Brugen af røde kort

Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Flora » 27. jun 2017, 17:25

Pølsemix, har du den pågældende debattør på ignore?
0
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Pølsemix » 27. jun 2017, 17:40

Flora skrev:Pølsemix, har du den pågældende debattør på ignore?


Nej, for jeg er egentlig ligeglad med debattøren og de røde kort.

Jeg er bare ikke interesseret i at være et sted hvor et kort-system kan bruges på den måde og det er så taget op til overvejelse nu. Det var formålet med tråden. (er med på at det ikke er ensbetydende med at systemet bliver ændret)
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Flora » 27. jun 2017, 17:48

Pølsemix skrev:
Flora skrev:Pølsemix, har du den pågældende debattør på ignore?


Nej, for jeg er egentlig ligeglad med debattøren og de røde kort.

Jeg er bare ikke interesseret i at være et sted hvor et kort-system kan bruges på den måde og det er så taget op til overvejelse nu. Det var formålet med tråden. (er med på at det ikke er ensbetydende med at systemet bliver ændret)


Ok. Det er jo også fint, at diskutere ting man synes skulle være på en anden måde :)

Men hvis det fortsat generer dig fremover (eller andre oplever noget lignende), så er det jo en rimelig simpel løsning, bare at sætte pågældende debattør på ignore. Den burde da i hvert fald gælde både for indlæg og kort.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Slettet bruger » 27. jun 2017, 17:52

Flora skrev:
Pølsemix skrev:
Flora skrev:Pølsemix, har du den pågældende debattør på ignore?


Nej, for jeg er egentlig ligeglad med debattøren og de røde kort.

Jeg er bare ikke interesseret i at være et sted hvor et kort-system kan bruges på den måde og det er så taget op til overvejelse nu. Det var formålet med tråden. (er med på at det ikke er ensbetydende med at systemet bliver ændret)


Ok. Det er jo også fint, at diskutere ting man synes skulle være på en anden måde :)

Men hvis det fortsat generer dig fremover (eller andre oplever noget lignende), så er det jo en rimelig simpel løsning, bare at sætte pågældende debattør på ignore. Den burde da i hvert fald gælde både for indlæg og kort.


Tror ikke ignore dur for kort
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Flora » 27. jun 2017, 18:00

eks-Maupassant skrev:
Flora skrev:
Pølsemix skrev:
Flora skrev:Pølsemix, har du den pågældende debattør på ignore?


Nej, for jeg er egentlig ligeglad med debattøren og de røde kort.

Jeg er bare ikke interesseret i at være et sted hvor et kort-system kan bruges på den måde og det er så taget op til overvejelse nu. Det var formålet med tråden. (er med på at det ikke er ensbetydende med at systemet bliver ændret)


Ok. Det er jo også fint, at diskutere ting man synes skulle være på en anden måde :)

Men hvis det fortsat generer dig fremover (eller andre oplever noget lignende), så er det jo en rimelig simpel løsning, bare at sætte pågældende debattør på ignore. Den burde da i hvert fald gælde både for indlæg og kort.


Tror ikke ignore dur for kort


Ok. Det virker sært. Men hvis det er rigtigt, var det måske en ting Patrick kunne se på om kunne ændres.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Juki » 27. jun 2017, 18:05

Men man kan jo ikke ignorere sig ud af at en person opretter gentagne profiler, der kontakter en i kort, som det fx er tilfældet her.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf LadyFox » 27. jun 2017, 18:05

Jeg synes godt nok også at det er overkill at give TS røde kort i den tråd. Man kan da sagtens være uenig i det han skriver, men det er da ikke fordi han skriver noget der burde afføde sådan en reaktion, hans holdninger er da skrevet i en okay tone.
Jeg synes måske bare det er kedeligt hvis man ikke kan lufte holdninger der strider lidt imod flertallets uden at frygte at få røde.

Måske det er mig der ligger for meget i de røde, når jeg egentlig ikke opfatter den som noget man sender blot fordi man ikke er enig.
6
...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Delfin » 27. jun 2017, 18:39

Avino skrev:[

Jeg undrer mig virkeligt.
Hvorfor har du behov for, at sende røde kort til de forskellige debattører ?
Hvorfor blander du dig ikke i selve debatten ?
Jeg kan godt læse, hvad du skriver, men jeg er slet ikke med på- at det er OK at sende røde kort?
Hvis man er på et debatforum, som vi er- er det så ikke OK, at vi har forskellige meninger ?
Er det så ikke meningen, at vi skriver, hvad vi selv føler- tænker- mener osv ?
Nu læser jeg lige, hvad jeg selv har skrevet.... Det forkommer mig, at jeg har skrevet det her før ?

Jeg forstår det simpelthen ikke.


Det har jeg heller aldrig forstået, men jeg ved fra lignende tråde på den gamle debat, at det ikke er så usædvanligt endda. Jeg synes, det er en underlig måde at deltage i en tråd på, og mine røde kort er reserveret til ekstremt grove personangreb og andet i den kategori. Jeg har ikke sendt et eneste på denne debat og på den gamle sendte jeg vist et par stykker i løbet af 10 år. Altså bortset fra nogle få, der var en del af en 'leg'
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Juki » 27. jun 2017, 20:57

Nomine skrev:
Juki skrev:Men man kan jo ikke ignorere sig ud af at en person opretter gentagne profiler, der kontakter en i kort, som det fx er tilfældet her.



Det synes jeg nu nok er noget af et udsagn det der. Jeg har sendt Pølsemix røde kort i dag - jeg husker ikke at det er sket før, så der er absolut ingen grund til at få det til at lyde som om jeg jagter Pølsemix rundt - og at jeg skulle oprette nye profiler i et væk for at kunne sende Pølsemix røde kort - det er overhovedet ikke hvad der er sket her.

Det var dårligt formuleret af mig.

Jeg tænkte ikke specifikt på den her tråd og kortudvekslingen mellem dig og Pølsemix, men det er mere princippet i at det ikke altid hjælper at sætte en person på "Ignorer/bloker", da personen i så fald bare kan oprette en eller flere nye profiler med det samme formål med at chikanere.

Min kommentar var et indspark eller konstatering til kommentarene om at man kunne blokere folk og det du selv skriver her:
Nomine skrev:Jeg har været herinde som moderator, som debattør og så er jeg smuttet igen. Jeg er blevet slettet to gange, og sidste gang lovede jeg at det blev sidste gang.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9669

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Tanten » 27. jun 2017, 21:13

Aspargsen skrev:
landsbytossen skrev:
Aspargsen skrev:
landsbytossen skrev:Interessant emne, men er der nogen grund til at nævne en debattør ved navn i stedet for at tage det generelt.


umiddelbart vil jeg gætte på af det er fordi det ikke er et generalt problem

Stadig ingen grund til at sætte profilnavn på.


Jo, meget god grund, så ved man af det ikke er et generalt problem men kun vedrører denne ene bruger


Så kunne man jo bare skrive, at det drejer sig om én, konkret bruger? Jeg kan virkelig ikke se, hvad vi andre skal med vedkommendes navn - two wrongs don't make a right
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. jun 2017, 21:29

Delfin skrev:Jeg har ikke sendt et eneste på denne debat og på den gamle sendte jeg vist et par stykker i løbet af 10 år. Altså bortset fra nogle få, der var en del af en 'leg'
:trist: :trist: :trist:
cry.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Delfin » 27. jun 2017, 21:32

Dirtylittledevil skrev:
Delfin skrev:Jeg har ikke sendt et eneste på denne debat og på den gamle sendte jeg vist et par stykker i løbet af 10 år. Altså bortset fra nogle få, der var en del af en 'leg'
:trist: :trist: :trist:
cry.jpg


Ej var det et af dem for sjov, eller har jeg kvajet mig?
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. jun 2017, 21:37

Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Delfin skrev:Jeg har ikke sendt et eneste på denne debat og på den gamle sendte jeg vist et par stykker i løbet af 10 år. Altså bortset fra nogle få, der var en del af en 'leg'
:trist: :trist: :trist:
cry.jpg


Ej var det et af dem for sjov, eller har jeg kvajet mig?


Jeg tror det var en fejl :lol: men jeg har da svælget en del i selvmedlidenhed lige siden... snart to år Delfin!
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Flora » 27. jun 2017, 21:38

Dirtylittledevil skrev:
Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Delfin skrev:Jeg har ikke sendt et eneste på denne debat og på den gamle sendte jeg vist et par stykker i løbet af 10 år. Altså bortset fra nogle få, der var en del af en 'leg'
:trist: :trist: :trist:
cry.jpg


Ej var det et af dem for sjov, eller har jeg kvajet mig?


Jeg tror det var en fejl :lol: men jeg har da svælget en del i selvmedlidenhed lige siden... snart to år Delfin!


Er det det din avatar prøver at få ud af systemet? :D
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. jun 2017, 21:40

Flora skrev:
Er det det din avatar prøver at få ud af systemet? :D


Man må jo udnytte den modgang man får tildelt :-D
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"