Hvad skal du give i julegave? (2017)

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1452
Likede indlæg: 26016

Hvad skal du give i julegave? (2017)

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. nov 2017, 21:59

Sådan en tråd er det da ved at være tid til :jule:
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Re: Hvad skal du give i julegave? (2017)

Indlægaf Juki » 25. nov 2017, 00:28

Jeg ved p.t. kun hvilke to ting min mor bl.a skal have. Egentlig bliver det nok to ekstra gaver, som hun havde fået uanset, fordi jeg er glad og taknemmelig for hende og alt det hun gør for mig og mine hunde. Måske det bliver en gave fra hver af hundene :blush2:

Det er to mindre plakater med motiver fra en video, som vi begge to kan lide. Jeg vidste slet ikke man kunne få de her plakater(og min mor forventer dem helt sikkert ikke :-D) Så jeg var slet ikke i tvivl da jeg ved et tilfælde så dem i en tråd herinde!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 407
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 4540

Indlægaf Pjeps » 25. nov 2017, 00:35

Jeg skal give mig selv nogle Derwent Inktense blocks , og så skal jeg give en veninde en keramik skål jeg har lavet.
0
:ninja:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1989
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 20481

Indlægaf Daine » 25. nov 2017, 07:09

Min mor får en æske med Lancome miniparfumer og et sæt dag/nat creme fra L'Oreal specielt til hendes alder.
Min far får dvd'er: Cirkusrevyen og samlede Ørkenens Sønner + 2 specialøl
Min storebror får et Kronborg kuvertlagen + 2 specialøl
Min lillebror får et BB 8 ølkrus + 2 specialøl. Fik endelig fat i kruset med rabat :banan: Den deo jeg havde købt som backup bliver returneret.
Senest rettet af Daine 26. nov 2017, 17:52, rettet i alt 1 gang.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
LaMariposa
Kort karma: 395
Likede indlæg: 6436

Indlægaf LaMariposa » 25. nov 2017, 07:21

Min søster får en kjole
Min mor skal have årets juleuro fra Georg Jensen og noget andet, jeg skal have fundet på
Min mors mand ønsker sig en hue, så det skal han da have
Mit evige"problem" er at finde på noget til min kæreste, så det ved jeg ikke helt endnu :gruble: Han ønsker sig aldrig rigtig noget.
0
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 578
Likede indlæg: 12443

Indlægaf Sangius » 25. nov 2017, 07:21

Mor: 6 PW engelske krus
Bror (30): krydderikarrusel som ligner et ror (han er sømand)
Bror(42): en byg selv kuglebane. Han er lidt svær at købe til, da han ikke rigtig har hobbyer, eller et normalt hjem eller noget. Så tænkte jeg ville købe noget vi kunne sidde og bygge og rode med.
Nevø (14): små robotbolde man kan styre via en app, bla med ansigtsudtryk. Tænker de bliver sjove at lege med juleaften.
Niece (11): en heldragt/jumpsuit som er en enhjørning, komplet med horn og regnbuefarvet manke. Dertil et lille sæt med byg selv sugerør. Igen tænker jeg det kunne være sjovt at rode med om aften.
Nevø (3): et sæt med værktøj, handsker og hjelm.

Mangler til min mors kæreste, han er altid svær. Han er sådan en type der godt kan lide øl, men ikke sætter pris på speciaøl og andet krukkeri. Sidste år gav jeg ham en kasket. Har overvejet nogle nye træsko, men han er helt sikkert af den overbevisning at hans gamle træsko absolut intet fejler jo.
0
Nesnay
Kort karma: 14
Likede indlæg: 376

Indlægaf Nesnay » 25. nov 2017, 08:02

Jeg bestilte den sidste gave i går - det er vist ny rekord :8:

Mormor: Gavesæt med 4 stk. H.C. Andersen ophæng, Ghita Nørby-biografi
Farmor (også fra min bror): Kurv med delikatesser, bl.a. portvin og portvinsgelé, julebolcher og hjemmesyltede nødder m. citron og honning.
Mor: Løbetights, bog om sygehuse i Aarhus før i tiden, neglebåndscreme
Far: Billetter til De To Tårne m. liveorkester, American Gods af Neil Gaiman (han læser kun sjældent skønlitteratur efterhånden, men jeg tror, han vil kunne lide denne)
Lillebror: Løbetrøje, bog om Ronald Reagan, bog om at bestige Mt. Everest
Lillesøster: Billet til teaterkoncerten Made in Aarhus (er brugt), smoothieblender
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1232

Indlægaf MissHindenburg » 25. nov 2017, 10:09

Min søster: Ørestikker + 1 sort sue long top fra Samsoe.
Min mor: Salattøsens kogebog om kål.
Min papfar: Cykelhandsker og cykelsokker.
Min Far: Aner ikke hvad det ender med, måske nogle specialøl fra mit arbejde.
Min papmor: Mads Stage Juledåser, mads stage kaffedåse, mads stage jule kop, 1 fl. vodka og 1 pose urter til bland-selv-bitter.
Svigermor: George Jensen julepynt fra 2017 + en eller anden lille ekstra ting måske en bog eller smykker fra mit arbejde.
Svigerfar: Aner ikke hvad det ender med, manden er umulig at købe noget til!
Nevø: Fodbold, fodboldpumpe, shorts
Niece 1: Guld jakke - hun er fan af Gulddreng, så det hedeste ønske var guld-tøj! :lol:
Niece 2: 2 natdragter
Nabopige: lille katte ring fra ebay.
Nabodreng; Et eller andet fodbold relateret til omkring 50kr. (Eller en krystalsten eller en drømmefanger)

Kæresten: Indtil videre giver vi ikke hinanden julegave, og for første gang regner jeg med at holde ved i den aftale. Jeg har ikke råd til andet, med tandlægebesøg og bilrepration - men måske vi giver hinanden et hjemmelavet gavekort på en tur til Læsø eller skagen, i foråret 2018.
0
Brugeravatar
musling
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1114

Indlægaf musling » 25. nov 2017, 21:36

Vi er gavetossede i min familie, men her er lidt af det, der pt er købt eller planlagt:

Min mand skal bl.a. have: en rygsæk (tyverisikret), et øl-bryggeri og nogle gulvmåtter til værkstedet
Forældre/svigerforældre/familie skal bla. have: et gavekort til Ringsted Outlet, en dcuk-pingvin, træningsudstyr, en varmeplaid, en holdnings-t-shirt og en skridttæller

Svigermor skal desuden have en fotobog med billeder fra den ferie vi gav hende til hendes runde fødselsdag i foråret. :)
0
Brugeravatar
MyIdea
Kort karma: 23
Geografisk sted: Bronx
Likede indlæg: 416

Indlægaf MyIdea » 26. nov 2017, 12:21

Juki skrev:Jeg ved p.t. kun hvilke to ting min mor bl.a skal have. Egentlig bliver det nok to ekstra gaver, som hun havde fået uanset, fordi jeg er glad og taknemmelig for hende og alt det hun gør for mig og mine hunde. Måske det bliver en gave fra hver af hundene :blush2:

Det er to mindre plakater med motiver fra en video, som vi begge to kan lide. Jeg vidste slet ikke man kunne få de her plakater(og min mor forventer dem helt sikkert ikke :-D) Så jeg var slet ikke i tvivl da jeg ved et tilfælde så dem i en tråd herinde!

Hvor har du fundet de plakater? De er perfekte til min veninde :love:
0
You're never fully dressed until you wear a smile
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4646

Indlægaf Mangoness » 26. nov 2017, 12:30

Min søster får en bog.
Min mor får en kop.
Min far får aftershave.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Ficus
Kort karma: 185
Likede indlæg: 2779

Indlægaf Ficus » 26. nov 2017, 13:18

Forældre fælles: RC kande, teæg, drikkeglas
Mor: Stylesnob tørklæde
Far: Superdry t-shirt
Bror: Muligvis to Nørgaard bluser og strømper.
Fætter (5 år): Hjemmehæklet stor hvalbamse og Star Wars nattøj
Fætter (9): Lange sports“underbukser” og 20 pund, han skal til England den 25., og sparer sammen til at købe en trøje i Liverpool-shoppen. Ellers giver vi egentlig ret sjældent penge.
Svigerforældre: Billetter til Cirkusrevyen, inkl drikkebilletter og en middag før. De får det samme hvert år. Og så giver fætteren det samme til sine forældre og de tager afsted de 4 sammen. Jeg synes det er kedeligt, men så længe de bliver glade :jule: De ønsker sig heller ikke noget.

Kæreste og baby får ingenting. Vi har besluttet at droppe gaver i år, vi skal lave to haver og terrasser i det nye år, så de penge kan sagtens spares og sikkert bruges på en god parmassage under projektet. Baby får sikkert mere end rigeligt af alle mulige andre :-D
0
Smiling_Goat
Kort karma: 808
Likede indlæg: 13453

Indlægaf Smiling_Goat » 26. nov 2017, 16:46

Min mor får en mega fin og blød morgenkåbe (med bamseører på hætten), og så finder jeg forhåbentligt et par fine, lyserøde kaninsutsko til :D
Jeg kan huske, hun havde en morgenkåbe, som hun elskede inderligt, da jeg var barn. Da den gik i stykker, kunne hun ikke finde en ny, og så tror jeg bare, hun er kommet fra det med tiden. Kaninsutskoene er bare fordi, jeg kan se det afsindigt morsomme i en midaldrende kvinde iført morgenkåbe med bamseører og lyserøde kaninsutsko.

Min bror og svigerinde driver en virksomhed, hvor de tilbringer en del tid udendørs, så jeg har planer om at strikke dem huer med logoet for deres virksomhed på.

Min kærestes gave er fortrolighedsstemplet (han ved jeg kommer her på siden, så jeg skal ikke risikere noget,) men jeg ved, han kommer til at elske den :)
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Indlægaf Juki » 26. nov 2017, 18:05

MyIdea skrev:
Juki skrev:Jeg ved p.t. kun hvilke to ting min mor bl.a skal have. Egentlig bliver det nok to ekstra gaver, som hun havde fået uanset, fordi jeg er glad og taknemmelig for hende og alt det hun gør for mig og mine hunde. Måske det bliver en gave fra hver af hundene :blush2:

Hvor har du fundet de plakater? De er perfekte til min veninde :love:

Jeg har købt dem her:

https://www.lakor.dk/art/art-allan-a3

https://www.lakor.dk/art/art-steve-a3

:)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 434
Likede indlæg: 8807

Indlægaf sigge » 26. nov 2017, 19:47

Min søster skal formodentlig have tøj, medmindre hun skriver noget andet spændende på ønskesedlen inden jul.

Mine forældre ved jeg ikke endnu, men min far ønsker sig en del køkkenting, så måske noget SF det. Vi plejer altid at give min mor en kalender med Peter Plys, men jeg har haft svært ved at finde den i år.
Min veninde er jeg helt på bar bund med, men ville godt finde en deal til et eller andet ud at spise værk i Kbh., hvor hun bor.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.

Tilbage til "Fest og bryllup"