Er der noget mystisk ved at være single...?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf hotlips » 2. sep 2018, 02:49

For mig er kærester noget jeg har når jeg er tordnende forelsket, og er jeg ikke det så er det ikke en mulighed.

Det der med at savne en kæreste som begreb har jeg aldrig rigtig fanget, hvis jeg savner noget så er det bestemte ting ved bestemte mennesker.

Men jeg tænker aldrig på mig selv som single, jeg tænker heller ikke på andre efter om de er i forhold.
2
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf IrmaPigen » 2. sep 2018, 21:19

Pjeps skrev:
Daine skrev:
Pjeps skrev:Jeg er virkelig dårlig til at være i et parforhold, jeg trives bedst med at være fri til at gøre det der passer mig mnår jeg har lyst. Var i et forhold 1,5 år som sluttede oktober, og selv om vi mest kun så hinanden i de weekender jeg ikke arbejdede, følte jeg at jeg aldrig havde fri til at gøre mig-ting, og det stressede mig at jeg ikke havde tid til alt det jeg gerne ville udover forholdet. Så jeg tænker at jeg forbliver single fremover, for det er åbenbart det der passer bedst til at opretholde min mentale sundhed. Men jeg savner da at putte mig ind til en varm krop ind i mellem, men åbenbart ikke nok til at jeg vil være i et forhold.

Jeg ville elske hvis der fandtes en kæreste jeg kunne stille ind i skabet og tage frem når det passede mig. :D

:fløjt:

Billede


Jeg er heldigvis pisse dårlig til at strikke :lol:


Han er da ellers dejlig smal om hofterne og om livet og bred over brystkassen. Og så ser han dejlig sund ud på den norske, naturbarns-agtige måde. Jeg ku godt :lol:
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20965

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 22:00

Der er flere årsager til at jeg ikke har en kæreste p.t.

For det første fungerer moderne dating, hvor man opsøger folk der også kun er der for at finde en kæreste, ikke for mig. Det falder mig ikke naturligt. At jeg ikke har noget behov for en kæreste og sagtens kan fungere uden at det overskygger alt andet i mit liv hjælper selvfølgelig på det. Jeg er ikke interesseret i en kæreste på den måde at det er noget jeg aktivt gør noget for at få, men jeg er da åben overfor at lære nye mennesker at kende.

P.t. tror jeg dog ikke jeg har mulighed for at være den kæreste jeg gerne vil være og ved jeg kan være. For tiden har jeg brug for rigtig meget ro, stabilitet og alenetid uden at skulle tage hensyn eller forholde mig til andre mennesker.

Jeg synes ikke jeg vil være bekendt at indlede noget med en sød fyr, som jeg så ikke kan overskue eller rumme at være sammen med. Det vil ikke være fair overfor ham og jeg vil få så dårlig samvittighed at det ikke vil være optimalt.

Så er det lidt lettere og bedre bare at være single :genert:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20965

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 22:08

Pjeps skrev:
Daine skrev:
Pjeps skrev:Jeg er virkelig dårlig til at være i et parforhold, jeg trives bedst med at være fri til at gøre det der passer mig mnår jeg har lyst. Var i et forhold 1,5 år som sluttede oktober, og selv om vi mest kun så hinanden i de weekender jeg ikke arbejdede, følte jeg at jeg aldrig havde fri til at gøre mig-ting, og det stressede mig at jeg ikke havde tid til alt det jeg gerne ville udover forholdet. Så jeg tænker at jeg forbliver single fremover, for det er åbenbart det der passer bedst til at opretholde min mentale sundhed. Men jeg savner da at putte mig ind til en varm krop ind i mellem, men åbenbart ikke nok til at jeg vil være i et forhold.

Jeg ville elske hvis der fandtes en kæreste jeg kunne stille ind i skabet og tage frem når det passede mig. :D

:fløjt:


Jeg er heldigvis pisse dårlig til at strikke :lol:

Er du kreativ på andre områder? Kan du sy fx? :-D

Billede

Billede
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20965

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 22:22

Ej undskyld, men det er åbenbart en ting.. :lol:

Billede

"En hård nat.."

Billede

Billede

Det her ser faktisk meget rart ud hvis det er krøyerkugler der er i :lol:

Billede
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Pjeps » 2. sep 2018, 22:51

Misantropen skrev:Ej undskyld, men det er åbenbart en ting.. :lol:

Billede

"En hård nat.."

Billede

Billede

Det her ser faktisk meget rart ud hvis det er krøyerkugler der er i :lol:

Billede


Den sidste ser sgu meget god ud. Mon den har en diller?
1
:ninja:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Allmost_Famous » 2. sep 2018, 22:56

Der er ikke noget mystisk ved det. Jeg er single fordi jeg ikke har mødt en mand, der er værd at investere mine følelser i - og fordi jeg ikke ligefrem selv er en fangst. Jeg tvivler på, at det kommer til at ske, selvom det da ville være dejligt.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20965

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 23:39

Pjeps skrev:
Misantropen skrev:Ej undskyld, men det er åbenbart en ting.. :lol:


Den sidste ser sgu meget god ud. Mon den har en diller?

Ingen anelse, men man kan vel altid sy en sok på :lol:
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Artem » 3. sep 2018, 15:12

Allmost_Famous skrev:Der er ikke noget mystisk ved det. Jeg er single fordi jeg ikke har mødt en mand, der er værd at investere mine følelser i - og fordi jeg ikke ligefrem selv er en fangst. Jeg tvivler på, at det kommer til at ske, selvom det da ville være dejligt.

:gruble:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Er der noget mystisk ved at være single...?

Indlægaf Allmost_Famous » 3. sep 2018, 15:32

Artem skrev:
Allmost_Famous skrev:Der er ikke noget mystisk ved det. Jeg er single fordi jeg ikke har mødt en mand, der er værd at investere mine følelser i - og fordi jeg ikke ligefrem selv er en fangst. Jeg tvivler på, at det kommer til at ske, selvom det da ville være dejligt.

:gruble:

Ja...?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"