Hvordan fandt du herind?

Hvordan fandt du herind?

Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat i en privatbesked.
44
15%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat, men offentligt i en tråd.
6
2%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på et socialt medie uden for debatterne, fx Facebook.
6
2%
Jeg så i en tråd på dindebat, at andre nævnte debatten her, og blev nysgerrig.
201
67%
Jeg så, at andre nævnte det på et andet socialt medie, fx Facebook, og blev nysgerrig.
15
5%
Jeg fandt forummet via Google eller andre søgninger.
13
4%
Andet (skriv det gerne i tråden).
13
4%
 
Afgivne stemmer: 298
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Urtekussen » 13. apr 2016, 18:30

Op - så alle nytilkomne også kan svare :-)
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Kommodedyret » 13. apr 2016, 19:02

Jeg er spion for D H.
3
Closure, closure, closure closure closure
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Firebird » 15. apr 2016, 13:56

Jeg er en af de ganske få der fandt herind via google.

Sagen er at jeg er ret vild med "Gift ved første blik" og jeg kunne huske at den første sæson blev debateret ret heftigt på DD. Derfor googlede jeg "Gift ved første blik" for at finde tråden. Den fandt jeg også, og troede jeg var på DD. Da jeg så ville læse efter næste afsnit, gik jeg direkte ind på DD bare for at finde.................Ingenting. :gruble: Gang i googeriet igen, også gik det op for mig at jeg var landet på en helt ny debatside.

Jeg oprettede mig med det samme, og har været her lige siden. :ivrig:
10
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Kolderudolf
Indlæg: 224
Tilmeldt: 4. maj 2016, 00:14
Kort karma: 53
Likede indlæg: 265

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Kolderudolf » 4. maj 2016, 00:21

Jeg har lige forvildet mig herind gennem et indlæg på et offentligt indlæg på DD og er noget forvirret :gruble:
Jeg har lidt følt mig som i en zombiefilm derinde det sidste lange stykke tid og har intet fattet :nej:

Det her ser noget mere aktivt ud.
7
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf down.boy » 5. maj 2016, 21:15

Jeg hørte en lille fugl synge om at der var dukket en "ny" debat op... som egentlig bare var den gamle, i ny og meget hyggeligere indpakning... og så var jeg jo nødt til at kigge indenfor her :genert:
5
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Lulu » 6. maj 2016, 06:53

Jeg læste ultraviolets indlæg om at hendes kæreste havde lavet en ny debat dengang og var herinde og lure lidt. Men jeg syntes egentlig ikke jeg orkede at deltage på to debatsites, så blev bare på dd.
En dag var jeg bare blevet så tilpas træt af at der aldrig skete noget, at jeg kiggede herind igen og oprettede mig. Så nu er jeg her i stedet for dd.
2
Brugeravatar
Lone Elizabeth
Indlæg: 59
Tilmeldt: 19. jan 2016, 08:11
Kort karma: 4
Likede indlæg: 164

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Lone Elizabeth » 7. maj 2016, 11:31

Gennem informationer på Jubii Debat. Hørte om det i eftersommeren (efter "opgraderingen" og ny admin.).
Men trak den lidt i håb om at det blev bedre. :gruble:

Det gjorde det så ikke. Var ellers glad for Jubii tidligere. :trist:

Herinde minder det meget om det gamle Jubii, med grønne og røde kort og godt med aktivitet :dance: :lol2:
1
Brugeravatar
TwoFace
Indlæg: 40
Tilmeldt: 6. maj 2016, 10:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf TwoFace » 7. maj 2016, 13:38

Jeg opdagede siden her gennem et andet forum. Jeg har været på jubii tidligere og været ret glad for det, men det er mange år siden, jeg har brugt det aktivt. Jeg brugte ikke siden i en periode og da jeg kom tilbage, kunne jeg ikke rigtig finde hyggen ved det igen og så gider jeg altså ikke bruge min tid på det. Nu har jeg læst med herinde siden i går og her virker ret hyggeligt (og med fokus på, at det gerne skal forblive sådan) så nu giver jeg det en chance :)
5
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf SoMaPe » 8. maj 2016, 20:48

TwoFace skrev:Jeg opdagede siden her gennem et andet forum. Jeg har været på jubii tidligere og været ret glad for det, men det er mange år siden, jeg har brugt det aktivt. Jeg brugte ikke siden i en periode og da jeg kom tilbage, kunne jeg ikke rigtig finde hyggen ved det igen og så gider jeg altså ikke bruge min tid på det. Nu har jeg læst med herinde siden i går og her virker ret hyggeligt (og med fokus på, at det gerne skal forblive sådan) så nu giver jeg det en chance :)

Det samme her :)
4
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf IrmaPigen » 27. jul 2016, 20:45

Petrix lokkede mig herind, og så skred han selv herfra :lol: Ej, jeg tror han har fået dame på...
1
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf jeanett88 » 1. aug 2016, 18:39

Jeg fandt herind via DD. Jeg var ikke særlig aktiv på DD og er slet ikke aktiv her, men læser ofte med.
Pt. er jeg på barsel, så måske bliver det startskuddet til en mere aktiv deltagelse.
4
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 2. aug 2016, 11:22

Lulu skrev:Jeg læste ultraviolets indlæg om at hendes kæreste havde lavet en ny debat dengang og var herinde og lure lidt. Men jeg syntes egentlig ikke jeg orkede at deltage på to debatsites, så blev bare på dd.
En dag var jeg bare blevet så tilpas træt af at der aldrig skete noget, at jeg kiggede herind igen og oprettede mig. Så nu er jeg her i stedet for dd.


Jeg hørte også om debatten på Dindebat, men gad egentlig ikke være 2 steder (og var åbenbart ikke træt nok af Dindebat endnu).
Men til sidst blev det bare for ringe. Efter noget brokkeri fra mig og dernæst et tilbud (som jeg afviste) om at blive moderator, tænkte jeg at det var mit cue til at sige endeligt farvel til Dindebat, når jeg nu alligevel ikke havde tænkt mig at bidrage til at rette op på den synkende skude.

Jeg har stadig min profil, men betragter aktiviteten derovre som de sidste krampetrækninger. Det er tosserne der hovedsageligt huserer på Dindebat nu, og Høvdingen har ikke gjort et helhjertet forsøg på at ændre det. Men det bliver da spændende at se om hans efterlysning efter moderatorer derovre, kommer til at have en effekt.

Men jeg må så indrømme at der mangler lidt af den kant herinde, som Dindebat havde tidligere. Men måske er min generelle lyst til at debattere også bare blevet mindre. Jeg synes sgu ikke rigtigt der er noget herinde der tænder den der gnist i mig, som får mig til tasterne :gruble:
1
Brugeravatar
Katarinka
Indlæg: 82
Tilmeldt: 2. nov 2015, 20:35
Kort karma: 15
Likede indlæg: 150

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Katarinka » 15. aug 2016, 18:27

Jeg var nødt til at eftersøge jer efter jeg efter et par års syltning af Dindebat vendte tilbage til noget der lignede en ødemark..
8
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Rothkeen » 16. aug 2016, 17:36

Skamløst reklame på dindebat ;)
1
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Teni » 17. aug 2016, 11:12

Jeg så en del omtale af den nye debat inde på DinDebat, og da DinDebat efterhånden er død og kedelig besluttede jeg at kigge herind, og der er jo meget mere aktivitet herinde :dance:
har ellers været med på DinDebat i 10 år (hvor er det vildt der er gået så længe!), men da selv det forum (og den tråd) jeg selv har brugt meget OGSÅ lige pludselig døde ud, ja så var der ikke så meget at tænke på.
Noget virkelig irriterende ved DinDebat i disse dage er også at én bestemt bruger/troll fylder rigtigt meget af det der er tilbage derinde, med sine konstant negative og nedladende svar.
Så nu er jeg startet på en frisk her med et lækkert nyt brugernavn :slem:
4
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"