Hvor er?

Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1848

Re: Hvor er?

Indlægaf TinaW » 18. okt 2018, 06:34

Bøtte skrev:Hvor er Juki blevet af?

Ja, det undrer jeg mig også over.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 387
Likede indlæg: 4378

Indlægaf lillebjoern » 18. okt 2018, 06:47

Hvor er FräuleinL?
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 60
Likede indlæg: 1530

Indlægaf Misantropen » 18. okt 2018, 11:09

TinaW skrev:

:wave:

Jeg har måtte få en ny bruger af personlige årsager. Det er ikke en hemmelighed, jeg har bare mistet overblikket over hvem der ved det, men nu blev jeg lige tippet om jeres indlæg.

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle gøre opmærksom på det på en måde, men det virkede også lidt mærkeligt at gøre opmærksom på mig selv på den måde og hvornår kan man lige nå ud til alle med interesse for det :genert:

Men jeg er glad for jeres og andres omtanke :kys:
28

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Billede
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 225
Likede indlæg: 4378

Indlægaf Tilly » 18. okt 2018, 11:32

Misantropen skrev:
TinaW skrev:

Jeg har måtte få en ny bruger af personlige årsager. Det er ikke en hemmelighed, jeg har bare mistet overblikket over hvem der ved det, men nu blev jeg lige tippet om jeres indlæg.

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle gøre opmærksom på det på en måde, men det virkede også lidt mærkeligt at gøre opmærksom på mig selv på den måde og hvornår kan man lige nå ud til alle med interesse for det :genert:

Jeg havde godt luret at det nok var dig der plejede at være indeni Juki. Men dejligt at få det bekræftet :) Du er en god debattør, med mange gode indspark, så det er dejligt at du stadig er her :)
1
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 60
Likede indlæg: 1530

Indlægaf Misantropen » 18. okt 2018, 11:45

Tilly skrev:
Misantropen skrev:
TinaW skrev:

Jeg havde godt luret at det nok var dig der plejede at være indeni Juki. Men dejligt at få det bekræftet :) Du er en god debattør, med mange gode indspark, så det er dejligt at du stadig er her :)

Det var sødt sagt :)

Tak for jeres likes og beskeder. Det er lidt overvældende at få tilkendegivet jeg ikke bare er en ligegyldig bruger, men bestemt dejligt :)
0

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Billede

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"