskellige typer spil, f.eks. pool, bordfodbold og terninger. Baren er forholdsvis stor så man ikke står klemt hver gang man skal bestille noget og de har prioriteret borde og stole over dansegulv. Der er et dansegulv oppe på en lille "scene", men det er mit indtryk at folk primært kommer for at sidde eller spille.

Priserne er vist steget en smule, men var yderst rimelige sidst jeg var der. Bartenderne er søde, nede på jorden og ikke de der smarte typer.

Musikken er alt lige fra gamle klassikere til det der spilles i radioen.

Der er indendørs rygerum.

Jeg har haft mange gode aftener/nætter på Søhesten :)
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Gå i byen i København - hvor?

Indlægaf ajnaM » 13. sep 2017, 05:51

Jeg vil anbefale dig at gå i Vestergade. Der er mange af den slags steder. Denne artikel er fra 2014, så måske har stederne skiftet navn, men de er der stadigvæk. ;) http://politiken.dk/ibyen/guider/art551 ... Vestergade



Ellers er der Sjus i Pilestræde. Der ligger også andre barer i det område, men de er ikke så 'discoteks-agtige' som i Vestergade.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
MiaBB
Indlæg: 12
Tilmeldt: 5. okt 2017, 10:41
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Re: Gå i byen i København - hvor?

Indlægaf MiaBB » 5. okt 2017, 11:23

Rosie Mcgeas (staveplade) var godt i de gode gamle dage og det ligger lige ved rådhuspladsen.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Gå i byen i København - hvor?

Indlægaf LadyFox » 5. okt 2017, 12:25

The Drunken Flamingo på Gammel Torv kunne være et bud. Der kommer bestemt typer i stramme korte kjoler, og stilletter men det er ikke et must. Jeg har haft min del ture i jogging bukser og t-shirt uden det har været ilde set. Der kan godt være ret fuldt i de senere timer, men tidligere på aftenen plejer det at være muligt at få et bord, og de køre halv pris på det meste af deres barkort indtil klokken 24 så man kan jo altid starte der, og gå videre senere.

Jeg starter der ind i mellem, og så smutter jeg på Cozy (gay bar på Studiestræde ved en midnat) hvis stemningen er til at danse og høre festligt musik.
0
...

Tilbage til "Fest og bryllup"