"hej - her er jeg" - tråd

Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: "hej - her er jeg" - tråd

Indlægaf Miss_no_More » 2. apr 2016, 15:56

*33 år men bliver tit bedømt yngre, nok pga. påklædningen og opførslen - kan stadig godt lide en god bytur.
*Født og opvokset i Aalborg :love: og bor i hus en 10 km derfra sammen med kæresten gennem 10 år.
*Har længe forsøgt at blive gravid, men er siden nytåret kommet mere og mere i tvivl om, om det virkelig er det, jeg ønsker.
*Kan i weekenderne godt lide at være social. Gerne med venner og gerne med alkohol. Det bliver dog længere og længere imellem, da jeg ikke orker tømmermændene :badr:
*Elsker sin svigermor, men hader sin svigerfar.
*Er arbejdsløs pædagogmedhjælper, der alligevel har formået at "hutle" mig igennem de seneste år med vikariater.
*Hører næsten altid musik.
*Havde fornylig endelig fået overtalt kæresten til at gå til dans, som jeg kun skulle plage om i 10 år. Vi "pjækkede" de sidste 3 lektioner, da det alligevel ikke var os :blush:

EDIT: Hov, jeg tror ikke på en Gud....men jeg tror rigtig meget på bacon :blush2:
3
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: "hej - her er jeg" - tråd

Indlægaf Marichen12 » 10. maj 2016, 13:30

Hej :vinke:

- 37 år, men føler mig stadig som midt20 :blush:
- Gift i 6 år, vi har været sammen i 10
- 4 børn, 8, 6, 4 og 10 mdr.
- Pt. på orlov, men slut maj kalder arbejdet på KU, hvor jeg sidder og nørder med tal.
- Bor på Vesterbro, var en overgang i hus med have i Valby. Det var ved at koste ægteskabet..
- Elsker at læse, men tiden er ikke til lange, historiske romaner som er favorit, så har kastet mig over krimier.
- Popmusik er godt!
- Jeg elsker et godt glas vin g af og til gerne flere glas
- Shopper for meget
- Træner så meget som tiden tillader det
- Prøver at vende tilbage til LCHF, men manglende nattesøvn er ikke min ven på den front. Det kommer nok engang...
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: "hej - her er jeg" - tråd

Indlægaf Honningprut » 4. apr 2018, 18:37

Hej.

- 30 år. Har skrevet med på debatten siden jeg var 19.
- Skiftede navn engang, for at komme ud af et dårligt miljø, så nu hedder jeg noget som børn mellem 6 og 8 hedder.
- Jeg er feminist, stemmer rødt og er politisk aktiv.
- Har en søn på 9.
- Har været admin på den danske "Pretty Little Liars" gruppe, fordi jeg er besat.
- Min yndlingsdrik er Asti, bare den billige fra Fakta til 42. Jeg er ikke så dyr i drift.
- Jeg har taget 25 Kg på de sidste 3 år.
- Jeg er frivillig ved URK og på et spillested i min fritid.
- Jeg læste engang jura, færdiggjorde ikke studiet og drømmer nu om at blive pædagog.
- Min yndlingsret er pizza.
- Jeg bor pt. i Esbjerg.
. Jeg tror ikke på Gud. Men har ikke taget mig sammen til at melde mig ud af Folkekirken endnu.
- Jeg er kæreste med "B" - som er mit livskærlighed. Ingen tvivl om det. Han er 24 år.
- Jeg ligner faktisk My fra Mumitroldene i virkeligheden. :love2:
1
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"