Koordinering af Debattens julekalender... Du gætter aldrig, hvad der skete før jul i 2017!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Halldora
Kort karma: 7
Likede indlæg: 293

Re: Koordinering af Debattens julekalender... Du gætter aldrig, hvad der skete før jul i 2017!

Indlægaf Halldora » 17. dec 2017, 16:19

Så fedt at have morgendagens afsnit - jeg har allerede skrevet kladde i hånden, fordi idéen bare kom, så TAK Sigge for inspiration. :-)
1
Muspel
Kort karma: 294
Likede indlæg: 4522

Re: Koordinering af Debattens julekalender... Du gætter aldrig, hvad der skete før jul i 2017!

Indlægaf Muspel » 17. dec 2017, 19:26

Skønt afsnit i dag! Kan de SÅ få gang i den julehygge!!!
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 640
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 9653

Indlægaf Delfin » 18. dec 2017, 03:25

Årets hyggeligste julekalender. :love: Tak til forfatterne
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 442
Likede indlæg: 8865

Indlægaf sigge » 18. dec 2017, 07:18

Det, jeg elsker allermest ved den her julekalender, er, at den tager forskellige drejninger alt efter forfatteren. Jeg havde f.eks. en helt anden fortsættelse i tankerne, hvis jeg skulle have skrevet videre på mit eget afsnit fra i går.
Nu er jeg spændt på, om Søren virkelig kommer hjem til jul, eller Etthi får spændt ben for det.
1
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Halldora

Indlægaf Halldora » 18. dec 2017, 08:52

sigge skrev:Det, jeg elsker allermest ved den her julekalender, er, at den tager forskellige drejninger alt efter forfatteren. Jeg havde f.eks. en helt anden fortsættelse i tankerne, hvis jeg skulle have skrevet videre på mit eget afsnit fra i går.
Nu er jeg spændt på, om Søren virkelig kommer hjem til jul, eller Etthi får spændt ben for det.

Det er præcis det, som gør den så sjov, fordi der er twists and turns hver eneste gang. Jeg tænker dog ikke så meget videre end mit eget afsnit, andet end at jeg forsøger at gøre det så åbent som muligt at fortsætte på. Er dæleme spændt på denne uges afsnit. :klap: :klap: :lol: :jule: :santa2:
0
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 18. dec 2017, 08:57

Halldora skrev:
sigge skrev:Det, jeg elsker allermest ved den her julekalender, er, at den tager forskellige drejninger alt efter forfatteren. Jeg havde f.eks. en helt anden fortsættelse i tankerne, hvis jeg skulle have skrevet videre på mit eget afsnit fra i går.

Det er præcis det, som gør den så sjov, fordi der er twists and turns hver eneste gang. Jeg tænker dog ikke så meget videre end mit eget afsnit, andet end at jeg forsøger at gøre det så åbent som muligt at fortsætte på. Er dæleme spændt på denne uges afsnit. :klap: :klap: :lol: :jule: :santa2:

Det er nok også bare fordi, jeg virkelig skulle begrænse mig i mit afsnit, så det ikke blev til en hel roman. Så jeg havde mange flere ideer, jeg kunne have puttet ind i det.
Og så havde jeg endda glemt, at jeg godt ville have haft det grimme, skæve juletræ fra Aars med. Men det kom jeg først i tanke om bagefter.

Sidste år syntes jeg, det var svært at finde inspiration til at skrive et enkelt afsnit, men i år blev jeg lige ramt af noget inspiration og kunne have skrevet 2-3 stykker i rap.
Men det er jo meget sjovere, når der er forskellige forfattere på, så historien netop får de twists, du skriver om. :)
0
Brugeravatar
Halldora

Indlægaf Halldora » 18. dec 2017, 14:36

sigge skrev:
Halldora skrev:

Det er nok også bare fordi, jeg virkelig skulle begrænse mig i mit afsnit, så det ikke blev til en hel roman. Så jeg havde mange flere ideer, jeg kunne have puttet ind i det.
Og så havde jeg endda glemt, at jeg godt ville have haft det grimme, skæve juletræ fra Aars med. Men det kom jeg først i tanke om bagefter.

Sidste år syntes jeg, det var svært at finde inspiration til at skrive et enkelt afsnit, men i år blev jeg lige ramt af noget inspiration og kunne have skrevet 2-3 stykker i rap.
Men det er jo meget sjovere, når der er forskellige forfattere på, så historien netop får de twists, du skriver om. :)

Ej, ja, det skæve juletræ. Hahaha. Mon ikke det findes et sted i historien... Hmmmm. Hahaha
Og hvor cool, at du er så inspireret, at du bare kunne blive ved med at skrive. Nice. :banan:
0
Brugeravatar
Halldora

Indlægaf Halldora » 19. dec 2017, 12:17

Yaaaay, endnu et fedt twist... Det bliver spændende, meget spændende, for mange, MANGE elementer skal falde i hak, hvis alt skal lykkes for Jinx, Søren, JK (Bjarne), jul på Jorden fremover, osv. osv.... hahaha

Det er så sjovt at være med til at skrive en julekalender.
2
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 529
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3536

Indlægaf FrøkenM » 23. dec 2017, 08:29

Min snottede hjerne kan ikke skrive ret meget sammenhængende. Vil en anden tage over ellers prøver jeg senere :santa2:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 813
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 4482

Indlægaf Fillie » 24. dec 2017, 11:35

Hvor har det været hyggeligt i år! Glædelig jul, alle sammen. :love:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 24. dec 2017, 17:13

Årh, en dejlig slutning. Det var godt, julen på Jorden blev reddet.

Glædelig jul til alle skribenter og læsere.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"