Julefrokoster

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Julefrokoster

Indlægaf Lykke » 12. nov 2017, 18:26

Mandens familie holder hvert år. Er ikke inviteret til andre.
0
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Julefrokoster

Indlægaf Mædem » 1. dec 2017, 13:50

Jeg skal til en damejulefrokost d. 8. december med mine gode veninder, hvor jeg regner med at hænge i gardinerne og drikke mig godt snaldret i både øl og vin.

D. 21. december er der julefrokost/afslutning med arbejdet, som helt sikkert bliver både lækkert og hyggeligt, men hvor vi nok går tidligt hjem, da de sidste hektiske juledage inden ferien er ja...hektiske. Vi tager dog revanche d. 12. januar, hvor vi holder nytårskur med hele svineriet.

2. juledag er der familiejulefrokost, hvor jeg glæder mig til at have min kæreste med for første gang. Det plejer at være en hyggelig dag med pakkeleg, solæg og flamberet glögg. Desværre har vi de sidste mange år ikke fået traditionel julefrokostmad, det elsker jeg ellers.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Julefrokoster

Indlægaf Ladysparrow » 5. dec 2017, 18:13

2 stks.
En med jobbet som jeg virkelig ikke gider.
1. Juledag hos min moster og onkel- dén glæder jeg mig til
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Julefrokoster

Indlægaf TomKah » 5. dec 2017, 19:25

1 med familien. Der holdes ikke julefrokost på mit arbejde, vi får gløg og æbleskiver en fredag eftermiddag i stedet.

Vi har aldrig gjort det i julefrokoster i min vennekreds. Det er lidt skidt. For ligeså meget jeg hader julen så elsker jeg julefrokoster
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3873

Re: Julefrokoster

Indlægaf Anlewi » 5. dec 2017, 20:03

I år er det nemt der er nemlig kun en julefrokost.

Der var på mit arbejde i fredags, men jeg var ikke hjemme så jeg kunne deltage.

På lørdag er der julefrokost i mit kor med ledsager, det plejer at være rigtig sjovt
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Julefrokoster

Indlægaf Fræksak » 6. dec 2017, 07:25

Vi havde én med arbejdet for nogle uger siden, men jeg var ikke med (den var ellers god, forlød det). I min familie har vi aldrig rigtig dyrket julefrokost, og vennerne heller ikke. Det er egentlig lidt trist :genert:.

Min svigermor plejede at samle familien 2. juledag, og selv om det ikke var min egen familie, var det altid mega hyggeligt. Hende mistede vi desværre i starten af året, så ingen julefrokost derfra.

Nogle gange overvejer jeg, om jeg skal starte en tradition selv, men for det første orker jeg det ikke helt, og for det andet forestiller jeg mig, at alle vennerne har noget familiehalløj de skal til i stedet, siden der ikke er nogen, der har startet en tradition ...
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Julefrokoster

Indlægaf Miss_no_More » 6. dec 2017, 17:15

Jeg sprang over kærestens firmajulefrokost sidst i november, da jeg ikke har så meget at snakke med dem om (håndværkere).

Holdte så selv julefrokost for nogle veninder sidste weekend med mad, pakkegaver, druk og efterfølgende bytur.

Og på lørdag gør jeg det så igen, bare for hele venneflokken :) Det bliver noget ala sidste weekend, dog nok minus byturen. Tror jeg.

Til januar en julefrokost med arbejdet. Den bliver nok stille og rolig.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"