Status på ting der næsten virker

Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9938
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17867

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf .Magic. » 15. jul 2022, 04:15

Misantropen skrev:
Musenmor skrev:
dgd2007 skrev:
Musenmor skrev:Jeg bliver tit lukket ude af debatten :gruble: Skriver jeg mon for meget :lol:

Er det ikke noget med tidspunktet? Når jeg får den der, er det som regel her ved midnatstide. :)


Det ved jeg ikke, men det kan da godt være :gruble: Jeg er tit online, her tæt på midnat :gruble:

Det sker mere eller mindre altid ved 23-00 tiden. Det plejer at tage et par minutter før siden er sig selv igen.

Hvis du har skrevet og postet et indlæg kan du bare vente og trykke opdater når siden er klar. Så mister du ikke det du har skrevet.

Det sker også her hos mig mellem 23 og ca. midnat.
1
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Aragorn » 15. jul 2022, 07:27

.Magic. skrev:
Misantropen skrev:
Musenmor skrev:
dgd2007 skrev:
Musenmor skrev:Jeg bliver tit lukket ude af debatten :gruble: Skriver jeg mon for meget :lol:

Er det ikke noget med tidspunktet? Når jeg får den der, er det som regel her ved midnatstide. :)


Det ved jeg ikke, men det kan da godt være :gruble: Jeg er tit online, her tæt på midnat :gruble:

Det sker mere eller mindre altid ved 23-00 tiden. Det plejer at tage et par minutter før siden er sig selv igen.

Hvis du har skrevet og postet et indlæg kan du bare vente og trykke opdater når siden er klar. Så mister du ikke det du har skrevet.

Det sker også her hos mig mellem 23 og ca. midnat.


Det er hosting provideren der siger at abonnementet har overskredet sin daglige kvote af forbindelser. Hvis man vil have mere trafik igennem, skal administratoren købe et større abonnement.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"