Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf paint » 17. feb 2018, 10:13

LaScrooge skrev:
paint skrev:Ja. Den slags mænd findes. Igen tvivl om det. Men nu findes der også unge piger, som selv opsøger det. Og det gør ikke problemet mindre. Efter min mening, er det en enøjet analyse, altid bare at skyde det i skoene på mænd. "Mænd er nogle klamme svin" osv. osv.

Skal man analysere det nøgternt og objektivt, er man nødt til at have alle elementerne med i analysen. Først og fremmest at der er tale om piger, som er mangel-motiveret og higer efter, og tror at de kan udfylde tomrummet i deres liv, med dyre tasker og dermed få anerkendelse af andre piger. Dette opfatter jeg som delvist samfundsskabt, i og med der er sket et værdiskred (som allerede nævnt). Seksualiseringen af det offentlige rum og medier, er endnu en faktor, som skubber i den forkerte retning. Dette åbner så et marked, hvor mænd med den slags tilbøjeligheder - og som har pengene til det, kan 'købe' varen.
Man kan ikke pege ensidigt på én part i denne ligning. Mange ting spiller ind. Men det ændrer ikke på resultatet, desværre.


Alene det, at du synes at det der kommer "først og fremmest" i en "nøgtern og objektiv" analyse er fokus på ofrenes adfærd, er problematisk i mine øjne. Men det siger da noget om hvor du synes problemet ligger og hvad der kunne løse det.


Jeg tror egentlig at faktorernes orden, er lidt underordnet i denne sammenhæng. Disse mænd, kan ikke forgribe sig på piger som ikke er der. Og pigerne kan ikke fiske kunder, hos mænd som ikke eksisterer. Faktum er at det eksisterer. At der er et 'marked', med købere og sælgere. Noget andet er , at det er yderst kompliceret at rede alle trådene ud og se årsagssammenhænge. Og hér mener jeg reelle årsagssammenhænge og ikke bare pege fingre af den éne part i ligningen.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. feb 2018, 10:15

Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:
Enig, hvor gammel er det nu at Fanny Hill er, 17hundrede noget? :gruble:

Nyt er det ikke, men Paint har da også fat i noget, der er en masse mediepåvirkning der når ud til flere nu om dage. Og hvor vi (voksne :shock: ) så hende sugardateren som en lidt stakkel, der mest af alt søgte opmærksomhed og omfavnelse, så ser en 13-14årig måske bare de fine tasker og lækre hoteller og får noget helt andet fra sådan en udsendelse :gruble:


Det er slet ikke min oplevelse af nutidens unge, at de skulle have så grisk og forsimplet et syn på sådan et program.
Jeg tror måske tværtimod, at deres større viden om sex giver mange et klarere billede af, hvad det egentlig er, at den unge pige skal gøre for at få alle de fine ting.

Jeg synes generelt, at mange voksne har et underligt syn på unge, fordi de ikke omgås dem, men rationaliserer sig frem til én fælles "ung tankegang" på baggrund af reality, et par youtube-klip og shock value-artikler. En del unge iscenesætter sig i høj grad på de sociale medier, ligesom mange voksne gør. De voksne vil ofte ikke for alvor bedømmes på det billede, de giver af sig selv på Facebook og Instagram, men det afholder dem ikke fra at opfatte de unges opdateringer som den skinbarlige sandhed om teenagerens inderste væsen.


Men det er jo heller ikke "nutidens unge" som artiklen også siger, er det mest allerede udsatte unge uden netværk eller støtte, som er "nemme ofre" for de er ofre, også selvom de måske selv er opsøgende. Jeg tror du her ret, for så vidt angår unge, med forældre og andre unge, de kan vende den slags udsendelser med, men hende som måske ikke har netværket, ikke er populær, men gerne vi være, gerne være som de andre, hun tolker måske anderledes. Vi ved jo også fra mange andre sammenhænge, hvor meget det betyder at være som de andre, at være med, når det f.eks. gælder julegaver, konfirmationer, modetøj osv. osv. Og kan man så være hende med den smarte taske, så er det måske "prisen" værd, i nogle unges øjne? :gruble:

Jeg mindes en artikel som efterhånden er nogle år gamle om samme problem
https://www.bt.dk/danmark/13-aarige-pig ... ex-for-mad
igen, udsatte unge uden støtte og netværk :trist:


I det markerede differencierer du på baggrund af alder, ikke socioøkonomisk baggrund. Det fik mig til at gå ud fra, at du mente en vilkårlig 13-14-årig.

Jeg tror, du har helt ret i, at nogle udsatte unge tænker sådan, når de ser det pågældende program, men hvad skal vi bruge det til, sådan løsningsorienteret? Hvad skal den unge bruge den fine analyse til? Hvis vi fjerner programmet eller kritiserer folkene bag (det siger jeg ikke, at du synes, at vi skal, men det er det, vi primært kan gøre, hvis vi vælger i første omgang, før alt andet, at gøre det her til et spørgsmål om reality), står den unge stadig tilbage med sin udsathed, som var forudsætningen for, at han eller hun blev fascineret af muligheden for at sælge sex.
0
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf annellaII » 17. feb 2018, 10:18

paint skrev:
LaScrooge skrev:
paint skrev:Ja. Den slags mænd findes. Igen tvivl om det. Men nu findes der også unge piger, som selv opsøger det. Og det gør ikke problemet mindre. Efter min mening, er det en enøjet analyse, altid bare at skyde det i skoene på mænd. "Mænd er nogle klamme svin" osv. osv.

Skal man analysere det nøgternt og objektivt, er man nødt til at have alle elementerne med i analysen. Først og fremmest at der er tale om piger, som er mangel-motiveret og higer efter, og tror at de kan udfylde tomrummet i deres liv, med dyre tasker og dermed få anerkendelse af andre piger. Dette opfatter jeg som delvist samfundsskabt, i og med der er sket et værdiskred (som allerede nævnt). Seksualiseringen af det offentlige rum og medier, er endnu en faktor, som skubber i den forkerte retning. Dette åbner så et marked, hvor mænd med den slags tilbøjeligheder - og som har pengene til det, kan 'købe' varen.
Man kan ikke pege ensidigt på én part i denne ligning. Mange ting spiller ind. Men det ændrer ikke på resultatet, desværre.


Alene det, at du synes at det der kommer "først og fremmest" i en "nøgtern og objektiv" analyse er fokus på ofrenes adfærd, er problematisk i mine øjne. Men det siger da noget om hvor du synes problemet ligger og hvad der kunne løse det.


Jeg tror egentlig at faktorernes orden, er lidt underordnet i denne sammenhæng. Disse mænd, kan ikke forgribe sig på piger som ikke er der. Og pigerne kan ikke fiske kunder, hos mænd som ikke eksisterer. Faktum er at det eksisterer. At der er et 'marked', med købere og sælgere. Noget andet er , at det er yderst kompliceret at rede alle trådene ud og se årsagssammenhænge. Og hér mener jeg reelle årsagssammenhænge og ikke bare pege fingre af den éne part i ligningen.


Den seksuelle lavalder er i Danmark 15 år - så mændene gør sig strafbare, hvis de har sex med 13-14 årige, hvorimod børnene ikke gør sig strafbare.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf paint » 17. feb 2018, 10:20

LaScrooge skrev:
paint skrev:
Hvis du har opfattet det jeg har skrevet, som at den voksne er 'offeret', har jeg udtrykt mig uklart. Begge parter udnytter den andens 'svagheder'.


Det er meget Humbert Humbert'sk formuleret af dig, Paint.


Dét håber jeg var ment som en morsomhed. Jeg har ikke nogen Lolita-drømme, hvis det er det du hentyder til. Og jeg er heller ikke ude i et eller andet forsvar for overgreb på mindreårige. Jeg prøver at forholde mig nøgternt og analytisk til problemet.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf paint » 17. feb 2018, 10:23

Jeg trækker mig fra diskussionen her. Jeg gider ikke deltage i en tråd, hvor man skal veje hvert eneste ord man skriver på en guldvægt. Og så bliver man alligevel skudt ting i skoene, som man ikke mener eller har givet udtryk for.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf LaScrooge » 17. feb 2018, 10:29

paint skrev:
Jeg tror egentlig at faktorernes orden, er lidt underordnet i denne sammenhæng. Disse mænd, kan ikke forgribe sig på piger som ikke er der. Og pigerne kan ikke fiske kunder, hos mænd som ikke eksisterer. Faktum er at det eksisterer. At der er et 'marked', med købere og sælgere. Noget andet er , at det er yderst kompliceret at rede alle trådene ud og se årsagssammenhænge. Og hér mener jeg reelle årsagssammenhænge og ikke bare pege fingre af den éne part i ligningen.


Du behandler det som en markedsanalyse, men det her er handler ikke om mikroøkonomi. "Markedet for udveksling af sex og ting mellem voksne og børn" :bvadr: De to grupper er to forskellige grupper, med forskellige problemer, og at mene, at deres primære problem er det samme og er den anden gruppe, er ekstremt forfladiget. "Mænd ville ikke udnytte, forbryde sig og voldtage, hvis der ikke var piger de kunne voldtage" er ikke en analyse som peger på nogen brugbare løsninger, fordi det analysen peger på som kerneårsag er selve offerets eksistens. Kan du ikke se hvor forkvaklet det er?
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf annellaII » 17. feb 2018, 10:29

paint skrev:Jeg trækker mig fra diskussionen her. Jeg gider ikke deltage i en tråd, hvor man skal veje hvert eneste ord man skriver på en guldvægt. Og så bliver man alligevel skudt ting i skoene, som man ikke mener eller har givet udtryk for.


Nu synes jeg virkelig, du er sart og nærtagende, ikke en eneste her i tråden, har skudt dig noget som helst i skoene, vi er bare flere, der har en anden mening, end du har.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Wizzze » 17. feb 2018, 10:33

DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:
Enig, hvor gammel er det nu at Fanny Hill er, 17hundrede noget? :gruble:

Nyt er det ikke, men Paint har da også fat i noget, der er en masse mediepåvirkning der når ud til flere nu om dage. Og hvor vi (voksne :shock: ) så hende sugardateren som en lidt stakkel, der mest af alt søgte opmærksomhed og omfavnelse, så ser en 13-14årig måske bare de fine tasker og lækre hoteller og får noget helt andet fra sådan en udsendelse :gruble:


Det er slet ikke min oplevelse af nutidens unge, at de skulle have så grisk og forsimplet et syn på sådan et program.
Jeg tror måske tværtimod, at deres større viden om sex giver mange et klarere billede af, hvad det egentlig er, at den unge pige skal gøre for at få alle de fine ting.

Jeg synes generelt, at mange voksne har et underligt syn på unge, fordi de ikke omgås dem, men rationaliserer sig frem til én fælles "ung tankegang" på baggrund af reality, et par youtube-klip og shock value-artikler. En del unge iscenesætter sig i høj grad på de sociale medier, ligesom mange voksne gør. De voksne vil ofte ikke for alvor bedømmes på det billede, de giver af sig selv på Facebook og Instagram, men det afholder dem ikke fra at opfatte de unges opdateringer som den skinbarlige sandhed om teenagerens inderste væsen.


Men det er jo heller ikke "nutidens unge" som artiklen også siger, er det mest allerede udsatte unge uden netværk eller støtte, som er "nemme ofre" for de er ofre, også selvom de måske selv er opsøgende. Jeg tror du her ret, for så vidt angår unge, med forældre og andre unge, de kan vende den slags udsendelser med, men hende som måske ikke har netværket, ikke er populær, men gerne vi være, gerne være som de andre, hun tolker måske anderledes. Vi ved jo også fra mange andre sammenhænge, hvor meget det betyder at være som de andre, at være med, når det f.eks. gælder julegaver, konfirmationer, modetøj osv. osv. Og kan man så være hende med den smarte taske, så er det måske "prisen" værd, i nogle unges øjne? :gruble:

Jeg mindes en artikel som efterhånden er nogle år gamle om samme problem
https://www.bt.dk/danmark/13-aarige-pig ... ex-for-mad
igen, udsatte unge uden støtte og netværk :trist:


I det markerede differencierer du på baggrund af alder, ikke socioøkonomisk baggrund. Det fik mig til at gå ud fra, at du mente en vilkårlig 13-14-årig.

Jeg tror, du har helt ret i, at nogle udsatte unge tænker sådan, når de ser det pågældende program, men hvad skal vi bruge det til, sådan løsningsorienteret? Hvad skal den unge bruge den fine analyse til? Hvis vi fjerner programmet eller kritiserer folkene bag (det siger jeg ikke, at du synes, at vi skal, men det er det, vi primært kan gøre, hvis vi vælger i første omgang, før alt andet, at gøre det her til et spørgsmål om reality), står den unge stadig tilbage med sin udsathed, som var forudsætningen for, at han eller hun blev fascineret af muligheden for at sælge sex.


Som også Paint er inde på, så er det en ligning med mange variabler, og vi kan ikke bare reducere problematikken til en enkelt løsning. Ville meget være løst hvis nogen mænd ikke købte sex, ja! Men realistisk så ved vi jo at det har fundet sted i tusindvis af år. Jeg ved ikke hvordan man ændre den side af menneskelig natur/ligningen, det er allerede ulovligt, det er socialt stigmatiseret, men det findes fortsat :gruble: Så skal der realistisk gøres noget, må det være på "udbudssiden", for der har vi forhåbentlig en mulighed, ved at støtte og passe bedre på/give de udsatte unge mere kærlighed og omsorg, så mændenes "tilbud" ikke er tillokkende.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf paint » 17. feb 2018, 10:38

LaScrooge skrev:
paint skrev:
Jeg tror egentlig at faktorernes orden, er lidt underordnet i denne sammenhæng. Disse mænd, kan ikke forgribe sig på piger som ikke er der. Og pigerne kan ikke fiske kunder, hos mænd som ikke eksisterer. Faktum er at det eksisterer. At der er et 'marked', med købere og sælgere. Noget andet er , at det er yderst kompliceret at rede alle trådene ud og se årsagssammenhænge. Og hér mener jeg reelle årsagssammenhænge og ikke bare pege fingre af den éne part i ligningen.


Du behandler det som en markedsanalyse, men det her er handler ikke om mikroøkonomi. "Markedet for udveksling af sex og ting mellem voksne og børn" :bvadr: De to grupper er to forskellige grupper, med forskellige problemer, og at mene, at deres primære problem er det samme og er den anden gruppe, er ekstremt forfladiget. "Mænd ville ikke udnytte, forbryde sig og voldtage, hvis der ikke var piger de kunne voldtage" er ikke en analyse som peger på nogen brugbare løsninger, fordi det analysen peger på som kerneårsag er selve offerets eksistens. Kan du ikke se hvor forkvaklet det er?


Fint. Vi behøver slet ikke nogen analyse. Mænd er bare nogle liderlige svin, som hopper på alt med to x-kromosomer. Kvinder er altid og pr. default 'ofre'.

'Marked', er en eufemisme for 'at noget finder sted', på nogle bestemte betingelser.
Og nej. Analysen peger ikke på at offerets eksistens er årsagen. Den peger på begge sider i ligningen.(i modsætning til din)
Senest rettet af paint 17. feb 2018, 10:43, rettet i alt 1 gang.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Juki » 17. feb 2018, 10:42

Mavis skrev:Nyt?

Det tror jeg ikke. Jeg så en dokumentar på DR om prostution (den hed vist "spørg mig om alt -prostitueret"), hvor den prostituerede på mindst 40 fortalte, hvordan hun havde startet med at opsøge klassekammeraters fædre som 11-årig. I en anden dokumentar, "pigerne på Halmtorvet", som er fra midt-halvfemserne, beskriver næsten alle der bliver interviewet at de startede som 13-14 årige. Jeg tror desværre at det alle dage har været normen.

I øvrigt lidt sjovt, at Youtube skulle være skyld i at "flytte de unges grænser". Youtube er da et af de mest sobre medier ever i den retning, og så er Youtube altså også utroligt mange ting. DR3 er tusind gange værre.

Hvordan bliver det stoppet, spørges der? Det tror jeg er meget meget svært. Det har aldrig nogensinde virket at fortælle unge mennesker, at de skal lade være med at have sex. Og når lavalderen er 15, tror jeg de fleste tænker "skidt pyt, et år fra eller til".

Jeg er enig og kan heller ikke følge det skulle være nyt.

Det er da 10 års tid siden at det også var fremme med piger der solgte sig for burgere osv. Egentlig lidt uhyggeligt at der ikke er sket mere siden.

Der er også en side der hedder www.auktionsdate.dk :tie:

Som de selv skriver:
Her kan piger oprette frække auktioner med sig selv, og mænd kan byde på dem.

På Auktionsdate.dk kan du som mand søge efter frække auktioner i dit nærområde, eller hele Danmark om du vil! Du byder det du synes den frække date er værd, og bliver du højestbydene skal du ud på en uartig date med pigen ;)

:tie: :badr:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf LaScrooge » 17. feb 2018, 10:42

Wizzze skrev:
Som også Paint er inde på, så er det en ligning med mange variabler, og vi kan ikke bare reducere problematikken til en enkelt løsning. Ville meget være løst hvis nogen mænd ikke købte sex, ja! Men realistisk så ved vi jo at det har fundet sted i tusindvis af år. Jeg ved ikke hvordan man ændre den side af menneskelig natur/ligningen, det er allerede ulovligt, det er socialt stigmatiseret, men det findes fortsat :gruble: Så skal der realistisk gøres noget, må det være på "udbudssiden", for der har vi forhåbentlig en mulighed, ved at støtte og passe bedre på/give de udsatte unge mere kærlighed og omsorg, så mændenes "tilbud" ikke er tillokkende.


Selvfølgelig er problemet kompliceret og mangefacetteret. Min oprindelige indvending gik på vinklingen af historien, overskriften på artiklen og perspektivet, koordinatoren for indsatsen mod overgreb hos Københavns Politik lægger på det. Ofrene har sociale problemer og problemer med selvværdet og deres "rolle" i dette skal analyseres og behandles ud fra dét. Det er dét omsorgs- og respektfulde perspektiv der skal lægges på dem - de skal ikke trækkes ind som årsag til en stigning i seksualforbrydelser, og deres åbenlyse problemer skal ligeledes heller ikke problematiseres i denne kontekst. Deres problemer skal begrænses til at problematiseres som problemer for dem selv - deres egen udvikling, deres lykke, deres tryghed. De kan aldrig have ansvaret for noget udenfor dem selv - de er børn.
0
And we both know: I will be delicious
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Kaffe » 17. feb 2018, 10:46

Jeg forstår simpelthen ikke det med, at nogle mænd vil have sex med helt unge/små piger. Og det er åbenbart ikke så få. Hvad i alverden er det, der driver dem? Er der nogen, der har et bud? Jeg væmmes.
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf LaScrooge » 17. feb 2018, 10:46

paint skrev:
Fint. Vi behøver slet ikke nogen analyse. Mænd er bare nogle liderlige svin, som hopper på alt med to x-kromosomer. Kvinder er altid og pr. default 'ofre'.

'Marked', er en eufemisme for 'at noget finder sted', på nogle bestemte betingelser.
Og nej. Analysen peger ikke på at offerets eksistens er årsagen. Den peger på begge sider i ligningen.(i modsætning til din)


Det er børn, ikke kvinder. Og børn er per definition ofre, når voksne har sex med dem. Er du uenig i det? - eller, det er du jo, jævnfør dine indlæg i denne tråd. Nogle børn er ikke rigtigt børn, de er mere snarrådige forretningsbørn som laver fordelagtige handler hvor de udnytter andres "svagheder", også kaldet bilateral udnyttelse.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. feb 2018, 10:50

Kaffe skrev:Jeg forstår simpelthen ikke det med, at nogle mænd vil have sex med helt unge/små piger. Og det er åbenbart ikke så få. Hvad i alverden er det, der driver dem? Er der nogen, der har et bud? Jeg væmmes.


Det er en seksuel præference. Om det så handler om det fysiske, magten, købekraftens tvang, det forbudte eller en blanding.
Kombineret med en seksuel drift, der åbenbart i egen optik berettiger overgreb, udnyttelse og lovbrud.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Juki » 17. feb 2018, 10:53

Det er desuden ikke kun unge piger.

Der er også mange unge drenge der "eksperimenterer" på den måde, fx hvis de er i tvivl om deres seksualitet eller ikke kan stå frem som homoseksuel overfor deres familie.

Det synes jeg også er ret vigtigt at få belyst og hjælpe de unge mænd, der føler de kun kan være sammen med andre mænd i smug for ikke at blive udstødt :mellow:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"