Hvordan fandt du herind?

Hvordan fandt du herind?

Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat i en privatbesked.
44
15%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat, men offentligt i en tråd.
6
2%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på et socialt medie uden for debatterne, fx Facebook.
6
2%
Jeg så i en tråd på dindebat, at andre nævnte debatten her, og blev nysgerrig.
201
67%
Jeg så, at andre nævnte det på et andet socialt medie, fx Facebook, og blev nysgerrig.
15
5%
Jeg fandt forummet via Google eller andre søgninger.
13
4%
Andet (skriv det gerne i tråden).
13
4%
 
Afgivne stemmer: 298
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Aspargsen » 19. aug 2016, 10:56

Teni skrev:Jeg så en del omtale af den nye debat inde på DinDebat, og da DinDebat efterhånden er død og kedelig besluttede jeg at kigge herind, og der er jo meget mere aktivitet herinde :dance:
har ellers været med på DinDebat i 10 år (hvor er det vildt der er gået så længe!), men da selv det forum (og den tråd) jeg selv har brugt meget OGSÅ lige pludselig døde ud, ja så var der ikke så meget at tænke på.
Noget virkelig irriterende ved DinDebat i disse dage er også at én bestemt bruger/troll fylder rigtigt meget af det der er tilbage derinde, med sine konstant negative og nedladende svar.
Så nu er jeg startet på en frisk her med et lækkert nyt brugernavn :slem:


Jamen velkomme til da, er der nogen bestemt grund til man skal huske pigen på dit billede ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Klaptorsken
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. jan 2017, 17:33
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Klaptorsken » 15. jan 2017, 23:00

Jeg var på den gamle debat tilbage i 00'erne, blev optaget andetsteds og forsvandt mere eller mindre derfra. Kom så tilbage for et stykke tid siden, men debatten var død som en sild, så der var ikke sjovt at være. Fandt stedet her ved at google et par af de gamle brugernavne fra jubii, og vupti, her er jeg så. :)
7
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf ExCoastal » 15. jan 2017, 23:32

Wizzze fik lokket mig herind, og selvom jeg har bevaret min profil hos Jubii, så er min aktivitet der nærmest ikke eksisterende. Antallet af nye indlæg er yderst begrænset, hvis man undtager en enkelt rabiat debattør.
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf dgd2007 » 16. jan 2017, 00:28

Klaptorsken skrev:[...]
Fandt stedet her ved at google et par af de gamle brugernavne fra jubii, og vupti, her er jeg så. :)

Smart! :fløjt:
1
Brugeravatar
Klaptorsken
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. jan 2017, 17:33
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Klaptorsken » 16. jan 2017, 04:22

dgd2007 skrev:
Klaptorsken skrev:[...]
Fandt stedet her ved at google et par af de gamle brugernavne fra jubii, og vupti, her er jeg så. :)

Smart! :fløjt:
Jep. :D

Jeg læste på den anden debat om denne nye 'hemmelige' debat, som åbenbart tiltrak en masse debattører fra jubii, så det var bare at søge på et af de brugernavne jeg kunne huske, og så er resten historie som man siger...

Såvidt jeg kan forstå begyndte den anden debat at danse sin svanesang da Keller forsvandt, og med div. mere eller mindre (vistnok mest mindre) vellykkede opdateringer, kom den til de sidste trin i dansen, men sådan er det jo - der er ikke noget der varer for evigt.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Skralde » 16. jan 2017, 07:53

Klaptorsken skrev:
dgd2007 skrev:
Klaptorsken skrev:[...]
Fandt stedet her ved at google et par af de gamle brugernavne fra jubii, og vupti, her er jeg så. :)

Smart! :fløjt:
Jep. :D

Jeg læste på den anden debat om denne nye 'hemmelige' debat, som åbenbart tiltrak en masse debattører fra jubii, så det var bare at søge på et af de brugernavne jeg kunne huske, og så er resten historie som man siger...

Såvidt jeg kan forstå begyndte den anden debat at danse sin svanesang da Keller forsvandt, og med div. mere eller mindre (vistnok mest mindre) vellykkede opdateringer, kom den til de sidste trin i dansen, men sådan er det jo - der er ikke noget der varer for evigt.


Dejligt at du fandt os. Velkommen til :banan:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Honningprut » 17. jan 2017, 18:49

Jeg fik tilsendt en besked på Jubii :)

- Jeg havde spurgt i en tråd, hvor i alle sammen var henne?
5
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
JeanetteA
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. aug 2017, 12:17
Kort karma: 2
Likede indlæg: 5

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf JeanetteA » 6. aug 2017, 19:50

Jeg fik tilsendt en besked på Jubii efter jeg havde spurgt efter gamle rablere :)
2

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"