Hvor er?

Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvor er?

Indlægaf AgentPixie » 7. jul 2017, 10:47

LækreArne og Urtekussen? HVOR ER DE?
2
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvor er?

Indlægaf Spjaerten » 7. jul 2017, 10:48

Akehurst2 skrev:Hvor er Ekstrovert forsvundet hen?


Er det den debattør jeg tror det er - så har vedkommende lavet den med at oprette sig og slette og oprette sig. Flere gange. Både her og på den unævnelige.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvor er?

Indlægaf Spjaerten » 7. jul 2017, 10:49

AgentPixie skrev:LækreArne og Urtekussen? HVOR ER DE?


LækreArne har det ihvertfald godt ude i den virkelige verden og det tror jeg også Urtekussen har, dog er jeg ikke venner med hende på FB, men det er mine venner :)
0
Tryk på * :slem:
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Hvor er?

Indlægaf Akehurst2 » 7. jul 2017, 11:54

Jeg savner Urtekussen.
2
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Hvor er?

Indlægaf JoyNips » 7. jul 2017, 17:50

Spjaerten skrev:
Akehurst2 skrev:Hvor er Ekstrovert forsvundet hen?


Er det den debattør jeg tror det er - så har vedkommende lavet den med at oprette sig og slette og oprette sig. Flere gange. Både her og på den unævnelige.


Ja, jeg får det vist også til 4. gang efterhånden.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: Hvor er?

Indlægaf Daine » 7. jul 2017, 18:19

Akehurst2 skrev:Jeg savner Urtekussen.

Det gør jeg også! Og hvem er denne Ekstrovert? Synes da vedkommende var enormt aktiv, specielt i jobjagter-tråden.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvor er?

Indlægaf Flora » 7. jul 2017, 18:24

Falstria skrev:
Flora skrev:
Aima skrev:Men har Shuruq ikke været her længe under nyt navn?


Jo, men det nye navn er også slettet.


Øv, det var da ganske unødvendigt :(


Ja, det synes jeg også. Hun var hyggelig at have herinde. Men hun har vel haft sine årsager.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Hvor er?

Indlægaf Sorenspige » 7. jul 2017, 19:24

Hvor er FruDulle blevet af?
2
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvor er?

Indlægaf Anne Droid » 8. jul 2017, 06:26

Akehurst2 skrev:
fisken80 skrev:
girl_beat skrev:Forleden kom jeg i tanke om ham nordjyden, der viste bar r** på sit profilbillede - og vist nok var ret utilfreds med dating-potentialet i sin region :D Kom han nogenside med over på denne debat? :gruble:


Artem, og nej det gjorde han ikke. Og sjovt nok er han en af dem, der stadig er en smule aktiv på den gamle debat. Det er kun nogle få dage siden jeg deltog i en debat om forskellen på her og der, og her skrev han at han opfattede stedet her som indespist. Det fortalte jeg ham selvfølgelig at det ikke er, men han lød ikke som om han ville flytte.


Han ville ellers være rigtig meget velkommen, synes jeg.


Han er her. Jeg har lige set indlæg han har skrevet.
1
Klimatosse
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvor er?

Indlægaf Guilded_Lily » 8. jul 2017, 07:19

Daine skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg savner Urtekussen.

Det gør jeg også! Og hvem er denne Ekstrovert? Synes da vedkommende var enormt aktiv, specielt i jobjagter-tråden.


Skulle h*n ikke på ferie denne weekend?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvor er?

Indlægaf Hunkat » 8. jul 2017, 07:21

Sorenspige skrev:Hvor er FruDulle blevet af?


Uden at vide det med sikkerhed så har hun vist eksamener i øjeblikket? Jeg husker det som om at der var en hel del ting der skulle ske i den nærmeste fremtid så mon ikke det bare er det virkelige liv der kræver sit lige nu?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: Hvor er?

Indlægaf Daine » 8. jul 2017, 07:28

Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg savner Urtekussen.

Det gør jeg også! Og hvem er denne Ekstrovert? Synes da vedkommende var enormt aktiv, specielt i jobjagter-tråden.


Skulle h*n ikke på ferie denne weekend?

Det er muligt, men h*n er blevet slettet helt. En skam, for der var nogle fine indlæg i bla nævnte tråd.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvor er?

Indlægaf Spjaerten » 8. jul 2017, 07:35

Sorenspige skrev:Hvor er FruDulle blevet af?


Hun har været travl optaget i det virkelige liv men har det godt
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvor er?

Indlægaf Artem » 9. jul 2017, 21:38

Akehurst2 skrev:
fisken80 skrev:
girl_beat skrev:Forleden kom jeg i tanke om ham nordjyden, der viste bar r** på sit profilbillede - og vist nok var ret utilfreds med dating-potentialet i sin region :D Kom han nogenside med over på denne debat? :gruble:


Artem, og nej det gjorde han ikke. Og sjovt nok er han en af dem, der stadig er en smule aktiv på den gamle debat. Det er kun nogle få dage siden jeg deltog i en debat om forskellen på her og der, og her skrev han at han opfattede stedet her som indespist. Det fortalte jeg ham selvfølgelig at det ikke er, men han lød ikke som om han ville flytte.


Han ville ellers være rigtig meget velkommen, synes jeg.

Spændende at jeg ligefrem er savnet. :genert:
Men nu har jeg langt om længe forvildet mig her over... :wave:

For at gøre en lang historie kort, så har jeg selv en gang været med i en udbryder debat da singletons blev nedlagt, men den nye debat holdt kun i omkring 4 måneder så gik folk tilbage til jubii igen. Troede derfor at det samme ville ske denne gang, og jeg gav det et halvt år, hvor jeg så regnede med at i var tilbage. Men sådan gik det ikke, og må nok indse at jeg havde undervurderet modstanden mod høvdingen, hvor jeg mest troede flytningen skyldes det nye software hvor debatten kørte elendigt i en måned og stadig ikke kører optimalt.

At det så lige blev nu at jeg kom her over skyldes en kombination af flere ting, som at Høvdingen har indset at han har fejlet og søger råd blandt brugerne.
Hvor høvdingen endda har skrevet til mig om jeg ikke vil være moderator? og da jeg afviste det på en pæn måde. Prøvede han på at overtale mig, men har ikke lyst til at stå inde for den linje han har lagt...
Ja og så blev jeg endnu en gang inviteret her over, for helt ærligt så har jeg ikke så meget som luret på denne debat før. Men nu hvor jeg lurede kunne jeg lige så godt oprette mig her. ;)
29
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5236

Re: Hvor er?

Indlægaf girl_beat » 10. jul 2017, 07:17

Artem skrev:For at gøre en lang historie kort, så har jeg selv en gang været med i en udbryder debat da singletons blev nedlagt, men den nye debat holdt kun i omkring 4 måneder så gik folk tilbage til jubii igen. Troede derfor at det samme ville ske denne gang, og jeg gav det et halvt år, hvor jeg så regnede med at i var tilbage. Men sådan gik det ikke, og må nok indse at jeg havde undervurderet modstanden mod høvdingen, hvor jeg mest troede flytningen skyldes det nye software hvor debatten kørte elendigt i en måned og stadig ikke kører optimalt.

At det så lige blev nu at jeg kom her over skyldes en kombination af flere ting, som at Høvdingen har indset at han har fejlet og søger råd blandt brugerne.
Hvor høvdingen endda har skrevet til mig om jeg ikke vil være moderator? og da jeg afviste det på en pæn måde. Prøvede han på at overtale mig, men har ikke lyst til at stå inde for den linje han har lagt...
Ja og så blev jeg endnu en gang inviteret her over, for helt ærligt så har jeg ikke så meget som luret på denne debat før. Men nu hvor jeg lurede kunne jeg lige så godt oprette mig her. ;)

Jamen, velkommen... Der er altid plads til én til :D
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"