Om Anmeldelse Af Indlæg

Brugeravatar
HansPeter
Indlæg: 212
Tilmeldt: 20. nov 2015, 00:22
Kort karma: 4
Geografisk sted: Skive
Likede indlæg: 114

Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf HansPeter » 28. aug 2022, 13:33

Hej

Som jeg skrev, om i denne her tråd viewtopic.php?f=30&t=22241&p=1449351#p1449351 anmeldte jeg en persons Inlæg fordi person havde skrevet rigtig grimme ting til mig f.e.k.s. at jeg var UEmpatisk og ligeglad med andre mennesker og sån. Men selvom det er en Måned siden jeg gav anmeldelse har moderator og adminstator (eller hva sån nogen hedder) ik givet mig svar på om de har set, på min anmeldelse.

Så mit spørgsmål er om når man ik får Svar på anmeldelse betyder det så at moderator ik har set på det eller betyder det at de har set på det men bare er ligeglad???

Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen (bruger navn Hans Peter)
0
Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen

Jeg er Infantil Autist det er, derfor jeg nogen gange skriver på en, lidt Mærkelig måde men jeg er flink fyr. :wink3: :lol2:

det er ik mig på Profil Billed men manden på Billedet, hedder os Rasmus Carlsen.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf thomassneum » 28. aug 2022, 15:34

HansPeter skrev:Hej

Som jeg skrev, om i denne her tråd viewtopic.php?f=30&t=22241&p=1449351#p1449351 anmeldte jeg en persons Inlæg fordi person havde skrevet rigtig grimme ting til mig f.e.k.s. at jeg var UEmpatisk og ligeglad med andre mennesker og sån. Men selvom det er en Måned siden jeg gav anmeldelse har moderator og adminstator (eller hva sån nogen hedder) ik givet mig svar på om de har set, på min anmeldelse.

Så mit spørgsmål er om når man ik får Svar på anmeldelse betyder det så at moderator ik har set på det eller betyder det at de har set på det men bare er ligeglad???

Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen (bruger navn Hans Peter)

Lyder som holdninger inden for rammen. Ignorer de personer som ikke taler pænt med dig. Du kan trods alt, ikke forvente at alle elsker hinanden.

God søndag.
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21959

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf Purple Haze » 28. aug 2022, 15:44

HansPeter skrev:Hej

Som jeg skrev, om i denne her tråd http://debatten.net/forum/viewtopic.php ... 1#p1449351 anmeldte jeg en persons Inlæg fordi person havde skrevet rigtig grimme ting til mig f.e.k.s. at jeg var UEmpatisk og ligeglad med andre mennesker og sån. Men selvom det er en Måned siden jeg gav anmeldelse har moderator og adminstator (eller hva sån nogen hedder) ik givet mig svar på om de har set, på min anmeldelse.

Så mit spørgsmål er om når man ik får Svar på anmeldelse betyder det så at moderator ik har set på det eller betyder det at de har set på det men bare er ligeglad???

Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen (bruger navn Hans Peter)


Du skal huske at moderatorerne bare er alm. brugere ligesom dig og mig, så det er ikke et job for dem, hvor de tjekker op på anmeldelser hele tiden. Derfor kan det indimellem godt tage lang tid før de ser dine anmeldelser, og så skal de måske lige tale sammen om hvad der skal gøres ved den.

Men generelt får man ikke nødvendigvis svar på hvad afgørelsen er, og du kan ikke anke eller klage over deres afgørelse.

Du har anmeldt, det er det du kan gøre - og så må du komme videre.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16978
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21149

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf Misantropen » 28. aug 2022, 16:52

Når man bruger knappen til at rapportere et indlæg kan man vælge om man vil have en besked, når anmeldelsen er behandlet. Har du brugt den funktion og kan du huske om du har markeret "ja" eller "nej"?

Hvis du har brugt den funktion, men er i tvivl om hvad du valgte kan du gå tilbage til det anmeldte indlæg. Klik på knappen for at rapportere. Hvis anmeldelsen endnu ikke er behandlet vil du få en meddelelse om at indlægget er anmeldt. Hvis ikke du får den besked kan du anmelde indlægget igen.
1
Brugeravatar
HansPeter
Indlæg: 212
Tilmeldt: 20. nov 2015, 00:22
Kort karma: 4
Geografisk sted: Skive
Likede indlæg: 114

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf HansPeter » 28. aug 2022, 19:09

Misantropen skrev:Når man bruger knappen til at rapportere et indlæg kan man vælge om man vil have en besked, når anmeldelsen er behandlet. Har du brugt den funktion og kan du huske om du har markeret "ja" eller "nej"?

Hvis du har brugt den funktion, men er i tvivl om hvad du valgte kan du gå tilbage til det anmeldte indlæg. Klik på knappen for at rapportere. Hvis anmeldelsen endnu ikke er behandlet vil du få en meddelelse om at indlægget er anmeldt. Hvis ikke du får den besked kan du anmelde indlægget igen.


Der står dette inlæg er allerede blevet raporteret så, det vil altså sige at det ik er behandle endnu?? Det er godt nok iriterende man ska vente, så længe............

Men Tak for svar
0
Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen

Jeg er Infantil Autist det er, derfor jeg nogen gange skriver på en, lidt Mærkelig måde men jeg er flink fyr. :wink3: :lol2:

det er ik mig på Profil Billed men manden på Billedet, hedder os Rasmus Carlsen.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15663
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21063

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf 2SHY » 28. aug 2022, 19:35

HansPeter skrev:
Misantropen skrev:Når man bruger knappen til at rapportere et indlæg kan man vælge om man vil have en besked, når anmeldelsen er behandlet. Har du brugt den funktion og kan du huske om du har markeret "ja" eller "nej"?

Hvis du har brugt den funktion, men er i tvivl om hvad du valgte kan du gå tilbage til det anmeldte indlæg. Klik på knappen for at rapportere. Hvis anmeldelsen endnu ikke er behandlet vil du få en meddelelse om at indlægget er anmeldt. Hvis ikke du får den besked kan du anmelde indlægget igen.


Der står dette inlæg er allerede blevet raporteret så, det vil altså sige at det ik er behandle endnu?? Det er godt nok iriterende man ska vente, så længe............

Men Tak for svar

Mig bekendt er der kun 2 moderatorer eller noget i den stil til at tage sig af hele debatten. Og det er vel at mærke ved siden af deres almindelige liv og arbejde mm., da det foregår på frivilligt basis. Så det tager noget tid for dem at håndtere alle de ting der måtte komme ind
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16978
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21149

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf Misantropen » 28. aug 2022, 19:49

HansPeter skrev:
Misantropen skrev:Når man bruger knappen til at rapportere et indlæg kan man vælge om man vil have en besked, når anmeldelsen er behandlet. Har du brugt den funktion og kan du huske om du har markeret "ja" eller "nej"?

Hvis du har brugt den funktion, men er i tvivl om hvad du valgte kan du gå tilbage til det anmeldte indlæg. Klik på knappen for at rapportere. Hvis anmeldelsen endnu ikke er behandlet vil du få en meddelelse om at indlægget er anmeldt. Hvis ikke du får den besked kan du anmelde indlægget igen.


Der står dette inlæg er allerede blevet raporteret så, det vil altså sige at det ik er behandle endnu?? Det er godt nok iriterende man ska vente, så længe............

Men Tak for svar

Ja, lige præcis :) Jeg kunne ikke huske den præcise ordlyd. Hvis vedkommende generelt skriver grimt kan du altid anmelde de indlæg(også selvom de ikke er til dig), eller evt. kontakte en af moderatorerne direkte via PB, men det er ikke sikkert det går hurtigere.
1
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf sansera » 28. aug 2022, 19:59

De få gange jeg har anmeldt, er det gået rigtig hurtigt. 24 timer agtigt.
Når det er sagt, så har det heller ikke været personsag men mere i stil med doxing og trusler. Jeg tænker, at det kan ramme hårdt at blive kaldt uempatisk, men ift fx specifikke trusler er behandlingstiden nok længere her. Også fordi det i sig selv ikke er imod debattens regler, at finde et indlæg eller en holdning uempatisk. Hvis jeg var dig ville jeg blokke vedkommende og prøve at give slip. Et andet menneskes holdning til dig definerer ikke dig.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16263
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32496

Re: Om Anmeldelse Af Indlæg

Indlægaf icelady » 28. aug 2022, 20:09

HansPeter skrev:Hej

Som jeg skrev, om i denne her tråd viewtopic.php?f=30&t=22241&p=1449351#p1449351 anmeldte jeg en persons Inlæg fordi person havde skrevet rigtig grimme ting til mig f.e.k.s. at jeg var UEmpatisk og ligeglad med andre mennesker og sån. Men selvom det er en Måned siden jeg gav anmeldelse har moderator og adminstator (eller hva sån nogen hedder) ik givet mig svar på om de har set, på min anmeldelse.

Så mit spørgsmål er om når man ik får Svar på anmeldelse betyder det så at moderator ik har set på det eller betyder det at de har set på det men bare er ligeglad???

Med Venlig Hilsen Rasmus Carlsen (bruger navn Hans Peter)


Hej HansPeter.


Som andre skriver er vi kun 2 moderatorer og derfor kan der godt gå et stykke tid, før vi får kigget på anmeldelser. :)

Kun hvis det er grelle tilfælde kan vi handle på egen hånd; ellers skal vi vente på at den anden har kigget og givet sin mening om hvad der skal ske. Der er også tilfælde hvor vi må bede admin Patrick komme med sin mening, fordi vi er uenige. Det kan godt tage tid før vi begge 2/alle 3 har kigget på det og fundet en løsning.



Som udgangspunkt får du ikke besked fra os ang en evt handling på din anmeldelse.

Når du anmelder kan du vælge dette: "Du modtager information når din rapport er behandlet." Det betyder at når vi lukker en rapport/anmeldelse får du besked om at rapporten/anmeldelsen er lukket, men du får ikke at vide, hvad vi har gjort.


Derudover har vi lavet en fejl, der gør at vi i takt med behandling af anmeldelser/rapporter IKKE har fået lukket dem. Dvs vi pt bruger det meste af vores tid herinde på at tjekke tidligere anmeldelser/rapporter, hvilket medfører at der er mere at lave end normalt.

Som andre skriver er vi her på frivillig basis ved siden af vores fysiske hverdag, så vi kan ikke altid lægge så mange timer i det, som andre gerne ser.



Fremover skal du selvfølgelig anmelde hvis du mener der er noget der skal rettes på. Og hvis du er utålmodig ang svar, kan du altid sende os en PB. :)


Jeg håber det gav dig en forklaring :)
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"