Hvorfor blev jeg smidt ud?

gnostic
Kort karma: 128
Likede indlæg: 333

Hvorfor blev jeg smidt ud?

Indlægaf gnostic » 28. maj 2017, 07:35

Jeg er lige kommet tilbage fra 14 dages udelukkelse, hvori jeg blev mødt med begrundelsen om at jeg havde skrevet et off-topic-indlæg.

Jeg undrer mig i dén grad over at jeg bliver udelukket på den baggrund. Det er jo knapt nok nok til en advarsel, og iøvrigt var mit off-topic indlæg kun en besvarelse til en anden, som skrev det første off-topic-indlæg. Det skete alt sammen i min egen tråd. Og normalt laver jeg ikke off-topic indlæg, det hører virkelig til sjældenhederne!

Jeg har forsøgt at få fat i admin og moderator, men ingen har indtil nu besvaret min henvendelse. Jeg kan godt bruge en uddybende forklaring, for jeg synes det lyder underligt!

Jeg håber virkelig jeg har misforstået noget her!
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 426
Likede indlæg: 8406

Re: Hvorfor blev jeg smidt ud?

Indlægaf Flora » 28. maj 2017, 07:41

Hvornår har du kontaktet admin/moderator?
0
:jule:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 736
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 15024

Indlægaf icelady » 28. maj 2017, 07:47

Der er ikke engang gået 12 timer siden du skrev til en moderator. Vi er her altså ikke konstant, Gnostic. :)

Du har flere gange fået at vide at du skal undgå at besvare andres personlige indlæg, fordi du dermed er medvirkende til at dine tråde ryger af sporet.
Du brokker dig over, når dine tråde ryger af sporet, men du medvirker selv til det.

Vi havde fra mod-siden ganske enkelt fået nok og eftersom du havde advarsler i forvejen røg du ud, fordi du ikke kunne efterkomme en henstilling.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
gnostic
Kort karma: 128
Likede indlæg: 333

Indlægaf gnostic » 28. maj 2017, 07:49

icelady skrev:Der er ikke engang gået 12 timer siden du skrev til en moderator. Vi er her altså ikke konstant, Gnostic. :)

Du har flere gange fået at vide at du skal undgå at besvare andres personlige indlæg, fordi du dermed er medvirkende til at dine tråde ryger af sporet.
Du brokker dig over, når dine tråde ryger af sporet, men du medvirker selv til det.

Vi havde fra mod-siden ganske enkelt fået nok og eftersom du havde advarsler i forvejen røg du ud, fordi du ikke kunne efterkomme en henstilling.

Ok, tak for begrundelsen. Spørgsmål besvaret.

Det sagt, så synes jeg lige jeg vil tilføje, at jeg ikke undlader af efterkomme henstillinger med vilje. Det var en forglemmelse. Jeg gør ikke det her for at spolere noget somhelst for debatten, jeg har ikke i sinde at ødelægge noget for nogen! Derfor virker det underligt når jeg bliver smidt ud for jeg gør jo intet for at genere mine meddebattører!
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 106
Likede indlæg: 1314

Indlægaf Bimmerdyret » 28. maj 2017, 11:43

gnostic skrev: Derfor virker det underligt når jeg bliver smidt ud for jeg gør jo intet for at genere mine meddebattører!

Det lyder hårdt, men det er ikke sådan ment :kram:
Det er din opfattelse, men faktum er så at mange debattører gennem årene faktisk har skrevet direkte til dig, hvad det er du gør der er generende (mig inkluderet), hvilket er adskillige henvisninger til at du bør stoppe den adfærd som føles som et irritationsmoment.

Kender ikke til den pågældende sag, hvilket du så egentlig burde holde mellem dig og mods/admin i dette forum, da din opfattelse af dig som debattør i forhold til andre..ikke ligefrem rammer skiven.
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 257
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 6046

MODERATION

Indlægaf decibell » 28. maj 2017, 15:37

Tråden her er låst, da Gnostic har fået svar og må fortsætte evt. videre kommunikationen med os i pb.
1

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"