Bryllupsfest 14.04.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5392
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf RavenClaw » 14. apr 2018, 05:29

Jeg håber, I får en helt fantastisk fest i dag, og at du selvfølgelig kommer til at stråle af lykke! :love:
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Neenah » 14. apr 2018, 05:50

Hav en skøn dag! Nyd det! :love:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf LaMariposa » 14. apr 2018, 08:20

Hav en fantastisk dag :love:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Skralde » 14. apr 2018, 08:43

Jeg håber at I får den dejligste fest :lun:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Tanten » 14. apr 2018, 10:02

Hav en skøn bryllupsfest
1
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf HappyQ » 14. apr 2018, 12:50

Tillykke med den store dag :sol:
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf uptowngirl » 15. apr 2018, 16:11

Zonta skrev:Det går fremad her! Jeg har lige været nede til tilretning af kjolen og den er bare sååå fin! :dåne:
Hvis jeg selv kunne bestemme, havde den siddet lidt anderledes, men så havde jeg også skulle være en str. 34 uden deller (og nårh ja, lidt mindre gravid :deer: ) og det er jeg ikke ligefrem :D så med udgangspunkt i min krop er den bare så fin! Så skal jeg derned om to uger og prøve den efter skrædderen har været igang. Hvis den sidder som den skal, så er det bare dét og ellers har hun lige en uge til at lave de sidste ting.

Og så har vi fået vores gæstebog. Den er så fin. Jeg glæder mig virkelig meget til at se hvad folk finder på at skrive i den :) og så er der kun tryk på hver anden side, så jeg tror vi ender med at sætte et billede ind på den modsvarende side af gæsten/gæsterne, der har skrevet. Tror jeg kunne være super fint :)

På mandag skal min mand og min far en tur til Bordershoppen og købe de sidste drikkevarer, chokolade og snacks. Jeg var selv ude at købe vin i sidste uge på trods af, at jeg ikke drikker det :stoned: Men jeg fik lidt rabat og fik smidt lidt ekstra ting oveni, så det er helt fint. Hehe.


Jeg er helt vild med gæstebogen og lader mig inspirere til min søsters og hendes forlovedes forestående bryllup. Hvor har du bestilt bogen fra hvis man må spørge? Synes det er svært at finde en, hvor man selv kan bestemme layoutet :)
Nå ja, og så kæmpe tillykke med i går! Håber I havde den mest fantastiske dag :)
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 16. apr 2018, 08:23

Nå, så melder hverdagen sig igen og jeg tænkte, at det var tid til en lille opdatering. Vi havde den bedste dag i lørdags :) Også med lidt uforudsete ting og sager, men jeg synes vi klarede det så fint uden at gå i "panik" eller gå for meget op i de ting, der ikke blev 100% som vi havde regnet med.

Gæsterne kom lidt for tidligt, nogle af dem - som i 45 minutter før tidspunktet i invitationen :lol: Men ellers kom folk dumpende lidt efter lidt og omkring 14.30 (vi havde inviteret til kl. 14) skar vi kagen for. Det var meningen, at kagen skulle stå der og se fin ud og så skulle vi skære den for og SÅ kunne folk endelig få at vide, hvilket køn, vores baby er. Vi havde jo fået kokken til at farve en mousse i kagen og så var kagen beklædt med marcipan.
Jeg smuttede lige ud i køkkenet for at se kagen inden og den blå farve skinnede VOLDSOMT igennem marcipanen :panik: Så det endte med, at vi lige sagde velkommen (og at kagen var lidt afslørende allerede inden den blev skåret ud) og så bar de kagen ind og vi skar den for. Alle klappede og de var glade :klap: Og nårh ja, så smagte kagen da faktisk også meget godt :D

Da vi havde spist kage, skulle vi ud og have taget billeder. Imens kunne gæsterne klæde om og så ville vi gerne have taget en hulens masse billeder af alle gæsterne på kryds og tværs, så det gik den ene fotograf igang med, mens vi tog den anden fotograf med ud på lokation. Vi har jo ikke fået nogen af billederne endnu, men jeg skal nok flashe lidt, når vi når får dem :D Vi var ude på Stevns Klint ved Gamle Højerup Kirke. Det var selvfølgelig mega tåget, men det gav en ret fed effekt på billederne. Jeg har vedhæftet et billede - vi måtte ud og klatre rundt på sten osv. og op og ned af trapper :gisp: Pænt svært med bækkenløsning og lang kjole, men det gik og det bliver de flotteste billeder :love2: Det blev en god blanding af gravidbilleder og bryllupsbilleder :)

Da vi kom tilbage igen, nærmede kl. sig 17 og vi fik taget de sidste gruppebilleder, hvor vi skulle med på. Vi fik også taget et billede af alle mændene, et af alle damerne og et stort fællesbillede af alle gæsterne :) Inden vi gik til bords, fortalte vi lige, at min mand er blevet afsluttet inde fra onkologisk afdeling (han fik testikelkræft for 5 år siden) på Riget - vi var til sidste kontrol i fredags og alt var præcis som det skulle være, så den gode nyhed breakede vi lige. Det fik tårene frem hos rigtig, rigtig mange af gæsterne og på vej ind i lokalet, hvor vi skulle spise, fik alle lige givet en stor krammer :lun: Det var så fint at gøre det på den måde.
Vi præsenterede alle gæsterne hurtigt, så folk lige kunne få en idé om hvem der var med og hvorfra vi kendte dem. Vi havde blandet folk rigtig meget på bordene. Vi tænkte nemlig nok, at folk ellers ville have en tendens til at være sammen i de grupper, der kender hinanden og det passede fuldstændig :lol:

Så var det ellers igang med 3 retters middag - lækker lækker mad. Imens kom der så mange fine, kærlige og sjove indslag og taler, og vi er virkelig beærede over at kende så mange dejlige mennesker, der kom kun for vores skyld. Det føles meget ydmygt! :dåne: Da vi var færdige med maden, kom DJ'en og satte op og der var kaffe og chokolade i de tilstødende lokaler. Så fra ca. kl. 23 og frem var der fest med alt hvad der hører til. Jeg måtte kapitulere omkring kl. 2.30 og tøffede over i seng. Min mand lukkede og slukkede festen omkring kl. 5.30-6 og smuttede i seng.

Om morgenen havde stedet sørget for morgenmad til os kl. 9.30 og det var simpelthen så hyggeligt at se folk igen og høre lidt om aftenen. Efter vi lige havde spist lidt, pakkede vi gaver op og mens vi gjorde det, begyndte folk så småt at tage hjem. De fik allesammen en goodiebag med og var meget glade for det :D Og vi fik så mange lækre gaver. Til sidst pakkede vi sammen, ryddede op og jeg tror vi tog derfra omkring 13.30. Om eftermiddagen læste vi gæstebogen igennem og derefter tog vi fælleslur på sofaen og til aftensmad fik vi reste-biksemad :D

Min mand skal på arbejde i dag - vi kunne godt lige bruge et par dages fri mere :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
J, juli 2018.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf flicka » 16. apr 2018, 08:40

Stort tillykke med jeres vidunderlige dag :love:
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Aquadorable » 16. apr 2018, 10:55

Glæder mig til at se billeder - det lyder som en fantastisk dag :love:
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2582
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Anlewi » 16. apr 2018, 13:17

Det lyder som en fantastisk dag
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2582
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Anlewi » 16. apr 2018, 13:18

Det lyder som en fantastisk dag - stort tillykke med dagen
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf godtnavn » 16. apr 2018, 17:16

Lyder som en dejlig dag, og sejt kravleri med gravid mave! Jeg glæder mig helt vildt til at se billederne!

Og du bekræfter mig i vores beslutning om at kæresten deler sin uges ferie omkring brylluppet op som et par dage inden og et par dage efter, vi har været meget i tvivl om han burde tage hele ugen inden så vi havde god tid til alting, men tror vi holder fast i at han deler det op :)
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 16. apr 2018, 18:22

godtnavn skrev:Lyder som en dejlig dag, og sejt kravleri med gravid mave! Jeg glæder mig helt vildt til at se billederne!

Og du bekræfter mig i vores beslutning om at kæresten deler sin uges ferie omkring brylluppet op som et par dage inden og et par dage efter, vi har været meget i tvivl om han burde tage hele ugen inden så vi havde god tid til alting, men tror vi holder fast i at han deler det op :)

Det tror jeg er en rigtig god idé! Min mand har slet ikke holdt noget andet end i fredags og det kunne vi sagtens have brugt. Men en god tidsplan, så kommer man langt inden brylluppet. Jeg nåede at være lidt stresset torsdag og fredag, men det er nok meget naturligt. Jeg ved dog ikke hvad vi skulle have brugt hele ugen på :lol: Nu her bagefter festen sidder vi dog med så mange overvældende indtryk og ting vi snakker igennem. Gaver, der skal kigges på, taler der skal huskes, ting der skal bearbejdes. Det er godt at have nogle dage til det :)
1
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11092
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12838

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf godtnavn » 16. apr 2018, 18:26

Zonta skrev:
godtnavn skrev:Lyder som en dejlig dag, og sejt kravleri med gravid mave! Jeg glæder mig helt vildt til at se billederne!

Og du bekræfter mig i vores beslutning om at kæresten deler sin uges ferie omkring brylluppet op som et par dage inden og et par dage efter, vi har været meget i tvivl om han burde tage hele ugen inden så vi havde god tid til alting, men tror vi holder fast i at han deler det op :)

Det tror jeg er en rigtig god idé! Min mand har slet ikke holdt noget andet end i fredags og det kunne vi sagtens have brugt. Men en god tidsplan, så kommer man langt inden brylluppet. Jeg nåede at være lidt stresset torsdag og fredag, men det er nok meget naturligt. Jeg ved dog ikke hvad vi skulle have brugt hele ugen på :lol: Nu her bagefter festen sidder vi dog med så mange overvældende indtryk og ting vi snakker igennem. Gaver, der skal kigges på, taler der skal huskes, ting der skal bearbejdes. Det er godt at have nogle dage til det :)


Vi står for en masse selv, bl.a. 180 meter lyskæder der skal have bolde på, skal lave 150 bordkort, 100 kirkehæfter og meget meget andet, fredagen skal vi ordne lokalet.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"