Hvordan fandt du herind?

Hvordan fandt du herind?

Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat i en privatbesked.
43
14%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat, men offentligt i en tråd.
6
2%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på et socialt medie uden for debatterne, fx Facebook.
6
2%
Jeg så i en tråd på dindebat, at andre nævnte debatten her, og blev nysgerrig.
201
68%
Jeg så, at andre nævnte det på et andet socialt medie, fx Facebook, og blev nysgerrig.
15
5%
Jeg fandt forummet via Google eller andre søgninger.
13
4%
Andet (skriv det gerne i tråden).
13
4%

Afgivne stemmer: 297
Brugeravatar
Honningprut
Kort karma: 18
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 72

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Honningprut » 17. jan 2017, 18:49

Jeg fik tilsendt en besked på Jubii :)

- Jeg havde spurgt i en tråd, hvor i alle sammen var henne?
5
:lun: :lun: :lun: HonningPrut
Brugeravatar
JeanetteA
Kort karma: 2
Likede indlæg: 5

Indlægaf JeanetteA » 6. aug 2017, 19:50

Jeg fik tilsendt en besked på Jubii efter jeg havde spurgt efter gamle rablere :)
2
FletpArkett
Kort karma: 19
Likede indlæg: 278

Indlægaf FletpArkett » 8. aug 2017, 06:27

Jeg fik i første omgang tilsendt en besked på jubii-debatten af en supersød debattør, der informerede mig om stedet her. Jeg oprettede mig som min gamle profil herinde. Blev dog aldrig rigtig aktiv. Tror egentlig at grunden til, jeg ikke rigtigt fik taget hul på debatlivet dengang var, at jeg inden da, havde taget en laaaang debatpause på flere år. Der er sket rigtig meget på privatfronten i disse år og jeg havde nok svært ved at identificere mig med min gamle profil og det jeg stod for dengang. Nu har jeg foretaget et ham-skifte og har atter fundet lyst til debat-livet - og det er da dejligt :lun:
1
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 47
Likede indlæg: 524

Indlægaf Mavis » 9. aug 2017, 09:44

Jeg så Jubii's anmeldelser på Trustpilot efter at have undret mig over hvor alle var, og nogen nævnte debatten her. Så derfor oprettede jeg mig.
0
Livet er hårdt og så dør man
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 8
Likede indlæg: 819

Indlægaf Ghattner » 17. aug 2017, 12:48

Mavis skrev:Jeg så Jubii's anmeldelser på Trustpilot efter at have undret mig over hvor alle var, og nogen nævnte debatten her. Så derfor oprettede jeg mig.

Jeg havde også undret mig over hvorfor der var blevet så stille på DinDebat og alle nye indlæg var så unge og umodne, at jeg lavede en søgning og faldt over Trustpilot og diverse dårlige anmeldelser. Så forstod jeg bedre hvorfor der var blevet så stille. Jeg så et link til dette site og checkede det ud med det samme, og det virker som at være "hjemme" igen, så glæder mig til at følge en masse gode debatter og sniksnakke igennem. Har været savnet :-)
9

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"