Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf fisken80 » 1. maj 2018, 18:01

ajnaM skrev:Og så håber jeg i øvrigt Merete Riisager bliver. Hun er dygtig og kerer sig rent faktisk for sit område.


Der må jeg erklære mig helt uenig. Hendes tåbelige fjernelse af muligheden for at tilgå skolens bibliotek af ibøger er dybt forfejlet. Selv intranet med materiale fra undervisningen må ikke længere tilgås til eksamen, men skal downloades til computeren, hvilket er fuldkommen tåbeligt.
Jeg er generelt møghamrende træt af undervisningsministeriet og deres konstante ændringer og beslutninger, der er meningsløse for os, der står med fingrene i fadet dagligt.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf fisken80 » 1. maj 2018, 18:03

ajnaM skrev:
Seladon skrev:hæ hæ hæ, vild glæde i andedammen . :lol: :klap: Hvad hvis Arbejds-Lars finder een der er værre end ELL? :stoned:


Det skal han da godt nok lede længe efter.


Jeg kender desværre et par kandidater. Eller de er nok ikke lige i spil som ministre, men deres miljøsyn er titusind gange sortere em ELLs
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Seladon » 1. maj 2018, 18:04

Vi skal ikke høre EEL's tåbelige forklaringer...

debatten, det skal fejres

0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Anne Droid » 1. maj 2018, 18:08

Jeg har lige sagt til kæresten, at jeg ikke behøver julegave i år (men satser på han glemmer det). At ELL går af, er det bedste der er sket i år.
2
Klimatosse
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Artem » 1. maj 2018, 18:18

Anne Droid skrev:Jeg har lige sagt til kæresten, at jeg ikke behøver julegave i år (men satser på han glemmer det). At ELL går af, er det bedste der er sket i år.

Måske et dumt spørgsmål, men hvad er problemet med ELL? Kan huske der var noget med fiskerikvoter som gjorde at han ikke længere skulle være fiskeriminister. Men ellers gør han det vil ikke være eller bedre end så mange andre?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf fisken80 » 1. maj 2018, 18:27

Artem skrev:
Anne Droid skrev:Jeg har lige sagt til kæresten, at jeg ikke behøver julegave i år (men satser på han glemmer det). At ELL går af, er det bedste der er sket i år.

Måske et dumt spørgsmål, men hvad er problemet med ELL? Kan huske der var noget med fiskerikvoter som gjorde at han ikke længere skulle være fiskeriminister. Men ellers gør han det vil ikke være eller bedre end så mange andre?


Han er fuldstændig og aldeles ligeglad med miljøet og tænker kun på landbrugets interesser. Han tænker kun på, hvordan han kan bruge natur til at tjene penge. Han er utroværdig. Der er alt galt med ham.
10
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf vibbsen » 1. maj 2018, 18:28

Moxy-lady skrev:Mon ELL havde privat - Lars med til samtale hos statsminister - Lars. :deer:


Samtale ??? Hvad er det for en samtale ? Hvem siger at der har været en samtale ??? Jeg kræver OMGÅENDE at du trækker den slags løgnagtige beskyldninger tilbage !!!!!!
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Vixen » 1. maj 2018, 18:29

Min mor (og jeg) er i hvert fald glade :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Artem » 1. maj 2018, 18:34

fisken80 skrev:
Artem skrev:
Anne Droid skrev:Jeg har lige sagt til kæresten, at jeg ikke behøver julegave i år (men satser på han glemmer det). At ELL går af, er det bedste der er sket i år.

Måske et dumt spørgsmål, men hvad er problemet med ELL? Kan huske der var noget med fiskerikvoter som gjorde at han ikke længere skulle være fiskeriminister. Men ellers gør han det vil ikke være eller bedre end så mange andre?


Han er fuldstændig og aldeles ligeglad med miljøet og tænker kun på landbrugets interesser. Han tænker kun på, hvordan han kan bruge natur til at tjene penge. Han er utroværdig. Der er alt galt med ham.

Hmm ja ok. På mange måder er det jo også dumt at kombinere landbrugsministeriet, og miljøministeriet, da det på mange måder er modstridende interesser, hvorfor det er svært at arbejde for begge ting.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Tux » 1. maj 2018, 18:38

Dagens bedste nyhed!
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9548
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26694

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Santa » 1. maj 2018, 18:41

Wizzze skrev:Søren Pind og Esben Lunde har meddelt Statsministeren at de ønsker at stoppe som ministre, og forlade politik. Pind lige nu, og Esben Lunde til næste valg.

Så Løkke skal ud og finde mindst 2 ministre, men måske mange flere, hvis han bruger lejligheden til en større rokade :gruble:

Hvem tror I ellers ryger, og hvem kommer ind?

Jeg takker de herrer for deres fødselsdagsgave til mig.

Jeg kan desværre ikke nævne en politiker jeg gerne vil have ind (jeg ønsker mig osse diktatur, med mig ved roret), men jeg har da en meget lang liste af folk, som gerne måtte forsvinde udi glemslen. :fløjt:
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf FruitFly » 1. maj 2018, 19:28

Fandens! Nu var jeg lige begyndt virkelig at holde af Søren Pind!
2
#Klimatosse
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. maj 2018, 19:47

FruitFly skrev:Fandens! Nu var jeg lige begyndt virkelig at holde af Søren Pind!


Vi har helt klart ikke hørt det sidste til ham. Jeg forestiller mig ikke, han kan lade være at fortsætte som samfundsdebattør. Jeg var dog også begyndt at sætte ret meget pris på hans pudsige person de seneste år. Han bidrog i hvert fald med lidt kolorit på borgen.

Og så hans pludselige udfald mod Københavns vandforsyning på Facebook. Det var simpelthen så ejendommeligt et projekt - jeg var allerførst sikker på, at nogen havde oprettet en falsk profil i hans navn.

Han runder desuden af med stil. På en måde. Han har fået skræddersyet den ministeruniform, han har drømt om i årevis - i 11. time som minister. Sådan en sag med trekantet hat og hele pivtøjet beløber sig angiveligt til svimlende 40.000 kr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf FruitFly » 1. maj 2018, 19:49

0
#Klimatosse
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Seladon » 1. maj 2018, 19:57



Han tog bladet fra munden. :gogo:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"